ارتباط با ما در

از طراحی ویلا تریبلکس تا ساخت ویلا در مازندران با آرین پاراکس

طراحی ویلا تریبلکس نیز یکی از کارهای مهندسین حرفه ای است. همانطور که بهتر می دانید هر شغلی جذابیت ها و سختی های خودش را دارد.

منتشر شده

طراحی ویلا تریبلکس نیز یکی از کارهای مهندسین حرفه ای است. همانطور که بهتر می دانید هر شغلی جذابیت ها و سختی های خودش را دارد. به عنوان مثال در شغل خود ما هم سختی ها و هم جذابیت هایی وجود دارد. اصلا وجود همین عوامل است که به زندگی و کار هر فردی رنگ و شادابی می بخشد. بیایید در این مقاله همراه من باشید تا با سختی ها و لذت های کاری یک مهندس در طی طراحی ویلا تریبلکس و سپس ساخت آن ویلا در مازندران را با پوست و گوشت تان تجربه کنید.
جذب مشتری، همراهی با ارباب رجوع و گوش دادن و توجه به خواسته هایشان اولین مواردی است که باید به عنوان یک طراح ویلا در مازندران در نظر داشته باشید.

طراحی ویلا

نکات مهم در طراحی ویلا تریبلکس

اگر بهترین تبلیغات را داشته باشید اما در ساخت ویلا و به ویژه طراحی آن ویلا کیفیت کاری مطلوب داشته باشید. عملا کارتان بی نتیجه است. از قدیم گفته اند که مشتری ، مشتری می آورد. پس برای جذب مشتری باید خوش رفتار باشید و در طراحی و ساخت ویلا در مازندران یا هر جای دیگر نسبت به نظرات مشتری گوش شنوا داشته باشید. این همان شعاری است که شرکت هایی مانند آرین پاراکس سالهاست سرلوحه خود قرار داده اند.
طراحی ویلا تریبلکس از دیگر ویلا ها سخت تر اما جذاب تر است. برای ارائه بهترین طراحی ویلا باید بهترین طراح باشید.
نکته بعدی توجه به خواسته عمومی مردم است. خلاصه اینکه در طی فرآیند جذاب طراحی ویلا تریبلکس شما یک سر و هزار سودا دارید. اما دقیقا همین مسائل است که کار را جذاب تر می کند. این نکته را نیز از خاطر نبرید که در طی فرآیند ساخت و طراحی ویلا تریبلکس در حقیقت شما باید ۳ خانه را به صورت فشرده در یک مکان قرار دهید. محل قرار گیری راه پله و تراس اهمیت بالایی دارند. اگر مساحت زمینی که قرار است در آن ساخت ویلا انجام شود کم باشد، کار شما دو برابر می شود. زیرا باید آن بخش صرفه جو و حسابگر درونتان را بیدار کنید تا بهترین طراحی ویلا ممکن را انجام دهید.

طراحی ویلا تریبلکس

مدیریت هزینه ها جهت ساخت ویلا در مازندران

به دلیل شرایط سخت کنونی بودجه مردم برای ساخت ویلا معمولا محدود است. در این میان انتخاب بهترین مصالح با مناسب ترین قیمت اولویت اول شما است. از آنجایی که هدف شرکت آرین پاراکس (arianparax) ساخت بهترین ویلا در مازندران است و تا حد ممکن با محدودیت های بودجه مردم کنار می آید. برآورده کردن نیاز مردم برای ما اولین و مهم ترین مسئله می باشد. پس در حین تهیه مصالح به کیفیت و قیمت باید توجه دوگانه داشته باشید.
در برخی از مواقع خبری از زمین برای ساخت و طراحی ویلا تریبلکس نیست بلکه باید بر روی ویلا قدیمی که هست، تغییراتی اعمال شود.
یکی از کارهای چالش برانگیز در این حوزه شغلی بازسازی ویلا است. گاهی ویلا قدیمی وجود دارد که صاحبان آن بدان دل بسته اند. در برخی مواقع به دلیل بلایای طبیعی به ویلا افراد آسیبی وارد شده است. شاید هم بخواهید یک طبقه جدید به ویلایتان اضافه کنید. در همه این موارد شما به بازسازی ویلا نیاز دارید. بازسازی ویلا چندین مزیت برای شما مشتری عزیز دارد. اول اینکه در هزینه مصالح صرفه جویی عمده ای می شود. مورد بعدی زمانی است که برای ساخت نیاز دارید. در حقیقت صرفه جویی در زمان سود بازسازی ویلا است. البته همه این موارد در صورتی ممکن است که ویلا دارای پایه محکم باشد تا فرآیند بازسازی ویلا را بتوان روی آن پیاده کرد.
گاهی در میانه کار مشتری به دلایل مالی و یا هر دلیل دیگر درخواست تغییر در طراحی ویلا را می دهد. این مسئله باعث می شود که کار کمی مختل شود. اما شرکت مهندسی آرین پاراکس با کمال میل تمام تغییرات معقول ممکن را می پذیرند. زیرا همانطور که پیشتر بیان شد، حق با مشتری است. البته که با ایجاد این تغییرات ممکن است پروژه به طور کامل تغییر کند. با توجه به این مسئله پیشنهاد ما به شما دست نخورده گذاشتن طرح اولیه است. پس سعی کنید تمام نکات را تا قبل از پایان طراحی به مهندسین گوش زد کنید.

