ارتباط با ما در

پیمان ریاحی، آهنگسازی مدرن در جامعه‌ی موسیقی ایران

پیمان ریاحی، در سال ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمد و در سن ۱۲ سالگی، به یادگیری موسیقی و نوازندگی گیتار خصوصی پرداخت. پس از اخذ دیپلم، برای یادگیری اصول موسیقی به کنسرواتوار تهران مراجعه کرد و دوره‌های متعددی را گذراند.

منتشر شده

پیمان ریاحی، در سال ۱۳۷۱ در تهران به دنیا آمد و در سن ۱۲ سالگی، به یادگیری موسیقی و نوازندگی گیتار خصوصی پرداخت. پس از اخذ دیپلم، برای یادگیری اصول موسیقی به کنسرواتوار تهران مراجعه کرد و دوره‌های متعددی را گذراند. سپس در دانشکده هنر سوره در رشته تئاتر تحصیلات خود را ادامه داد و به همین منظور، پس از گذراندن دوره بازیگری در کارگاه آزاد فیلم نزد مسعود کیمیایی، به رشته تئاتر مشغول شد. با این حال، پس از ۲ سال در سال ۲۰۱۴، قبل از اتمام دوره‌های دانشگاه، به آلمان مهاجرت کرد و از آنجا به دنبال افزایش سطح علمی خود در زمینه موسیقی و فراگیری اصولی‌تر آن بود.

در سال ۲۰۲۱، پیمان ریاحی، با نوشتن فیلمنامه‌هایی در قالب بلند و کوتاه، در جشنواره‌های مختلف شرکت کرد و به طور ناگهانی تصمیم به فعالیت در سبک‌های مدرن موسیقی گرفت و در این راستا با تشویق و همکاری سینا مهر، دوست قدیمی خود، آثاری در سبک مدرن تولید کرد. او با تشویق دوستان خود، اولین همکاری جدی خود را با گروه‌های موسیقی مدرن در سال ۱۳۹۸ آغاز کرد و در قالب یک آلبوم حمایتی به این عرصه وارد شد. آثار اخیر پیمان ریاحی، توجه بسیاری از هنرمندان کشور را به خود جلب کرده.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.