ارتباط با ما در

مهاجرت تحصیلی به آمریکا یا کانادا؛ کدامیک بهتر است؟

مهاجرت تحصیلی به آمریکا یا کانادا، هر دو این کشور ها ویژگی های خود را از نظر اقتصادی و فرهنگی و بخصوص دانشگاه دارند. دانشگاه های این دو کشور در صدر بهترین های جهان قرار دارند.

منتشر شده

مهاجرت تحصیلی به آمریکا یا کانادا، هر دو این کشور ها ویژگی های خود را از نظر اقتصادی و فرهنگی و بخصوص دانشگاه دارند. دانشگاه های این دو کشور در صدر بهترین های جهان قرار دارند. برای مثال، دانشگاه اتاوا و دانشگاه دالهاوزی در کانادا از بهتری های کانادا هستند.

مهاجرت تحصیلی به آمریکا

در اینجا بخش های دیگری از برنامه کالج وجود دارد که دانشجویان آینده نگر باید برای آن آماده باشند.

اطلاعات شخصی. در بخش اول درخواست کالج، دانش آموزان باید اطلاعات اولیه خود، مدرسه و خانواده خود را ارائه دهند.

کارنامه دبیرستان. کالج‌ها همچنین ریز نمرات رسمی دبیرستان را درخواست می‌کنند که سوابقی از دوره‌هایی است که دانش‌آموزان گذرانده‌اند و نمرات آنها.

جف هکمن، مشاور مدرسه و رئیس دپارتمان در دبیرستان شهرستان پلات در میسوری، می‌گوید دفاتر پذیرش معمولاً از دبیرستان می‌خواهند که رونوشت به جای دانش‌آموز، مستقیماً از دبیرستان ارسال شود. هکمن می‌گوید: دانش‌آموزان معمولاً درخواست رونوشت را به دفتر مشاوره دبیرستان خود ارسال می‌کنند، اما برخی مدارس از یک سرویس آنلاین مانند Parchment یا SENDedu استفاده می‌کنند که به دانش‌آموزان اجازه می‌دهد از طریق یک ارائه‌دهنده آنلاین امن درخواست کنند.

دانش‌آموزان همچنین می‌توانند ریزنمرات خود را از طریق دفتر ثبت احوال ارسال کنند، در صورتی که مدرسه آن‌ها دارای مدرک باشد نه از طریق دفتر مشاوره.

نمرات آزمون استاندارد بسیاری از مدارس از متقاضیان می خواهند که نمرات SAT یا ACT را ارسال کنند. این نمرات معمولا توسط شرکت های تست ارسال می شود. تعداد مدارسی که به نمرات آزمون استاندارد نیاز دارند، به دلیل پاندمی کروناویروس که این امتحانات را تغییر داده است، به طور چشمگیری کاهش یافته است و بسیاری از مراکز آزمایش در سراسر ایالات متحده در بخش‌هایی از سال‌های ۲۰۲۰ و ۲۰۲۱ بسته شدند.

با این حال، دانش‌آموزان آینده‌نگر باید بدانند که سیاست‌های آزمون حتی زمانی که چنین امتحاناتی لازم نیست، متفاوت است. عبارات کلیدی که باید به آن توجه کرد شامل تست کور و تست اختیاری است. آزمون کور به این معنی است که نمرات در صورت ارسال در نظر گرفته نمی شود. در مقابل، کالج های اختیاری آزمون نیازی به نمرات ACT یا SAT ندارند، اما اگر به عنوان بخشی از درخواست ارسال شوند، آنها را در نظر خواهند گرفت.

دانشگاه اتاوا

دانشگاه اتاوا که در سال ۱۸۴۸ تأسیس شد، در قلب پایتخت کانادا – یک کشور G7 – با دسترسی آماده به موسسات اصلی کانادا واقع شده است. با ماهیت دوزبانه منحصر به فرد خود، که به دانشجویان، اساتید و کارکنان ما اجازه می دهد تا به زبان های انگلیسی، فرانسوی یا هر دو بیاموزند، کار کنند و زندگی کنند، ما متعهد به برتری علمی و پژوهشی هستیم و به تنوع فرهنگی، برابری و شمول ارزش می دهیم.

