ارتباط با ما در

کندو به غیر از عسل، خطوط اختصاصی هم دارد

بازاریابی پیامکی از محبوبیت خاصی برخوردار است، تعداد مشاغل و کسب‌وکارهایی که هر روز از این استراتژی برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده می‌کنند، روز به روز در حال افزایش است؛ اما مشترکینی هستند که تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ندارند و سیستم دریافت پیام‌های تبلیغاتی خود را مسدود می‌کنند.

منتشر شده

بازاریابی پیامکی از محبوبیت خاصی برخوردار است، تعداد مشاغل و کسب‌وکارهایی که هر روز از این استراتژی برای معرفی خدمات و محصولات خود استفاده می‌کنند، روز به روز در حال افزایش است؛ اما مشترکینی هستند که تمایل به دریافت پیامک‌های تبلیغاتی ندارند و سیستم دریافت پیام‌های تبلیغاتی خود را مسدود می‌کنند. در روش ارسال اس ام اس انبوه توسط خطوط خدماتی، صاحبان مشاغل و کسب‌وکارها می‌توانند برخی از پیامک‌های هشدار‌ها و اطلاع‌رسانی‌ها را برای این مخاطبان ارسال کنند. در معتبرترین مرجع رسمی ارسال پیامک شما می‌توانید با انواع خطوط اختصاصی، مزایا و کاربرد آن و همچنین تمایز آن با دیگر خطوط اختصاصی آشنا شوید.

یکی از لازمه‌های، کمپین‌های بازاریابی پیامکی، داشتن خطوط اختصاصی است. راه‌اندازی، این خطوط و  داشتن این پنل‌ها و به شما کمک می‌کند تا در استراتژی بازاریابی،کسب‌وکار خود موفق‌تر عمل کرده، همچنین محصولات، برند و یا خدمات خود را در بهترین سطح کیفیت به مشتریان هدف معرفی کنید. داشتن خطوط خدماتی منحصربه فرد، در تبدیل مشتریان بالقوه به مشتریان بالفعل، تاثیر زیادی دارد. لازمه‌ی ایجاد بازاریابی پیامکی، خرید پنل‌های پیامکی و بعد از آن، خط اختصاصی و سپس انتخاب یک سرشماره‌ منحصربه فرد است. سایت کندو به شما این امکان را می‌دهد تا، با کلیه‌ی خدمات، امکانات و تعرفه‌های خطوط اختصاصی بیشتر آشنا شوید.

چرا باید از کندو، خطوط اختصاصی بخریم

مهم‌ترین مزیت استفاده از خطوط خدماتی این است که، پیام‌ها برسد به دست مشترکینی که مخاطب هدف شما هستند. پس می‌توان این‌طور نتیجه گرفت که شرکت ارائه‌دهنده‌ی این پنل‌ها باید بتواند، حرفه‌ای عمل کرده و شما را به خواسته‌تان برساند. در صفحه‌ی امکانات سامانه ارسال پیام کندو می‌توانید از کلیه‌ی خدمات، اطلاعات دقیقی کسب کنید، این اطلاعات به شما کمک می‌کند، از تعهدات شرکت خدمات دهنده مطلع شده و بدانید، طی چه مدت زمان و سرویس خطوط خدماتی شما فعال، و همچنین این خدمات شامل چه موارد و شامل چه تعرفه‌هایی است.

شرایط خدماتی سازی خط  در کندو

کلیه متقاضیان شرایط خدماتی سازی خطوط ۱۰۰۰، ۳۰۰۰ و ۰۲۱ باید افرادی حقوقی بوده و دارای شناسه ملی، کد اقتصادی و شماره ثبت، باشند این مشترکین می‌توانند به تمامی شماره‌های  اپراتور همراه اول پیامک ارسال نمایند، همچنین باید تعهد دهند که هیچ‌گونه پیامک تبلیغاتی از طریق خطوط خدماتی ارسال نکنند، بدین منظور  بایستی فرم “تعهدنامه تعریف شماره خدماتی” را در سربرگ شرکت خود تکمیل کرده، با امضا و مهر شرکت، اصل فرم را ارسال نمایند؛ به همراه تعهدنامه باید لیست شماره مشتریان ارسال گردد، ارائه سفته به مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال الزامی است. در تکمیل تعهدنامه موارد زیر را در نظر داشته باشید:

