ارتباط با ما در

محسن یاری (بلاگر معروف در ترکیه ) استانبول یاری

محسن یاری تحت عنوان پیج اینستاگرام استانبول یاری با هدف رونق بخشیدن به صنعت توریسم ترکیه و احیای روابط گردشگری میان این دوکشور توانسته با جذب ۵۰۰ هزار فالوور فعال ایرانی و همچنین فعالیت گسترده در سایت استانبول یاری توجه تعداد کثیری از هم وطنا نمان را به خود جلب کند.

منتشر شده

محسن یاری (بلاگر معروف در ترکیه ) استانبول یاری 

محسن یاری

محسن یاری تحت عنوان پیج اینستاگرام استانبول یاری با هدف رونق بخشیدن به صنعت توریسم ترکیه و احیای روابط گردشگری میان این دوکشور توانسته با جذب ۵۰۰ هزار فالوور فعال ایرانی و همچنین فعالیت گسترده در سایت استانبول یاری توجه تعداد کثیری از هم وطنا نمان را به خود جلب کند ، از همین رو ، محسن یاری با تولید محتوا در شبکه های مجازی ، همچون ، اینستاگرام ، تلگرام ، واتس آپ ، یوتیوب و توئیتر باب آشنایی هم وطنانمان را با جاذبه‌ های گردشگری ، توریستی ، اقامتی ، طبیعی کشور ترکیه باز کرده تا ایرانیانی که قصد سفر تفریحی و گردشگری به ترکیه را دارند با دنبال کردن پیج اینستاگرام استانبول یاری و بهره گیری از تولید محتوای توریسم بلاگری این اینفلوئنسر اینستاگرامی بهترین مقدمات سفر را برای خود و خانواده شان فراهم کرده تا خاطره ای به یاد ماندنی در لحظات زندگی شان به ارمغان آورده و ثبت کنند .

اقامت در هتل با امکانات مناسب از ویژگیهای یک سفر خوب است. هتل های ترکیه نیز دارای درجات و امکانات گوناگون بوده که  بنا به سلیقه و بودجه مورد انتخاب قرار می گیرد. ترکیه دارای شهرهای مختلف بوده و هر شهر نیز دارای انواع هتلهای مختلف در تمامی نقاط می باشد. گردشگران می توانند با توجه به امکانات و قیمت مناسب هتل مورد نظر خود را انتخاب کنند.

جاذبه های گردشگری ترکیه

کشور ترکیه دارای جاذبه های توریستی زیاد در شهرهای گوناگون خود می باشد. آنتالیا و استانبول از ۲ شهر پر مسافر ترکیه می باشد. بناهای تاریخی کهن با معماری با شکوه، فرهنگ غنی، غذاهای مشهور،مناظر و طبیت زیبا و چشم نواز، کوه های بر افراشته ، سواحل مدیترانه ای با آب های زلال و شفاف از جمله دلایل سفر به این کشور می باشد.

سفر به استانبول برای هر فردی جزو سفر های خاطره انگیز است. بنا های تاریخی، مراکز خرید، فروشگاه با اجناس برند و زیبایی های شهر استانبول باعث جذب توریست شده است. اگر می خواهید برای اولین بار به این شهر سفر کنید، بهتر است از تور استفاده کنید.

سفر کردن بدون برنامه ریزی موجب نگرانی و آشفتگی مسافران می شود. اما اگر برای هر ساعت از سفر برنامه ریزی داشته باشید، به تمامی کار هایی که در سفر علاقه دارید انجام دهید، می رسید و یک سفر لذت بخشی را تجربه می کنید. یک تور خوب باید زمان دقیق رفت و برگشت را قبل از رزرو تعیین کند، تا مسافران بتوانند مناسب ترین روز را با توجه به برنامه شخصی خود انتخاب کنند. مدت زمان اقامت در استانبول مهم ترین نکته ای است که باید به آن توجه کنید. قبل از آغاز سفر حتما با هتل مورد نظر باید هماهنگ شود تا مشکلی برای اقامت وجود نداشته باشد. اگر به دنبال تور استانبول هستید حتما از استانبول یاری کمک بگیرید .

