ارتباط با ما در

جک درب پارکینگ سیماران را چطور تنظیم کنیم؟

جک یکی از مهم‌ترین اجزای مکانیکی و الکترونیکی در درب‌های اتوماتیک است. وظیفه این قطعه باز کردن و بستن درب به صورت اتوماتیک می‌باشد. جک پارکینگی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که بخش اصلی آن مرکز فرمان است.

منتشر شده

امروزه برای امنیت بیشتر ساختمان‌ها و سازه‌های بزرگ به جای درب‌های قدیمی از نوع اتوماتیک و ریموت‌دار استفاده می‌شود. این کار باعث آسایش و امنیت بیشتر در رفت و آمد ساکنین خواهد شد. در کنار مزیت‌های استفاده از درب‌های اتوماتیک، فرآیند نصب، تعمیر و تعویض برخی از قطعات آن‌ها، کار پیچیده‌ای است. چرا که بخش‌های مکانیکی و الکتریکی در این درب‌ها وجود دارد که حساسیت زیادی در زمان نصب دارند.

بنابراین توصیه می‌کنیم کار نصب این درب‌ها را به افراد متخصص و حرفه‌ای بسپارید. در واقع می‌توان گفت که مهم‌ترین قسمت در درب‌های اتوماتیک، جک است. در ادامه در مورد نحوه نصب و راه اندازی جک پارکینگی سیماران و نکات مربوط به آن اطلاعات کاملی را به شما عزیزان خواهیم داد.

نقش جک در درب‌های اتوماتیک

جک یکی از مهم‌ترین اجزای مکانیکی و الکترونیکی در درب‌های اتوماتیک است. وظیفه این قطعه باز کردن و بستن درب به صورت اتوماتیک می‌باشد. جک پارکینگی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که بخش اصلی آن مرکز فرمان است. بخش‌های دیگر مثل رسیور، چشمی و … اهمیت زیادی در این بخش از درب‌های اتوماتیک دارند. پیش از آن که در مورد نصب جک درب پارکینگ سیماران صحبت کنیم، می‌بایست مزایای تنظیم آن توسط یک متخصص را بررسی کنیم.

مزیت های تنظیم کردن جک درب پارکینگ سیماران کرج

در حالت کلی تنظیم درب‌های اتوماتیک به خاطر حساسیت بالای قطعات آن، یک کار تخصصی است. اگر قصد دارید درب‌های پارکینگی ساختمان‌تان را اتوماتیک کنید، باید حتما تنظیمات جک آن را به افراد حرفه‌ای و باتجربه بسپارید.

انجام تنظیمات درب‌های اتوماتیک برای پارکینگ علاوه بر این که رفت و آمد ساکنان را راحت‌تر می‌کند، از هدر رفتن انرژی و زمان نیز جلوگیری می‌نماید. دیگر مزایای استفاده از این محصول، افزایش امنیت ساختمان می‌باشد. امروزه شرکت‌های زیادی با برندهای مختلف، انواع جک پارکینگی را طراحی و تولید می‌کنند.

یکی از معروف‌ترین و البته باکیفیت‌ترین انواع جک‌های پارکینگی، تولید شرکت سیماران است. شما می‌توانید برای نصب این محصول با نمایندگی‌های درب‌های اتوماتیک شرکت سیماران در شهر های مختلف تماس بگیرید. ساکنین شهر کرج و یا استان البرز  با مراجعه به نمایندگی جک درب پارکینگ سیماران در کرج می توانند از مزیت های این جک استفاده کرده و تنظیمات لازم دریافت کنند.

مراحل نصب جک پارکینگی سیماران

همانطور که گفتیم نصب جک درب‌های اتوماتیک حساسیت زیادی دارد و باید آن را به افراد متخصص در این حوزه بسپارید. در ادامه مراحل نصب جک پارکینگی سیماران را به شما عزیزان می‌گوییم:

  • در گام اول برای نصب جک پارکینگی سیماران باید ابتدا فضا و شرایط پارکینگ را در نظر بگیرید. این مورد ابتدایی‌ترین نکته‌ای است که باید به آن توجه کافی داشته باشید. در نظر گرفتن فاصله مناسب برای انجام جوشکاری و کنده کاری نیز اهمیت زیادی دارد. در نظر گرفتن فاصله ۱۲۰ سانتی‌متری از سطح زمین برای انجام این کار اهمیت زیادی در انجام نصب جک پارکینگی سیماران دارد.
  •  در گام دوم نصب و راه اندازی جک درب پارکینگی، مشخص کردن دو ناحیه برای نصب جک بر روی چهارچوب و درب است. برای انجام این کار می‌بایست درب پارکینگ را ببندید و جک‌ها را باز کنید. سپس می‌بایست در حدود ۵۰ میلی‌متر جک پارکینگی سیماران را انجام رگلاژ و تنظیمات بعدی به داخل فرو ببرید. پس از انجام این مرحله باید تکیه گاه را ببندید و آن‌ها را داخل شکاف ابتدایی و پایانی جک سیماران متصل کرده و پیچ‌های آن را محکم کنید.
  • گام سوم که مرحله آخر در انجام تنظیمات نصب و راه اندازی جک پارکینگی است، تراز کردن می‌باشد. انجام این مرحله یک کار تخصصی و اصولی است که در مدل‌های مختلف جک‌های پارکینگی متفاوت است. برای این کار باید تکیه گاه را بر روی درب و چهارچوب محکم کنید که می‌توانید از جوش فلز استفاده نمایید.

نکات مهم در مورد نصب و راه اندازی جک پارکینگی سیماران

در ادامه مهم‌ترین نکاتی که باید در زمان نصب و راه اندازی جک پارکینگی سیماران در نظر داشته باشید را بیان می‌کنیم:

  • جک باید به نحوی نصب شود که انتهای آن بر روی چهارچوب قرار بگیرد.
  • فلاشر درب باید حتما در بالای آن نصب شود تا در زمان باز شدن و بستن درب، افراد متوجه آن شوند.
  • چشم الکترونیک یا چشم فتوسل درب‌های اتوماتیک باید به گونه‌ای نصب شود که روبروی هم باشند. بهتر است چشمی در ارتفاع ۶۰ سانتی‌متری از زمین و بر روی دیوار یا چهارچوب نصب شود. علاوه بر این می‌بایست چشمی‌ها به گونه‌ای نصب شوند که در زمان باز شدن و بستن درب و پنجره انسدادی در آن‌ها به وجود نیاید.

در این مقاله به این سوال پاسخ دادیم که جک درب پارکینگ سیماران را چکور تنظیم کنیم؟‌ جک مهم‌ترین بخش درب‌های برقی است که کار آن باز کردن و بستن درب است. نصب و راه اندازی درب پارکینگی به خاطر حساسیت قطعاتی که دارد، باید توسط افراد متخصص انجام شود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.