ارتباط با ما در

زمان دقیق پخش فیلم مست عشق + بازیگران و خلاصه

همان‌طور که در طول زمان تولید و پس از آن از سوی رسانه‌ها اعلام شد، داستان مست عشق درباره زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی، یکی از بزرگان سده خود است که می‌توانید از هفته آینده با خرید بلیت فیلم مست عشق در سینما به تماشای آن بنشینید.

منتشر شده

درطول تاریخ بشریت، انسان‌های بزرگی زیسته‌اند که حضور آن‌ها نشانگر روح عظیم انسانی و عمق عشق عرفانی است. درمیان ستارگان بی‌نظیر تاریخ ایران، دو نام مولانا جلال الدین محمد بلخی و شمس تبریزی می‌درخشد. این دو شخصیت از بزرگ‌ترین عارفان دنیا هستند که به هیچ عنوان نمی‌توان از زیبایی بی‌بدیل اشعار مولانا غافل شد. اکنون برای اولین بار در تاریخ سینمای ایران، شاهد ساخت اولین محصول مشترک ایران و ترکیه هستیم که به عشق عمیق و عرفانی این دو شخصیت برجسته می‌پردازد. فیلم مست عشق تجربه‌ای از تماشای یک فیلم سینمایی معنوی و بی‌نظیر با درخشش ستارگان سینمای ایران و ترکیه است که متاسفانه تاکنون در تاریخ اکران آن تاخیر زیادی ایجاد شده ‌است.

فیلم مست عشق

خلاصه داستان فیلم مست عشق

همان‌طور که در طول زمان تولید و پس از آن از سوی رسانه‌ها اعلام شد، داستان مست عشق درباره زندگی مولانا جلال‌الدین محمد بلخی، یکی از بزرگان سده خود است که می‌توانید از هفته آینده با خرید بلیت فیلم مست عشق در سینما به تماشای آن بنشینید. او با شمس تبریزی آشنا شده و سفر خود را در مسیر عرفان و سلوک آغاز می‌کند. مست عشق به‌شکلی زیبا داستان رابطه عاشقانه و سرگذشت این دو یار را به تصویر می‌کشد. فیلمنامه این اثر از احسان جوانمرد و فرهاد توحیدی است که درطول ساخت از مشورت‌های بسیاری از مولوی‌شناسان برجسته، ازجمله دکتر محمدعلی موحد، بهره برده‌اند و تلاش شده ‌است تا داستان آن به واقعیت بسیار نزدیک باشد.

این فیلم بخشی از زندگی مولانا و شمس تبریزی در سال‌های ۶۴۰ تا ۶۴۵ هجری قمری را نشان می‌دهد. این بخش به رابطه شدید مولانا با شمس، عشق پرشور آن‌ها، تأثیر فراوان شمس بر زندگی و اشعار مولانا و عشق او به خدا می‌پردازد. درواقع، مخاطب درطول فیلم به‌مدت پنج سال شاهد زندگی مولانا خواهد بود و در این مدت، رویدادهای زیادی در زندگی این عارف بزرگ رخ می‌دهد. شما می‌توانید با تهیه و خرید بلیط فیلم مست عشق از سایت‌های معتبری نظیر سینماتیکت، زندگی عرفانی این دو شخصیت برجسته را در پرده سینماهای سراسر کشور تماشا کنید.

ستارگان مست عشق

این فیلم به کارگردانی یکی از بهترین‌های عرصه سینما و تلویزیون ایران، حسن فتحی ساخته شده ‌است و ستارگان بزرگی همچون شهاب حسینی و پارسا پیروزفر در آن ایفای نقش می‌کنند. این دو بازیگر در نقش‌های مولانا و شمس، تجربه تماشای یک فیلم سینمایی بی‌نظیر از رابطه عرفانی شخصیت‌های تاریخی بزرگ دنیا را به مخاطبان خود هدیه می‌دهند. فیلم مست عشق به‌دنبال نمایش تغییرات بزرگی است که با ورود شمس به زندگی مولانا رخ داده است و تلاش شده تا ابعاد مختلفی از رابطه شمس و مولانا به نمایش گذاشته شود. از آن‌جاکه تاریخ اکران این فیلم یک هفته به تعویق افتاده است، شما می‌توانید از هفته آینده با خرید بلیت فیلم مست عشق به تماشای این فیلم سینمایی بی‌نظیر بنشینید.

مست عشق تنها یک داستان عاشقانه تاریخی نیست، بلکه شما را در سفری روحانی همراهی خواهد کرد و درطول فیلم، شاهد نقش‌آفرینی ستارگان مختلفی از دو کشور ایران و ترکیه خواهید بود:

  • شخصیت مولانا با بازی پارسا پیروزفر

  • شخصیت شمس با بازی شهاب حسینی

  • شخصیت کیمیا با بازی هانده ارچل

  • شخصیت علاءالدین کی‌قباد با بازی حسام منظور

  • شخصیت جلال‌الدین با بازی سلما ارگچ

  • شخصیت شرف‌الدین قونوی با بازی بوراک تورکوپاران

تاریخ دقیق اکران مست عشق

بسیاری از افراد به‌دنبال زمان اکران فیلم مست عشق هستند که قرار بود از چهارشنبه ۲۹ فروردین آغاز شود، اما به‌دلیل مشکلات فنی، این اکران به چهارشنبه هفته آینده یعنی ۵ اردیبهشت موکول شده است. در ابتدا، علت این تأخیر مشخص نبود و گمان‌های مختلفی مطرح شد؛ درحالی‌که علی سرتیپی پخش‌کننده فیلم اعلام کرده که مشکلی ازسوی بازیگران یا سازمان سینمایی نبوده و تاخیر به‌دلیل مشکلات فنی رخ داده است. از‌این‌رو، علاقه‌مندان می‌توانند از هفته آینده یعنی ۵ اردیبهشت، با خرید بلیت، این فیلم را در سینماهای سراسر کشور تماشا کنند.

بلیط فیلم مست عشق

کلام آخر

مست عشق، روایتی از دوران زندگی مولانا و شمس تبریزی است که همواره با شور مست و عشق عرفانی همراه بوده است. در این فیلم سینمایی که اولین محصول مشترک ایران و ترکیه با درخشش بازیگران محبوب هر دو کشور است، شاهد تصویری بی‌نظیر از روابط فرهنگی و عاطفی دو شخصیت برجسته تاریخی هستیم که به‌خوبی در این فیلم به تصویر کشیده شده است.

دررابطه با زمان دقیق اکران این فیلم، با تاخیر زیادی در پخش آن مواجه بوده‌ایم که طبق گفته عوامل فیلم، دلیل آن به مشکلات فنی برمی‌گردد؛ اما حالا اعلام شده است که با تاخیر یک‌هفته‌ای، با خرید بلیت فیلم مست عشق در تاریخ ۵ اردیبهشت از مراجع معتبر مثل سینماتیکت می‌توانید به تماشای این فیلم سینمایی درخشان بنشینید. با ورود به سایت سینماتیکت به‌نشانی cinematicket.org، این امکان برای شما فراهم است که بدون هیچ‌گونه معطلی، بلیط خود را از سینمای موردنظرتان در هر شهری که حضور دارید، خریداری بفرمایید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.