ارتباط با ما در

خرید آسان و آنلاین کتاب برای شهروندان اهوازی

انبار مرکزی کتابفروشی سراج بوک در شهر اهواز دایر شده است و علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه می‌توانند با مراجعه به وبسایت کتاب فروشی آنلاین سراج بوک برای خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان اقدام کنند.

منتشر شده

برای خرید کتاب در اهواز یا دیگر شهرستان‌های استان خوزستان نیازی به بیرون رفتن از منزل ندارید، دلیل این موضوع حضور یکی از بزرگترین کتابفروشی های اینترنتی کشور ایران در سطح استان خوزستان است که نیاز علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه را برای تهیه کتاب به صورت اینترنتی و آنلاین برطرف کرده است.

اگر ساکن شهر اهواز یا دیگر شهرهای استان خوزستان هستید و قصد سفارش کتاب دارید، نیازی به پوشیدن لباس و مراجعه به سطح شهر و سرزدن به کتابفروشی‌های مختلف برای پیدا کردن کتاب دلخواه خود را ندارید.

انبار مرکزی کتابفروشی سراج بوک در شهر اهواز دایر شده است و علاقه‌مندان به کتاب و مطالعه می‌توانند با مراجعه به وبسایت کتاب فروشی آنلاین سراج بوک برای خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان اقدام کنند.

در حال حاضر تمامی سفارشات در سراج بوک از طریق پست پیشتاز به سراسر کشور ارسال می‌شوند اما اگر محل سکونت شما در شهر اهواز هست، بعد از ثبت سفارش با ارسال لوکیشن به پشتیبانی فروشگاه سراج بوک می‌توانید درخواست کنید که کتاب‌های مد نظر شما از طریق پیک ارسال شوند و کمتر از چند ساعت سفارش خود را با ارسال سریع دریافت کنید.

کتابفروشی سراج بوک مرجع معتبر و رسمی کتاب‌های پرفروش و معروف در ایران است که علاوه بر ارسال رایگان کتاب، تخفیفات ویژه‌ای برای خرید کتاب درنظر گرفته است که تا سقف ۷۰٪ تخفیف را شامل می‌شود. کتاب‌‌های موجود در این آنلاین شاپ شامل موضوعات روانشناسی، توسعه فردی، انگیزشی و موفقیت، کتاب های تاریخی، کتاب‌های ادبیات و مذهبی و همچنین انواع رمان و کتاب های داستانی است.

اگر ساکن محدوده کیانپارس، زیتون، پادادشهر، گلستان، باهنر، نادری یا دیگر مناطق شهر اهواز هستید برای خرید اینترنتی کتاب کافی است با سراج بوک در ارتباط باشید:

شماره تلفن: ۰۹۱۲۸۴۸۳۰۴۹

آدرس سایت: serajbookshop.com

همچنین اگر قصد خرید حضوری کتاب در شهر اهواز را دارید باید به مرکز شهر مراجعه کرده و با سر زدن به کتابفروشی‌های مختلف کتاب دلخواه خود را پیدا و بدون تخفیف تهیه کنید. متاسفانه در حال حاضر امکان مراجعه به محل انبار سراج بوک وجود ندارد و تنها راه خرید کتاب با تخفیف از سراج بوک، از طریق وبسایت این فروشگاه است.

مزایای خرید‌ اینترنتی کتاب از سراج بوک

خرید اینترنتی کتاب از آن دسته کارهایی است که می‌تواند برای خیلی از افراد کاربردی باشد، به دلیل تنوع و گستردگی کتاب‌ها امکان مراجعه به کتابفروشی حضوری در سطح شهر برای پیدا کردن یک کتاب خاص امری دشوار و وقت‌گیر است.

یا در مواقعی که بیماری‌های همه‌گیر مثل کرونا در سطح جامعه پخش می‌شود بیرون رفتن از منزل برای تهیه کتاب قطعا در اولویت‌های شما قرار نخواهد گرفت.

در این شرایط چه باید کرد؟ پیشنهاد ما خرید اینترنتی کتاب از بهترین کتابفروشی‌آنلاین نزدیک به محل سکونت شما است.

در ادامه این مطلب با برخی از مزایای خرید‌ آنلاین کتاب آشنا می‌شویم:

خرید کتاب با تخفیف و ارسال رایگان

یکی از اصلی‌ترین مزایای خرید آنلاین کتاب از سراج بوک استفاده از تخفیفات ویژه است که در کتابفروشی‌های حضوری در سطح شهر این تخفیفات را مشاهده نخواهید کرد.

با توجه به افزایش قیمت کاغذ و هزینه های تولید کتاب، قیمت کتاب‌ها به طرز عجیبی افزایش پیدا کرده است. اما سراج بوک که مرجع رسمی برای خرید آنلاین کتاب در ایران است با اعمال تخفیف های ویژه از ۱۰ تا ۷۰ درصد بر روی قیمت جلد کتاب‌ها، این امکان را برای شما فراهم کرده است که با کمترین قیمت ممکن کتاب دلخواه خود را تهیه کنید. همچنین با رسیدن مبلغ سفارش شما به میزان مبلغ تعیین شده می‌توانید از ارسال رایگان این فروشگاه نیز بهره‌مند شوید.

خرید در هر ساعت شبانه روز

یکی دیگر از مزایای خرید اینترنتی کتاب نداشتن محدودیت زمانی است. در هر ساعتی از شبانه روز امکان ثبت سفارش از طریق سایت‌ های فروش کتاب فراهم است و می‌توانید به راحتی با چند کلیک کتاب دلخواه خود را بخرید.

تنوع گسترده و بانک کتاب

پیدا کردن یک کتاب خاص یا جدید در کتابفروشی‌های شهری هیچ تضمینی ندارد. یکی از مزیت‌های مهم فروشگاه ‌آنلاین کتاب امکان جستجو در سایت و آرشیو گسترده از کتاب های در موضوعات مختلف است.

انواع روش های پرداخت

هنگام خرید آنلاین کتاب از سراج بوک می‌توانید روش‌های پرداخت مختلف را بر حسب نیاز خود انتخاب کنید. اولین روش پرداخت به صورت آنلاین و از طریق درگاه رسمی بانکی صورت می‌گیرید.

اما خیلی از کاربران ایرانی امکان پرداخت از طریق درگاه بانکی را ندارند. به همین منظور روش دوم پرداخت به صورت کارت‌به‌کارت نیز در سراج بوک فعال است و می‌توانید با استفاده از موبایل بانک یا مراجعه به خودپرداز مرحله تسویه حساب را انجام داده و تکمیل کنید.

آشنایی با موضوع کتاب ها

در هنگام خرید از کتابفروشی‌های شهری شما طبیعتا درباره چند کتاب از قبل اطلاعاتی دارید و اگر هم از موضوع و محتوای کتابی بی‌اطلاع باشید، فروشنده نهایتا توضیح مختصری درباره آن کتاب در اختیار شما قرار می‌دهد.

این در حالی است که در فروشگاه آنلاین، تمام ویژگی‌ها و توضیحاتی که لازم است پیش از خرید درباره یک کتاب بدانید، در اختیار شما قرار دارد که شما را به خوبی با موضوع کتاب و محتوای آن آشنا خواهد کرد.

اگر ساکن شهر اهواز هستید، برای خرید اینترنتی کتاب کافیست به سایت کتابفروشی سراج مراجعه کنید و از بزرگترین سایت خرید کتاب در سطح استان خوزستان کتاب‌های دلخواه خود را با تخفیف و ارسال رایگان تهیه کنید.

منبع خبر: خرید آنلاین کتاب در اهواز – رکنا

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.