ارتباط با ما در

کیوان گنجه خواننده و آهنگساز اصیل ایرانی + زندگی نامه

کیوان کنجه متولد ۶٧/١/١ در شمال ایران (نور) و در حال حاضر در دبى اقامت دارد. او اکنون با عنوان خواننده، ترانه سرا و آهنگ ساز در موسیقی فعالیت دارد.

منتشر شده

کیوان کنجه متولد ۶٧/١/١ در شمال ایران (نور) و در حال حاضر در دبى اقامت دارد.

اکنون با عنوان خواننده، ترانه سرا و آهنگ ساز در موسیقی فعالیت دارد.

کیوان سال ۶٧ در یک خانواده مرفه و  با اصالت کُرد زبان به دنیا امد و فرزند آخر  میباشد ،  پدر کیوان از بزرگان صنعت هتلدارى و ساخت و ساز در شمال ایران بوده و مادر او خانه دار میباشد ، او همیشه از پدرش به عنوان اَبَر قهرمان زندگیش یاد و مادرش را با نام قبله گاه عشق و محبت خطاب میکندو میگوید خانواده من بزرگترین نعمت و لطف و نگاه  خداوند به زندگى من بوده و باور دارد  که اگه ١٠٠ بار دیگه به دنیا بیاید  باز هم همین  خانواده با کانون گرمش را انتخاب میکند که همه اینها را از مدیریت و نقش  مادرش در خانواده میداند، او میگوید مطمینم که پدر و مادرم در زندگى قبلشان یک سیاستمدار کاردان بودند ،  کیوان نقطه عطف زندگیش   براى شروع فعالیت خود در زمینه هاى مختلف زندگى و ورود به دنیاى حرفه اى  خود را دو اتفاق مهم در زندگى شخصى  خود ذکر میکند که باعث تحول  بسیار  عطیمى در وى شد.

کیوان  هم مانند اکثر بچه ها در دوران کودکى خود دوره هاى متنوع موسیقى و هنر را از سن کم اغاز کرد و تا پایان دوره  کودکى همچنان ادامه داد ، اما در شروع نوجوانى کیوان به یکباره به صلاحدید پدر براى قوى رشد کردن و متکى نبودن به پدر و تجربه استقلال در سن کم (١۴ سالگى) به تنهایی را هى امارات شد ، و مهاجرت حدود ٣ساله او به علت تحصیل باعث دورى او  از دنیاى هنر شد .

دلیل برگشت خود به ایران بعد از ٣ سال را بیمارى سخت پدرش ذکر کرد واین موضوع و دوریش از خانواده در همچین شرایط سختى در روحیه او بسیار تاثیر بدى داشت . مدت کمى بعد از برگشت به ایران کیوان تصمیم به ماندن در ایران و شروع خدمت سربازى کرد، اعتقاد داشت که زندگى او بعد از رفتن به خدمت به دو بخش قبل سربازى و بعد سربازى تقسیم شده بود ، کیوانى که از خود شناخت خیلى با کیوان قبل متفاوت بود ، او با دنیاى جدیدى روبه رو شده بود که در ان از قشر مرفه و زندگى لاکچرى خبرى نبود ، او میگفت همیشه فکر میکردم فقر در داستانها و کتابهاست و در زندگى واقعى برام  دور از تصور بود .خلاصه اون روزها را با همه تلخیا درس و یک چالش بزرگ  زندگیش میدونست.

درست زمانى که فکر میکرد دیگه دوره سخت زندگیش به پایان رسیده میتواند دوباره  به زندگى عادى و پر از عشقس در کنار خانواده برگردد و بیشتر قدردان زندگیش باشد با غیر قابل باور ترین و بزرگترین و تاثیر گذارترین  تکان زندگیش که فوت پدرش بود روبه رو شد او تا اون زمان نمیدانست که زندگى چقدر میتواند سخت گیر و بى رحم باشد .او میگوید یهو  چشم باز کردم دیدم جز ویرانى و سیاهى چیزى نمیدیدکیوان

تا مدتها در شوک بزرگ مرگ پدر دست و پنهجه نرم کرد به گفته نزدیکانش کیوان درست تو سنى که پر از شور زندگى بود یکشبه از یه پسر بچه اى که لاى پر قو بزرگ شده بود تبدیل به یه مرد بزرگ جنگجو پر از قدرت براى جنگ با روزگار شد. کیوان که لباس رزم پوشیده بود بعد از مدتى نه چندان بلند با بار مسؤلیت سنگین خانواده مصمم تر از همیشه شروع به تکه هاى پخش شده پازل زندگى کرد براى هضم این داستان دارم دوباره به دنیاى هنر ورود کرد چون فکر میکرد بهترین تسکین و کمک براى ادامه زندگى و تحمل این داغ بزرگ غیر قابل باور بود برایش به گفته خودش موزیک و صدا و شعر و ورزش تبدیل به یک دراگ قوى شده بود. ولى خوشبختانه ورق زندگى این بار به خوشى برگشت و نقطه عطف دوم کیوان و شوق امید و زندگى کیوان تولد خواهر زاده شیرین و دوست داشتنى و پر از استعدادش بارلى بود ،
بعد از به دنیا آمدن بارلى و دیدن استعدادهاى درخشان بارلى کیوان انگار خودش مجددا متولد شده بود .

برخی از آثار پر بازدید « کیوان گنجه » عبارتند :
۱- تک آهنگ « دلتنگ »
۲- تک آهنگ « کسی واسم تو نمیشه »
۳- تک آهنگ « موهات »

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.