ارتباط با ما در

وزیر بهداشت خبر داد

اختصاص ۳.۵ میلیارد دلار ارز برای حوزه درمان با دستور رئیس جمهور/برای مردم کم نخواهیم گذاشت

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی از اختصاص ۳.۵ میلیارد دلار ارز برای حوزه پزشکی با دستور رئیس جمهور خبر داد.

منتشر شده

جامعه ایرانی – دکتر سیدحسن هاشمی بعدازظهر روز گذشته ۱۵ شهریورماه در حاشیه افتتاح پروژه‌های دانشگاه علوم پزشکی گناباد در جمع خبرنگاران اظهارکرد: این مبلغ ویژه مراکز دولتی بوده که با توجه به نوسانات ارزی با قیمت ۴۲۰۰ تومان به حوزه سلامت و درمان تخصیص داده شده است.

وی ادامه داد: به صورت کلی در شرق کشور بخصوص استان‌های خراسان رضوی، جنوبی و شمالی اقدامات خوبی در حوزه درمان صورت گرفته که مورد رضایت مردم است.

هاشمی با بیان اینکه صرفه جویی اولویت اول وزارت بهداشت است، تصریح کرد: سعی کرده‌ایم هزینه‌های اضافی را کم کنیم با این شرط که خدمات کاهش پیدا نکند که در این خصوص مردم شاهد اقدامات خوبی هستند.

برخی اقلام و اقدامات که در پوشش بیمه اضافه بودند را حذف کرده‌ایم

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی خاطرنشان کرد: برخی اقلام و اقدامات که در پوشش بیمه اضافه بودند و در صورت حذف برای مردم ایجاد مشکل نمی کرد را حذف کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: هم پوشانی بیمه‌ها نیز صورت گرفته و امروز هر نفر فقط یک دفترچه بیمه دارد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: در هر شرایطی که قرار بگیریم خدمات ما کاهش پیدا نخواهد کرد، چراکه ما این شایط سخت را پذیرفته‌ایم و برای مردم کم نخواهیم گذاشت.

افتتاح کلینیک تخصصی بیمارستان علامه بهلول گنابادی، کلینک تشخیص و غربالگری سرطان و ساختمان دانشکده پزشکی دانشگاه علوم پزشکی گناباد و کلنگ زنی بخش جراحی قلب باز، آنژیوگرافی و بخش سوختگی بیمارستان علامه بهلول گنابادی با اعتبار ۲۷۰ میلیارد ریال و نیز رونمایی از تمبر اورژانس هوایی از جمله برنامه‌های سومین سفر دکتر قاضی زاده هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به شهرستان گناباد بود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.