ارتباط با ما در

معرفی کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش یکی از مهیج ترین برنامه هایی است که می توانید در سفرتان به کیش تجربه کنید. کیش جزیره بی نظیری است که زیبایی های خلیج فارس را به شکل دیگری به شما نشان خواهد داد.

منتشر شده

کشتی های تفریحی کیش یکی از مهیج ترین برنامه هایی است که می توانید در سفرتان به کیش تجربه کنید. کیش جزیره بی نظیری است که زیبایی های خلیج فارس را به شکل دیگری به شما نشان خواهد داد. شما در سفر به کیش لحظاتی را رقم می زنید که تا سالها خاطره آن شما را سر ذوق می آورد.

کشتی های تفریحی کیش یکی از خدمات پرطرفداری است که در این جزیره ارائه می شود. شما می توانید برای سوار شدن به این نوع کشتی ها وارد سایت کیش تک شده و با مقایسه برنامه ها و سانس های مختلف بلیط مربوط به آن را تهیه نمایید.

بهترین کشتی های تفریحی کیش

کشتی های تفریحی کیش جزء شناخته ترین تفریحاتی است که در منطقه آزاد کیش ارائه می شود. سال هاست که مسافران به این جزیره مسحور کننده سفر می کنند و در لیست برنامه های خود سوار شدن به کشتی تفریحی را نیز می گنجانند.

بنابراین تلاش شده که خدمات دهی کشتی های تفریحی کیش روز به روز کیفیت بالاتری داشته باشد. باید گفت امکاناتی که در این نوع کشتی ها ارائه می شود توانسته رضایت مسافران را کاملا جلب نماید.

از بهترین کشتی های تفریحی کیش می توان به سه کشتی آرتمیس پلاس کیش، کشتی رویای دریا کیش، کشتی کارینا کیش اشاره کرد. ما در این نوشتار شما را با امکانات منحصر به فرد این سه کشتی آشنا می کنیم.

                                                                                           کشتی تفریحی آرتمیس پلاس کیش

کشتی تفریحی آرتمیس پلاس کیش

وقتی از کشتی های تفریحی کیش صحبت می کنیم هیچ کشتی مانند آرتمیس پلاس نام آشنا نیست. قطعا کسانی که برای چندمین بار به کیش سفر کرده اند نام این کشتی را شنیده و لحظات به یاد ماندنی را در این کشتی تجربه کرده اند.

کشتی آرتمیس پلاس با سابقه ترین کشتی در زمینه خدمات گردشگری است. این کشتی از سال ۱۳۸۷ به ارائه خدمات تفریحی به مسافران می پردازد. این سابقه درخشان باعث شده به خوبی نیازهای مسافران را شناسایی و بهترین خدمات را ارائه دهد. به همین منظور در سال ۱۴۰۱ این کشتی با نام آرتمیس پلاس بار دیگر به نوسازی خدمات خود پرداخت.

در حال حاضر شما می توانید از بین کشتی های تفریحی کیش بلیط سوار شدن کشتی آرتمیس پلاس کیش را به آسانی تهیه نمایید و از امکانات لوکس این کشتی برخوردار شوید.

طول این کشتی ۳۰ متر، عرض آن ۱۰ متر و دید کشتی ۳۶۰ درجه می باشد. به این ترتیب ساعاتی که بر روی کشتی قرار دارید می توانید به خوبی مناظر اطراف را مشاهده و لذت ببرید.

این کشتی در سانس های غروب و شب به ارائه خدمات می پردازد و در هنگام شب پر استقبال ترین سانس ها را خواهد داشت. ظرفیت کشتی ۱۳۰ نفر است و گشت های دو تا سه ساعته برای هر سانس در نظر گرفته شده است.

آرتمیس پلاس یکی از کشتی های تفریحی کیش است که در دو طبقه مجزا به ارائه خدمات متنوع می پردازد. از جمله خدمات این کشتی داشتن بزرگترین رستوران دریایی کشور و کافی شاپ با منو بسیار متنوع است. تیم عکاسی حرفه ای برای ثبت لحظات ماندگار بر روی کشتی مستقر می باشد و غرفه حنا خدمات جالبی ارائه می دهد.

یکی از جذاب ترین خدمات کشتی آرتمیس اجرای موسیقی زنده و نمایش استنداپ است که توسط گروه های حرفه ای اجرا می شود. در صورتی که شما بلیط همراه با پذیرایی را تهیه کرده باشید از شما با دو نوع منو غذایی پذیرایی خواهد شد. به شما پیشنهاد می کنیم در سفر به کیش هرگز سوار شدن به این کشتی را از دست ندهید.

                                                                                         تهیه بلیط کشتی تفریحی رویای دریای کیش

کشتی تفریحی رویای دریا کیش

کسانی که سفر به کیش و سر زدن به کشتی های تفریحی کیش را انتخاب می کنند بدون شک به دنبال استفاده از خدمات لوکس و منحصر به فرد هستند. کشتی تفریحی رویای دریا کیش این رویای طلایی را تحقق می بخشد.

یک کشتی کروز با امکانات لاکچری که مسافران خود را به گردشی پر هیجان دعوت می کند. این کشتی بزرگ در چند طبقه مجزا و سالن های مختلف برنامه های متنوعی ارائه می دهد که برای مشتریان بسیار سرگرم کننده می باشد.

