ارتباط با ما در

معرفی و تاریخچه وب سایت جدول یاب

وب سایت جدول یاب یکی از معروف ترین و کامل ترین وب سایت های اطلاعاتی است که در زبان فارسی بنیان شده است.

منتشر شده

وب سایت جدول یاب یکی از معروف ترین و کامل ترین وب سایت های اطلاعاتی است که در زبان فارسی بنیان شده است. این وب سایت محصولی از گروه مجلات کولاک و کلبه سرگرمی است. شروع فعالیت این سایت از ۱۵ مرداد سال ۱۳۹۶ می باشد.

شروع فعالیت این وب سایت با بانک عظیم اطلاعاتی راهنمای حل جدول راه اندازی شد. پس از شروع فعالیت سایر بانک های اطلاعاتی به این مجموعه اضافه شد. افتخار وب سایت جدول یاب این است که بیش از یک میلیون واژه را برای راهنمایی و اطلاعات در خود جای داده است. وجود این تعداد از لغات و واژه ها وب سایت مذکور را به راهنمای قوی و قدرتمند و به یک جستجوگر عالی و حرفه ای تبدیل کرده است. بیش از ۴۰ بانک اطلاعاتی در این سایت دلیلی بر اعتبار این وب سایت می باشد. که می توان معانی لغات، عبارات و اطلاعات عمومی را در آن جستجو نمود.

سودوکو و جدول شرح در متن

سودوکو و جدول شرح در متن وب سایت جدول یاب

تاریخچه شروع به کار سودوکوی آنلاین و شرح در متن وب سایت جدول یاب از آذر ماه ۱۳۹۶ می باشد. حل آنلاین جدول در وب سایت جدول یاب یکی دیگر از امکانات عالی این وب سایت می باشد. جداول واژه یاب و جدول کلاسیک به صورت آنلاین نیز از دی ماه همین سال در وب سایت راه اندازی شد.

کاربران و مخاطبین علاقه مند به انواع جدول های سرگرمی می توانند به صورت آنلاین از جدول های وب سایت جدول یاب استفاده کنند. بالاخره این وب سایت حرفه ای در مرداد سال ۱۳۹۸ مجوز هیئت نظارت بر مطبوعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی را دریافت کرد. این مجوز عنوان اولین پایگاه اطلاع رسانی جدول و سرگرمی در ایران را به این وب سایت اهدا کرد.

ویژگی های وب سایت جدول یاب

ویژگی های وب سایت جدول یاب

جالب و البته شگفت انگیز خواهد بود که اگر برای هر سوال خود یک وب سایت و یا ربات و یا نرم افزار عالی داشته باشید. وب سایت جدول یاب بهترین سایت و ابزار اطلاعاتی است که با ارائه بانک های اطلاعاتی عالی تقریبا به همه سوال های عمومی شما پاسخ خواهد داد. دایره اطلاعاتی جدول یاب آنقدر وسیع و پر محتوا است که برای پاسخ به نیاز های شما مرجع بزرگ و کاملی است. هدف از راه اندازی این سایت ارائه حجم وسیعی از اطلاعات عمومی است که برای مخاطبین یک نیاز و ضرورت است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.