دقت کنید که هزینه اضافی پرداخت نکنید. متاسفانه برخی از آژانس های گردشگری هزینه تور لاکچری را از مسافران دریافت می کنند ولی در قبال آن خدمات بی کیفیتی به مشتری عرضه می کنند. آژانس باید در مقابل هر گونه خدماتی که ارائه می دهد متناسب با آن هزینه دریافت کند محسن یاری در این امر نیز با معرفی بهترین و لاکچری ترین هتل های ترکیه با روش پرداخت مستقیم و بی واسطه در کنار شما خواهد بود .

اگر دوست دارید در طول سفر به صورت دسته جمعی و همراه با بقیه افراد باشید بهتر است تور گروهی را انتخاب کنید. اما اگر می خواهید به صورت انفرادی و همراه با بقیه اعضای خانواده از استانبول دیدن کنید تور انفرادی مناسب شماست. مزیت تور های گروهی این است که یک تور لیدر همراه تان است تا در طول سفر به هر مکان دیدنی که رفتید توضیحات لازم را به شما ارائه دهد، اما متاسفانه همه فعالیت های سفرتان باید هماهنگ با گروه انجام شود، حتی وعده های غذایی تان شایان  ذکر است محسن یاری اولین توریسم بلاگر ایرانی مقیم ترکیه است که در کنار معرفی بهترین اماکن تفریحی ترکیه محتوای فود بلاگری نیز در پیج اینستاگرام خود تولید میکند.

استانبول یاری از قدیمی ترین کارگزار تور ترکیه در تهران است که در تمام فصول سال برای استانبول، ترکیه و تور آنتالیا ارائه می دهد. تیم فنی و متخصص استانبول یاری  سیر برای رفاه حال مسافرین پکیج های مختلفی را تهیه کرده است تا هر فرد با کم ترین بودجه بتواند سفری خاطره انگیزی داشته باشد. اگر پکیج دلارام سیر را مشاهده کنید، متوجه می شوید که تور ها و خدمات آن کاملا دسته بندی شده هستند. یعنی با توجه به نوع سفرتان خدمات متفاوتی دریافت می کنید. برای مثال، آن دسته از افرادی که برای سفر های کاری خود می خواهند به استانبول سفر کنند نسبت به افرادی که برای ماه عسل و تفریح به این شهر سفر می کنند هزینه های مختلفی پرداخت می کنند. البته به یاد داشته باشید که برآورد هزینه نهایی تور بستگی به نوع هتل و نوع هواپیما و مدت زمان اقامت در این شهر نیز دارد.

محسن یاری

 

چرا به استانبول سفر می‌کنید؟ برای تفریح یا خرید؟ خدمات هتل تان مهم است؟ چه زمانی را برای سفر خود انتخاب می‌کنید؟ با چه پروازی به ترکیه می‌روید؟ چند شب اقامت خواهید داشت؟ هتل تان چند ستاره است و کجای شهر قرار دارد؟ تمامی موارد بالا در قیمت تور استانبول تاثیر گذارند. البته لازم به ذکر است تور استانبول یکی از تورهای ارزان ترکیه نسبت به شهرهای دیگر می ‌باشد. استانبول یاری با مدریت محسن یاری آماده ارائه مناسب ‌ترین و بهترین قیمت تور استانبول با هر دلیلی برای سفر شما در ایران می‌باشد. شماره مجازی محسن یاری   ۵۳۱۷۳۳۲۲۴۸-۰۰۹۰

فرد برای سفر به یک کشور دیگر در ابتدا باید برای ویزا اقدام نماید، که برای سفر به ترکیه این قسمت هزینه‌ای در بر ندارد. زیرا برای سفر به ترکیه برای ایرانیان احتیاجی به ویزا نمی ‌باشد ولی برای امور اقامت بلند مدت افراد نیز می‌توانید با استفاده از تجربه ۸ ساله و راهنمایی های محسن یاری بهترین و کوتاه ترین مسیر را برای اخذ ویزا دائم ترکیه انتخاب کنید.

روش دیگر برای سفر به ترکیه استفاده از تورها می‌باشد به این معنی که شما تمام کارهای طاقت فرسای روش قبل را فقط و فقط با یک تلفن و یا بر روی یک سایت معتبر تنها در چند دقیقه با بهترین کیفیت و قیمت تهیه می‌کنید. پس همین حالا صفحه های رسمی استانبول یاری را در فضای مجازی دنبال کرده و از تجربه  مشاورین سفر تورهای ترکیه استانبول یاری استفاده کنید تا یک سفر به یاد ماندنی به ترکیه را تجربه نمایید.

 

https://istanbulyari.com/

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.