مساحت کشتی ۶ هزار متر است که این خود هیجان انگیز خواهد بود و سوار شدن به چنین کشتی غول پیکری تجربه ی جالبی است. این کشتی دارای ۶ طبقه و ۵ سالن پذیرایی است. طول آن ۶۵ متر و عرض آن ۱۴ متر می باشد.

ظرفیت کل کشتی ۸۰۰ نفر است اما در سانس های گشت پذیرای ۲۵۰ نفر خواهد بود. شما می توانید برای تهیه بلیط کشتی های تفریحی کیش به سایت کیش تک مراجعه کرده و سانس مورد نظر خود را خریداری نمایید.

این کشتی یک کشتی مدرن ژاپنی است که برای حرکت روی آب های نیلگون خلیج فارس از امکانات فوق العاده ای برخوردار است. مهمترین امتیاز این کشتی کسب استانداردهای جهانی است که باعث می شود مسافران با خیال آسوده اوقاتی خوشی را بر روی این کشتی تجربه نمایند. زمانی که شما به رستوران این مجموعه مراجعه می کنید سیستم های خنک کننده قوی هوای روح بخشی را در سالن به گردش در می آورد. فضای دلچسب و تهویه مناسب شما را به آرامشی بی نظیر دعوت می کنند.

شما می توانید در کافی شاپ کشتی بهترین منو ها را سفارش داده و با برگزاری تولد اختصاصی خاطرات تان را ثبت کنید.‌ تیم عکاسی مستقر در کشتی با گرفتن فیلم و عکس سفارشی سفر کیش را برایتان ماندگار خواهند کرد.

از بین کشتی های تفریحی کیش کشتی رویای دریا کیش با استقبال زیادی روبرو شده زیرا از امکانات بالایی برخوردار است. این کشتی با داشتن روف گاردن، فروشگاه متنوع، غرفه حنا و… رضایت مشتریان را جلب کرده است.

سیستم صوتی پیشرفته برای اجرای زنده موسیقی بر روی عرشه این کشتی تعبیه شده و مسافران می توانند برنامه های نمایشی را با کیفیت بالا مشاهده و لذت ببرند.

                                                                                                 کشتی تفریحی کارینا کیش

کشتی تفریحی کارینا کیش

در سال ۱۴۰۱ بخش گردشگری کیش با اضافه کردن کشتی کارینا کیش به کشتی های تفریحی کیش توانست گام تازه ای در جهت ارائه خدمات با کیفیت به مسافران جزیره کیش بردارد.

اگر به دنبال تجربه آرامش بخش ترین لحظات در جزیره جادویی کیش هستید سوار شدن به این کشتی را از دست ندهید. این کشتی منحصر به فرد در بندگاه کیش در سانس های مختلف آماده سوار شدن مسافران خود می باشد تا آنها را به سفری جادویی مهمان کند.

تماشای غروب زیبای کیش از روی عرشه این کشتی، دیدن برخورد موج های آرام دریا به پنجره های قدی کشتی، گذراندن اوقاتی روح بخش همراه با خانواده در اتاق های VIP کشتی کارینا تجربه ی بی نظیری است. این کشتی علاوه بر برگزاری برنامه در سالن ها و عرشه های خود اتاق هایی جهت برگزاری مراسمات در اختیار خانواده ها و جمع های دوستانه قرار می دهد که جزو امکانات پرطرفدار کشتی است.

بر روی عرشه کشتی کارینا از بهترین کشتی های تفریحی کیش گروه های موسیقی زنده حرفه ای به اجرای برنامه می پردازند. همچنین گروه های نمایشی و استنداپ با برگزاری جنگ های جذاب مهمان ها را سرگرم خواهند کرد.

با تهیه بلیط همراه با پذیرایی شما می توانید از منو غذایی کشتی نیز بهره مند شوید و طعم غذاهای خوشمزه را روی آب های زیبای خلیج فارس تجربه کنید.

این کشتی ۸۰۰ نفر ظرفیت دارد و با داشتن دو عرشه ۱۵۰ نفری در هر سانس پذیرای ۳۵۰ نفر خواهد بود. بخش های مختلف کشتی شامل اتاق بازی کودک، غرفه عکاسی، غرفه حنا، کافی شاپ و… می باشد.

نحوه خرید بلیط کشتی های تفریحی کیش

در جزیره کیش امکانات تفریحی مختلفی وجود دارد اما سوار شدن به کشتی های تفریحی کیش تجربه خارق العاده ای است. وجود متنوع ترین برنامه ها در سانس های دو ساعته و سه ساعتی لذت فراوانی برای مسافران فراهم‌ می کند، به طوری که آنها از گذراندن چنین اوقاتی ابراز رضایت خواهند کرد.

شما می توانید برای تهیه بلیط کشتی های تفریحی کیش به سایت کیش تک مراجعه نمایید. حضور کودکان زیر ۴ سال روی عرشه کشتی رایگان است. برای رزرو سانس با کارشناس فروش هماهنگ کرده و نیم ساعت قبل از حرکت کشتی در بندرگاه کیش حضور داشته باشید. قطعا سفر به کیش و سوار شدن کشتی های تفریحی بهترین خاطرات شما خواهند شد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.