ارتباط با ما در

تاثیر پوشیدن سوتین مناسب در جلوگیری از افتادگی سینه

یکی از مهمترین دغدغه های خانم ها به ویژه در دوران میانسالی، داشتن سینه های زیبا و خوش فرم است و به دنبال راه هایی هستند تا از شل شدن و افتادگی آن ها جلوگیری کنند.

منتشر شده

یکی از مهمترین دغدغه های خانم ها به ویژه در دوران میانسالی، داشتن سینه های زیبا و خوش فرم است و به دنبال راه هایی هستند تا از شل شدن و افتادگی آن ها جلوگیری کنند. زمانی که کمی دچار چروک و یا افتادگی می شوند آنها را نگران و ناراحت می سازد.

داشتن سینه های زیبا علاوه بر اینکه بر ظاهر لباس تاثیر زیادی دارد بر اعتمادبنفس خانم ها نیز موثر است و به آن ها حس خوب و انرژی مثبت می بخشد. در این مطلب علل افتادگی سینه ریشه یابی می شود و به شما راه حل هایی ارائه می دهیم تا این مشکل را کاهش دهید.

دلایل ایجاد افتادگی سینه در خانم ها

در ابتدا نشانه اصلی افتادگی سینه ها را عنوان می کنیم. بسیار راحت می توان این مساله را تشخیص داد نیپل از جای اصلی خود یعنی بخش میانی بافت سینه به سمت پایین می رود.

دلایل ایجاد افتادگی سینه:

  • افزایش سن: حدودا بعد از سی سالگی ساختار پوست در تولید استروژن موردنیاز کمی کند عمل می کند و انعطاف پذیری خود را از دست می دهد.
  • مصرف سیگار و سایر دخانیات: ممکن است قبول و باور این مورد برای بسیاری از افراد کمی سخت باشد اما حقیقت دارد و یکی از اصلی ترین و مهمترین عوامل ایجاد افتادگی سینه در بانوان کشیدن سیگار است. دود سیگار بر روی الاستین که نوعی پروتئین در بدن است و وظیفه آن خاصیت سفتی پوست است، تاثیر منفی دارد.
  • بارداری: خانم هایی که چند دوره بارداری را گذرانده باشند بیشتر در معرض ابتلا به افتادگی سینه هستند.
  • ژنتیک: عوامل وراثتی و ژنتیکی نیز در بسیاری از موارد پزشکی و همچنین این مورد تاثیر دارند.
  • اضافه وزن: خانم هایی که وزن زیادی دارند و سایز سینه آن ها بزرگ است، سینه های شل و آویزان دارند.

برای رهایی از این وضعیت روشهایی وجود دارد و ما به بیان آسانترین و ارزان ترین راهکارها می پردازیم.

درمان افتادگی سینه

در ابتدا ضروری است بدانید که سوتین مناسب افتادگی سینه چه ویژگی هایی دارد

پوشیدن شورت و سوتین مناسب

شورت و سوتین مناسب برای افتادگی سوتینی است که سینه ها را سفت نگه می دارد و آن ها را بسمت بالا می کشد و لیفت می کند. برای سینه های افتاده استفاده از سوتین های تیشرتی می تواند گزینه خوبی باشد این سوتین یک کاپ صاف دارد که و ظاهری گرد و مناسب به سینه ها می بخشد و سینه ها بالا می کشد و لیفت می کند.

مدل تی شرتی از مدل های لیفت دهنده است و با استفاده از آن می توانید خیالتان از افتادگی سینه ها راحت باشد. همچنین بخاطر قالب کاپ این سوتین که کاملاً صاف و بدون درز است استفاده از آن در زیر تمامی لباس ها مناسب است.

سوتین های فنردار نیز به خاطر فنر در زیر کاپشان گزینه مناسبی برای سینه های افتاده هستند. سوتین های فنردار سینه ها را لیفت می کنند و بالا می کشند و در عین حال حالتی طبیعی به پستان ها می دهند و حمایت کننده خوبی برای سینه ها هستند. همچنین سوتین های فنردار می توانند از افتادگی سینه ها هم جلوگیری کنند و سینه های افتاده را نیز لیفت کنند.

ورزش کردن

درمان بعدی ورزش کردن است. شما با پوشیدن نیم تنه ورزشی مناسب و استاندارد با خیال راحت به باشگاه بروید و از مربی بدنسازی حرفه ای مشورت گرفته و بصورت مداوم وطولانی مدت حرکات اصلاحی را انجام دهید.

انجام حرکات ورزشی همانطور که می دانید علاوه بر اینکه بر سلامتی تاثیر مستقیم دارد در افزایش روحیه و اعتمادبنفس نیز بسیار مثبت عمل می کند و تجویز مشاوران و روانشناسان به افراد افسرده انجام حرکات ورزشی و پیاده روی است.

اهمیت پوشیدن نیم تنه ورزشی خوب

اهمیت پوشیدن نیم تنه ورزشی خوب و همینطور سوتین مناسب بسیار زیاد است. مهمترین نکته در هنگام ورزش کردن فراموش نکردن پوشیدن یک نیم تنه زنانه ورزشی است. شما برای بهبود افتادگی سینه می روید نباید طوری لباس بپوشید که این مساله را بدتر کنید. نیم تنه زنانه خوب از سینه ها حمایت می کند و از تکان های شدید و ضربات احتمالی جلوگیری می کند.

برندهای معتبر تولید کننده لباس های ورزشی مانند نایک و آدیداس بصورت گسترده در تولید نیم تنه های ورزشی و سوتین های ورزشی فعالیت دارند. خانم های ورزشکار به سلامتی و زیبایی خود در کنار هم ارزش قائل هستند.

بصورت آنلاین می توانید محصولات ورزشی این برندهای معتبر را سفارش دهید و از کیفیت کار مطمئن باشید. فروشگاه های بزرگ اینترنتی لباس زیر زنانه مانند دیجیکالا، nilatan و لباس سکرت و مدیسه

درمان های خانگی افتادگی سینه

استفاده از روغن زیتون

روغن زیتون منبعی غنی از اسیدهای چرب و آنتی اکسیدان است و درمان خوب و موثر به حساب می آید. یک قاشق روغن زیتون برای هر کدام از سینه ها را روی کف دست بریزید و دستها را بهم خوب بمالید تا کمی روغن حرارت بگیرد. سپس سینه ها را از پایین به بالا به مدت ۲۰ دقیقه ماساژ دهید. طول درمان حداقل ۴ بار در هفته.

استفاده از ژل آلوئه ورا

آلوئه ورا آنتی اکسیدان دارد و به جنگ با رادیکال های آزاد بدن می رود. به مدت ۱۵ دقیقه دو قاشق غذاخوری ژل آلوئه ورا روی سینه ها ماساژ دهید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند و سپس با آب ولرم مایل به سرد خوب بشویید. توصیه ما هر روز انجام دادن این کار است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.