دانشگاه اتاوا، همراه با مؤسسات تحقیقاتی بیمارستانی وابسته به آن، از مبتکران تحسین شده هستند. محققان ما رهبران جهانی در زمینه فوتونیک، سلامت عروق و قلب و عروق، سلامت مغز و روان، فرانکفونی، سیاست عمومی و عدالت اجتماعی هستند. با ۲۳ مرکز و مؤسسه تحقیقاتی که در دانشکده ها و رشته ها فعالیت می کنند، uOttawa همکاری تحقیقاتی پویا را ترویج می کند و از آزمایشگاه های دولتی، صنعت و سیاست گذاران اتاوا استفاده می کند.

چارچوب استراتژیک جدید ما، تحول ۲۰۳۰، جامعه دانشگاهی ما را جسورانه بر شکل دادن به رهبری و تحقیقات مورد نیاز برای رسیدگی به سؤالات در مقیاس ملی و جهانی متمرکز می کند. ما متعهد هستیم که چابک تر شویم. بیشتر متصل پایدارتر؛ تاثیرگذارتر

دانشگاه دالهاوزی

دانشگاه دالهوسی بزرگ‌ترین دانشگاه آتلانتیک کانادا است و ۵۶ کرسی تحقیقاتی کانادا را در خود جای داده است. حوزه‌های تحقیقاتی کلیدی شامل افراد، جوامع و جمعیت‌های سالم است. فناوری پاک، انرژی و محیط زیست؛ اقیانوس پایدار؛ امنیت غذایی؛ و فرهنگ، جامعه و توسعه جامعه. هر حوزه توسط تخصص در کلان داده ها، نوآوری و کارآفرینی پشتیبانی می شود. دال معتقد است که به دانشجویان کارشناسی امکان دسترسی به فرصت های تحقیقاتی با متخصصان را می دهد. یک برنامه بزرگ تعاونی تجربه محل کار را فراهم می کند و همه برنامه ها یادگیری تجربی را ارائه می دهند.

رئیس دیپ ساینی می‌گوید: «دالاهوسی همه چیزهایی را دارد که در یک دانشگاه بزرگ به دنبال آن هستید، اما با احساس اجتماعی که از یک مؤسسه کوچک‌تر می‌آید». “این پژوهش فشرده است، اما به طور همزمان بر تدریس و تجربه دانش آموزان متمرکز است.”

پردیس اصلی در قلب بخش جنوبی تاریخی هالیفاکس واقع شده است. دو پردیس دیگر در مرکز شهر در مجاورت جاده Spring Garden، نزدیک به میخانه ها، کافه ها و رستوران ها هستند. پردیسی در Truro، N.S. – حدود یک ساعت از هالیفاکس – خانه تنها برنامه کشاورزی در آتلانتیک کانادا است. هالیفاکس در طول سال دارای مقدار قابل توجهی مه است، اما پردیس اصلی که ساختمان‌های سنگی تاریخی را با معماری معاصر ترکیب می‌کند، گرم و دلپذیر است.

برنامه های برجسته

• مدیریت: دوره های اصلی، مانند حسابداری، بازاریابی و اقتصاد، در دو سال اول تسلط دارند. در سال های بالاتر، دانش آموزان مدرک خود را با دروس انتخابی و کارآموزی اختیاری تنظیم می کنند.

• محیط زیست، پایداری و جامعه: در این برنامه بین رشته ای، دانش آموزان ESS را با رشته دوم ترکیب می کنند. دانش آموزان پیوندهای بین محیط زیست و مسائلی مانند فقر، مصرف و جهانی شدن را کشف می کنند.

• تجارت بین المللی غذا: دانشجویان در این برنامه که توسط دانشکده کشاورزی در Truro ارائه می شود، صنعت غذای جهانی را کشف کرده و با گذراندن یک سال در خارج از کشور در دانشگاه Aeres در هلند، در چهار سال دو مدرک دریافت می کنند.

آقای اپلای

برای کسب اطلاعات در مورد پذیرش در این دانشگاه ها و همین طور دیگر های کانادا و دانشگاه های آمریکا، به وب سایت sirapply.com مراجعه کنید و یک قدم به هدف تحصیلی خود نزدیکتر شوید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.