ارتباط با ما در

فرزند ارشد عسگراولادی به شایعات پایان داد

فرزند ارشد مرحوم اسدالله عسگراولادی گفت: تمام فرزندان و نوه‌های پدرم در تهران زندگی می‌کنند و فرد معرفی شده در شبکه‌‌های اجتماعی هیچ نسبت خانوادگی با پدرم ندارد.

منتشر شده

امیرعلی عسگراولادی با تشکر از همه افرادی که در مراسم تشییع و ختم مرحوم عسگراولادی شرکت و با خانواده آن مرحوم ابراز همدردی کردند، اظهار کرد: دو فرزند پسر و سه فرزند دختر و همه نوه از مرحوم عسگراولادی به یادگار مانده است و تمام فرزندان و نوه‌های پدرم در تهران زندگی کرده و آن فردی که در شبکه‌های اجتماعی به عنوان نوه اسدالله عسگراولادی معرفی شده بود هیچ نسبت خانوادگی با پدرم ندارد.

ادامه داد: ما از طریق پلیس فتا در حال پیگیری برای شناسایی کسانی هستیم که در فضای مجازی خانواده عسگراولادی را تخریب کردند. پدرم همواره در کار خیر بوده و دارایی خود را نیز از راه حلال بدست آورده است و کسانی که نتوانستند وی را در طول حیات ‌اش تخریب کنند، اکنون با نسبت دادن افراد بدنام در فضای اجتماعی به دنبال تخریب خانواده وی هستند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.