ارتباط با ما در

راه های ترند مهاجرت به قبرس شمالی در سال ۲۰۲۴

مهاجرت کار ساده ای نیست هر ساله افراد بیشماری اقدام به مهاجرت به قبرس شمالی میکنند اما همه آنها به دلیل راهنمایی های اشتباه و شرکت های نامعتبر مهاجرتی، مهاجرتی موفق را تجربه نخواهند کرد.

منتشر شده

images_1714797528_6635bbd8c1027.jpg

یکی از مقاصد ترند مهاجرتی امسال قبرس شمالی است. سرعت رشد بی سابقه این کشور منجر شده که قبرس شمالی یکی از گزینه های جدی برای مهاجرت و اخذ اقامت در نظر گرفته شود. شما میتوانید با روش‌های متنوعی همچون اخذ پذیرش تحصیلی ، اخذ ویزای کاری ، ازدواج با یکی از شهروندان ، سرمایه گذاری از طریق خرید ملک برای مهاجرت به قبرس شمالی اقدام کنید. در ادامه به بررسی راه های مهاجرت به قبرس شمالی و همچنین معرفی بهترین و مطمعن ترین راه میپردازیم با ما همراه باشید.

راه‌های مهاجرت به قبرس شمالی

images_1714797541_6635bbe56a2f1.jpg

مهاجرت کار ساده ای نیست هر ساله افراد بیشماری اقدام به مهاجرت به قبرس شمالی میکنند اما همه آنها به دلیل راهنمایی های اشتباه و شرکت های نامعتبر مهاجرتی، مهاجرتی موفق را تجربه نخواهند کرد. دانستن شرایط اخذ اقامت و مهاجرت به قبرس شمالی به شما کمک میکند تا بهترین روش مهاجرتی را انتخاب کرده و در این مسیر دچار سردرگمی نشوید. یکی از شرکت های معتبر در این زمینه هلدینگ وایت ایگل میباشد این شرکت داری تیم حقوقی مجرب و کادری حرفه ای است که از ابتدا تا انتهای پروسه مهاجرتی شما بطور کاملا رایگان همراه شما هستند تا مهاجرتی مطمعن را برای شما و خانوادتان رقم بزنند.

بررسی کامل راه‌های مهاجرت به قبرس شمالی

images_1714797599_6635bc1f1fe59.jpg

۴ روش مطمعن و بدون ریسک برای مهاجرت به قبرس شمالی وجود دارد که شما میتوانید بر اساس شرایط خود برای آن ها اقدام کنید در ادامه به بررسی این ۴ روش میپردازیم.

مهاجرت و اخذ اقامت از طریق تحصیل در قبرس شمالی

دانشگاه های قبرس شمالی دارای رنکینگ بین المللی بالایی هستند و مدرک آن ها در بسیاری از کشور های دنیا اعتبار لازم را دارد و نکته مهم دیگر این که برای تحصیل شما نیاز به مدرک زبان ندارید با توجه به این مزایا٬ تحصیل در قبرس شمالی یکی از بهترین گزینه ها برا اخذ اقامت این کشور مدیترانه ای است و همچنین هزینه تحصیل در این کشور نسبت به کشور های اروپایی بسیار پایین تر است و طیف وسیعی از رشته های تحصیلی در دانشگاه های قبرس شمالی ارائه میشود.

مهاجرت و اخذ اقامت از طریق کار در قبرس شمالی

قبرس شمالی یک کشور توریستی است و با توجه به رشد روز افزون صنعت توریسم در این کشور٬ اقتصاد در حال پیشرفت چشمگیری میباشد اما فقدان نیروی متخصص باعث شده یکی از راه های مهاجرت، کار در قبرس شمالی باشد. شما با توجه به حرفه و تخصص خود میتوانید از یک کارفرما در قبرس شمالی درخواست دعوت به همکاری و ویزای کاری داشته باشید و از این طریق به این کشور مهاجرت کنید.

مهاجرت و اخذ اقامت از طریق سرمایه‌گذاری در قبرس شمالی

از اواخر سال ۲۰۱۶ دولت قبرس شمالی برای ترغیب سرمایه گذاران خارجی اقدام به ایجاد شرایطی نظیر اقامت از طریق سرمایه گذاری کرده است.

سریع ترین و مطمعن ترین راه اخذ اقامت٬ سرمایه گذاری از طریق خرید ملک در قبرس شمالی است که شما میتوانید با حداقل بودجه ۵۰۰۰۰ پوند نسبت به خرید یک واحد استدیو اقدام کنید . تنوع املاک در قبرس شمالی بسیار بالاست و کمپانی های متعددی در حال ساخت و ساز در این کشور هستند و شما به راحتی میتوانید با توجه به شرایط و نیاز خود نسبت به خرید آن اقدامات لازم را انجام دهید. مزیتی که این روش از اخذ اقامت دارد این است که شما به راحتی با پرداخت ۳۰ درصد از کل مبلغ ملک مورد نظرتان اقامت این کشور را اخذ میکنید و مابقی مبلغ را طی اقساط بلند مدت تا ۱۰سال و بدون بهره پرداخت خواهید کرد.

مهاجرت و اخذ اقامت از طریق ازدواج در قبرس شمالی

در بسیاری از کشور های جهان یکی از راه های اخذ اقامت آن کشور ازدواج با یکی از شهروندان آن کشور است که شما میتوانید به راحتی بعد از گذراندن پروسه های آن اقامت دائم خود را به دست آورید.

چرا قبرس شمالی را برای مهاجرت انتخاب کنیم؟

در این جا به برخی از مزیت های قبرس شمالی اشاره میکنیم تا شما بتوانید تصمیم بهتری در این باره بگیرید.

هزینه‌های زندگی مناسب

اقتصاد رو به رشد

آب و هوای مدیترانه‌ای

فرهنگ چند ملیتی

امنیت بسیار بالا

دانشگاه‌های معتبر

موقعیت جغرافیایی عالی

اماکن تفریحی بسیار جذاب

فرهنگ غنی

عدم تبعیض نژادی

جرم و جنایت پایین

ارزهای متنوع در کشور علاوه بر لیر ترکیه؛ همانند پوند، یورو و دلار

تحصیل، بهداشت و درمان بسیار مناسب در سطح بین المللی

هزینه تحصیل بسیار ارزان

بدون نیاز به مدرک زبان

نرخ بیکاری و تورم بسیار پایین

زمان مورد نیاز برای اخذ اقامت قبرس شمالی چقدر است؟

زمان مورد نیاز این پروسه بر اساس روشی که برای مهاجرت اقدام کردید متغییر است هر چند شما باید از درست بودن اقدام خود اطمینان حاصل فرمایید تا درخواست شما رد نشود برای این منظور بهتر است از خدمات یک وکیل مهاجرتی مجرب استفاده کنید تا زمان مورد نیاز پروسه مهاجرتی شما به حداقل برسد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.