  • تعهدنامه باید در سربرگ شرکت با امضا و مهر شرکت باشد. ( درخواست کاربران حقیقی از سوی همراه اول پذیرفته نمی شود)
  • تمامی اطلاعات به صورت کامل نوشته شود.
  • آدرس سایت باید معتبر بوده و نام کامل شرکت و زمینه فعالیت مرتبط، در سایت معرفی شده، به راحتی قابل دسترس و رویت باشد.
  • آدرس ایمیل حتما باید سازمانی باشد.
  • تلفن همراه نماینده، باید اپراتور همراه اول و به نام ایشان باشد.
  • جامعه هدف، به صورت کامل ذکر شود، همچنین در قسمت موضوع محتوای پیامک خدماتی، توضیحات در مورد کاربرد شماره به صورت شفاف و واضح با جزئیات اعلام گردد.
  • نوع فعالیت شرکت به طور دقیق نیز نوشته شود.

کندو باید مقررات داشته باشد

شاید زمان برای خیلی از درخواست کنندگان خطوط خدماتی از اهمیت زیادی برخوردار باشد و دوست داشته باشند هرچه سریع‌تر خطوط آن‌ها راه‌اندازی و قابل استفاده باشد اما؛ اجرایی کردن خطوط خدماتی، به بررسی‌ها و موافقت‌های زیادی خارج از سامانه کندو اس ام اس نیاز دارد.  توجه داشته باشید اطلاعاتی را که به کندو ارائه می‌دهید باید صورت دقیق و در خصوص: مجموعه، مدیریت، نماینده و… کامل و بدون نقص باشد. ایمیل اعلام شده برای ثبت، حتما باید از نوع سازمانی باشد .در صورت بروز تخلفی که منجر به شکایت دریافت کننده پیامک؛ مخصوصا اگر نام مخاطب در لیست مخاطبین هدف نباشد، شماره خط از لیست خطوط سفید خارج  و امکان توبیخ و حذف درسترسی به خطوط اختصاصی را دارد. مجموعه‌های هلدینگ نمی‌توانند چند لیست متفاوت داشته باشند. توضیحات ثبت شده توسط درخواست کننده، مبنی بر متن پیامک باید دقیق، مشخص و قابل تایید باشد. ارسال پیامک‌ها باید براساس لیست مخاطبین ارائه شده باشد. این لیست قابل به روزرسانی بوده و در هر زمان باید از مخاطبان غیر هدف حذف و با مخاطبان جدید هدف‌گذاری شده بازنگری شود. هرچه اطلاعات و مدارک شما کامل‌تر و دقیق‌تر باشد، امکان راه‌اندازی پنل برای شرکت شما زودتر خواهد بود.

گرچه برخی باور دارند که راه‌اندازی بازاریابی پیامکی ساده است؛ اما با اتخاذ استراتژی‌ها و پیاده‌سازی‌های موثر است که می‌تواند نرخ بازگشت سرمایه‌ی قابل توجهی را به همراه داشته باشد. این امر موجب شده تا کارفرمایان، سالانه بودجه قابل توجهی را به بخش تبلیغات پیامکی اختصاص دهند. روش‌های متعددی جهت ارتباط پیامکی با مخاطبان وجود دارد، یکی از این روش‌ها، استفاده از خطوط اختصاصی و بهره‌مندی از مزایای بی‌شمار آن است. در سایت کندو شما می‌توانید اطلاعات جامعی در خصوص ارسال پیامک از طریق پنل‌های پیامکی کسب کرده و همچنین از تعرفه پیامک تبلیغاتی کندو و امکانات منحصربه‌فرد آن بهره‌مند شوید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.