ساخت ویلا در مازندران

چالش های پیش رو در ساخت ویلا

معمولا به محض اینکه اسکلت ساختمان زده می شود و اجرها چیده می گردند. همه فکر می کنند که کار به پایان رسیده است. در حالی که این ها آسان ترین مراحل ساخت ویلا در مازندران و گیلان هستند. مرحله اصلی در ظریف کاری های ساختمانی نهفته است. موارد اصلی شامل: طراحی داخلی ویلا، سیم کشی برق ساختمان، لوله کشی، نمای داخلی و خارجی بنا است. پس به هیچ عنوان مراحل پایانی ساخت ویلا را دست کم نگیرید. هر چند که در طی مراحل ساخت اولیه ویلا نیز زمان زیادی صرف می شود. البته این زمان و هزینه ها به راحتی و زیبایی ویلا تریبلکس می ارزد. خلاصه که با وجود هزینه ها و سختی های ساخت ویلا در مازندران شما آسایش و لذت خاصی و وصف نشدنی را تجربه می کنید.
طراحی داخلی را که پیاده کنیم، دیگر کار های ساخت ویلا به پایان رسیده است.
این جمله ای است که ما عموما می شنویم. در جواب این جمله باید بگویم که خیر به هیچ عنوان اینگونه نباید یک ویلا تریبلکس را رها کنید. باید حتما به نمای خارجی خانه توجه داشته باشید. پس بجای این جمله باید بگوید پس از پایان کارهای داخلی و دکوراسیون ویلا تازه نوبت به نمای خارجی می رسد. دکوراسیون داخلی نیز بخش مهمی در فرآیند ساخت ویلا در مازندران است. در حقیقت ویلایی با زیر ساخت عالی که ظاهری مناسب نداشته باشد، ارزش پایینی در آینده خواهد داشت. رنگ دیوار ها، استفاده از کاغذ دیواری، نصب پارکت و… مواردی هستند که در حین پیاده سازی طراحی داخلی باید برای آنها هزینه کنار بگذارید. البته که انتخاب و استفاده از همه این موارد کاملا اختیاری است. اما مطمئن باشید با سپردن این موارد به مهندسین شرکت ضرر نمی کنید.

 و بلاخره مراحل ساخت و طراحی ویلا تریبلکس شما به پایان رسیده است.

بالاخره به لحظه موعود رسیدیم. لحظه ای که مهندسین عرق از جبین خود پاک می کنند و با افتخار به ساخته خود نگاه می کنند. شاید فکر کنید که این لذت بخش ترین تصویری است که یک مهندس دوست دارد ببیند. دیدید که باز هم عجله کردید. زیباترین تصاویر برای یک مهندس، دیدن تصویر لبخند رضایت شماست. در آن لحظه هم ما و هم شما با رضایت کامل به یکدیگر و حاصل زحمت چند ماهه یا چند ساله خود نگاه می کنیم.
از این که در طی مراحل ساخت ویلا همراه من بودید از شما سپاس گزارم. امیدوارم مطالبی که با توجه به تجربیاتم با شما به اشتراک گذاشتم برای شما مفید و سودمند بوده باشد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.