ارتباط با ما در

فروشگاه مرکزی لوازم یدکی تیگو ۵ در بازار لوازم یدکی تهران

شرکت خودروسازی چری با خودروها و مدل های مختلفی وارد بازار ایران شده است که به می توان به خودروهای آریزو ۶ و تیگو ۷ اشاره کرد. این خودروها در بازار ایران طرفدارهای زیادی پیدا کرده اند.

منتشر شده

مرکز فروش لوازم یدکی تیگو ۵

از برترین شرکت های تولید کننده خودروهای روز و لوکس در کشور چین، می توان به کپانی خودروسازی چری اشاره کرد که در حدود ۲۵ سال است که به تولید خودرو می پردازد و با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا هر روز کیفیت تولیدات خود را بالاتر می برد.
شرکت خودروسازی چری با خودروها و مدل های مختلفی وارد بازار ایران شده است که به می توان به خودروهای آریزو ۶ و تیگو ۷ اشاره کرد. این خودروها در بازار ایران طرفدارهای زیادی پیدا کرده اند. از لحاظ تولید خودرو و موتور خودرو شرکت خودروسازی چری از برترین کارخانه ها می باشد و به لحاظ تولید رتبه هفتم در کشور چین را دارا است. خودروهای تولیدی شرکت چری در بازار ایران توسط شرکت مدیران خودرو عرضه می شوند و با نام احتصاری MVM پیشتیبانی و ارائه می شوند.

خودرو چری تیگو ۵ یکز از خودروهای تولیدی این شرکت خودروسازی است و در سال ۲۰۱۴ تولید آن آغاز گشته و در سال ۱۳۹۴ وارد بازار ایران شده است. خودرویی کراس اور که در یک سال پس از ورود به بازار ایران یعنی در سال ۱۳۹۵ دستخوش تغییر ظاهری و اصطلاخا فیس لیفت شد. پس از آن در سال ۱۳۹۷ با چندین آپشن اضافه همچون مانیتور ده اینچی عمودی، سنسور باران و… عرضه شد.
تیگو ۵ خودرویی با دیفرانسیل جلو است و ظاهر خودروهای شاسی بلند را دارد اما باید این نکته را بدانیم که این خودرو برای سفرهای جاده ای طراحی نشده است و همانند خودروهای شاسی بلند دیفرانسیل جلو و عقب ندارد. این ویژگی باعث شده است که این خودرو علاوه بر ظاهر زیبای و لوکسی که دارد، قیمت مناسب تری به نسبت خودروهای شاسی بلند داشته باشد.

فروش قطعات یدکی چری تیگو ۵ در تهران

مدیران خودرو از بزرگ تری ارائه کننده های و فروشنده های لوازم یدکی خودرو چری تیگو ۵ در بازار تهران و تمامی شهرهای ایران است. مجموعه ما با دارا بودن کامل ترین قفسه های قطعات برای این خودرو، تضمین می کند که مناسب ترین قیمت و با کیفیت ترین قطعات را به شما عزیزان عرضه می کند.

لوازم یدکی خودرو تیگو ۵ را از کجا بخریم؟

باید در نظر داشت که حتی در صورت مراقبت درست و نگه داشتن خودرو در شرایط بسیار خوب نیز لوازم یدکی خودرو عمر محدودی دارند و پس از گذشت مدتی طول عمر آن ها تمام می شود و نیاز به تعویض دارند. مدیران تیم در این مقاله ویژگی های یک مرکز معتبر و مطمئن جهت خرید لوازم یدکی تیگو ۵ را بررسی خواهد کرد.
قطعات یدکی بی کیفیت و تقلبی شاید در یک نگاه ارزان تر به نظر برسند اما استفاده از آن ها ممکن است به قیمت جان سرنشینان تمام شود. بنابراین باید دقت کنید که قطعات را از کجا می خرید. مدیران تیم عرضه کننده تمامی قطعات و لوازم یدکی تیگو ۵ است و شما می توانید از طریق مجموعه ما به طور مستقیم از تولید کنندگان لوازم یدکی خودروهای چینی خرید نمایید. ما به شما این اطمینان را می دهیم که تمامی قطعات با رعایت تمامی استاندارد های جهانی و با کیفیت درجه اول ساخته شده اند و با قیمت منصفانه ای به شما مشتریان عزیز عرضه می شوند.

تیپ های مختلف تیگو ۵

تیگو ۵ در کشورمان با دو تیپ MT و CVT عرضه می‌شود که نوع CVT (دنده خودکار) به سه زیرگروه کافورت، لاک چری و اکسلنت تقسیم می‌شود تا مجموع مدل‌های این خودرو (ازنظر سطح آپشن‌ها) را به ۴ برساند. نوع MT که طبیعتاً ارزان‌ترین نسخه محسوب می‌شود؛ دارای آپشن‌های حس‌گر پارک، فرمان برقی تلسکوپی، چراغ رانندگی در روز و آینه‌های برقی جمع‌شونده است.

مدل کامفورت علاوه بر آپشن‌های گفته‌شده و جعبه‌دنده خودکار با استارت بدون کلید، کروز کنترل، نمایشگر ۷ اینچ، دوربین پارک و صندلی‌های چرمی همراه است. آپشن‌های صندلی جلوی برقی، تهویه مطبوع خودکار و سانروف برقی در مدل‌های لاکچری و اکسلنت ارائه می‌شود و تفاوت نسخه اکسلنت با لاک چری در داشتن گرم‌کن داخل صندلی، تعداد بیشتر ایربگ‌ها و فناوری کنترل پایداری (ESP) است.

لوازم یدکی خودرو چری تیگو ۵

مدیران تیم عرضه کننده تمامی لوازم یدکی تیگو ۵ و تمامی قطعات مربوط به این خودرو است. لوازم یدکی تیگو ۵ شامل لوازم بدنه، قطعات موتور، قطعات گیربکس، قطعات برقی و لوازم اسپرت و… می باشد.
قطعات و لوازم یدکی تیگو ۵ قابل تعویض هستند و در صورت آسیب دیدن و خراب شدن آن ها می توان آن ها را تعویض نمود. قطعات و لوازم یدکی تیگو ۵ به راحتی در دسترس هستند و عدم دسترسی به آن ها از نباید نگرانی رانندگان این خودرو باشد. یکی از معیار های انتخاب یک خودرو دسترسی به لوازم یدکی آن می باشد. مدیران تیم ارائه دهنده تمامی لوازم یدکی تیگو ۵ تضمین می کند که دسترسی به تمامی لوازم یدکی تیگو ۵ به سادگی صورت می گیرد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.