ارتباط با ما در

افزایش درآمد میلیاردی

برای افزایش درآمد خود به صورت میلیاردی، پیشنهاد ما را ازدست نده.

منتشر شده

امرزوه بیشتر افرادی که کسب و کاری دارند به دنبال افزایش درآمد خود هستند تا بتونند با تورم اقتصادی روبرو شوند. شاید آگهی های زیادی و یا حتی کتاب های زیادی در این زمینه دیده باشید : چگونه ثروتمند شویم؟ راه های افزایش درآمد و …

گروه مهندسی ایسایت ایران

اما کدامیک صحت داره؟!

مسلما پول یکی از ضروری ترین موارد زندگیست. شاید شما پول هدف زندگی تان نباشه اما مسلما با افزایش درآمدت، کیفیت زندگی خوت و خانواده ات را بالا می بری که برای همه بسیار مهم می باشد.

در کتاب سیبولد نوشته شده:

اکثر مردم فکر می‌کنن که ثروتمندان تشنه پولند. البته در بعضی موارد شاید این گفته درست باشد اما بیشتر ثروتمندان خودساخته، تشنه موفقیتند..

او توضیح داده:

ثروتمندان فکر می‌کنند که زندگی و کسب و کار بیشتر شبیه به یک بازیه ؛ بازی که آنها علاقه دارند در آن پیروز بشن. آن چیزی را که علاقه دارند به دست بیارند.

سیبولد در کتابش گفته :

مردم عادی بر این باورند که ثروتمندان تمام روز را کار می‌کنن، اما واقعیت اینه که ثروتمندان به آنچه عشق می‌ورزند مشغولند با این تفاوت که فهمیدند چطور بابت انجامش درآمد کسب کنن..

طراحی سایت در اصفهان

یک راه زیبا و سریع رشد مالی جلو چشم همه ماست. برای کسانی که از کسب و کار امروزشون لذت می برن (اونایی که خیلی از راه را رفتن) و یا کسانی که می خواهند در کنار فعالیت قبلی یک کسب پرعشق جدید راه بیندازن ( اونایی که میخوان محتاطانه عمل کنن) و یا کسانی که شروع تازه دارن.

اون راه ارائه دادن خدماتشون به جهان گسترده می باشد، به جای ورود به بازار یک محله یا خیابان یا گروه خاص و یا حتی ورود به بازار یک شهر به بازار کل وارد شو. به بازاری که در آن ۸ میلیارد جمعیت دارد.

اجازه بده تو حداقل زحمت را بکشی و ربات ها و هوش مصنوعی برات شبانه روز کار کنن.

اما آیا هرکسی میتونه به صورت تخصصی و حرفه ای این کار را انجام بده؟ مسلما خیر.

ما بهت گروه تخصصی توسعه وب ایسایت ایران را پیشنهاد می دهیم که با استفاده از متخصصین و کارشناسان خود توانسته است افتخارات زیادی را بیافریند.

طراحی سایت

مسلما شرکت های طراحی سایت زیادی در اصفهان وجود دارند اما بهترین آنها را انتخاب کن.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.