ارتباط با ما در

کارخانه پودر لباسشویی نیهاد

یکی از راه‌های درآمدزایی نسبتا پرسود و البته قابل انجام، راه اندازی خط تولید مواد شوینده است. این خط تولید را شاید نشود در چند ساعت و در خانه راه انداخت، اما به سادگی می‌توانید جایی برایش پیدا و کار را با چند نفر نیروی اولیه شروع کرده و به مرور گسترش دهید.

منتشر شده

images_1671387675.jpg

یکی از راه‌های درآمدزایی نسبتا پرسود و البته قابل انجام، راه اندازی خط تولید مواد شوینده است. این خط تولید را شاید نشود در چند ساعت و در خانه راه انداخت، اما به سادگی می‌توانید جایی برایش پیدا و کار را با چند نفر نیروی اولیه شروع کرده و به مرور گسترش دهید. خوشبختانه تولید چنین محصولی، محدودیت جغرافیایی ندارد و هر جای ایران که هستید می‌توانید با یک سرمایه اولیه، کار را شروع کنید. در این مطلب، جزئیات راه اندازی خط تولید مواد شوینده، میزان درآمد، مشکلات و چالش‌های آن را با هم بررسی خواهیم کرد.

کارخانه پودر لباسشویی نیهاد

کارخانه های صنایع شوینده کشور سالیان سال است که با کسب اعتماد مشتریان توانسته اند در زمینه تولید بهترین محصولات شوینده بهداشتی موفق ظاهر شوند.

کارخانه ی نیهاد یکی از معروف ترین آنها بوده است که بهترین پودر لباسشویی را تولید و عرضه کرده است. پودر لباسشویی نیهاد توانسته است در صنعت تولید پودر ماشین لباسشویی نوآوری به همراه داشته باشد. این محصول را در کارخانه نیهاد به نحوی می سازند که به الیاف پارچه های حساس هیچ آسیبی وارد نسازد. نیهاد به عنوان کارخانه تولید کننده پودر لباسشویی به تازگی توانسته است افتخارات زیادی را از آن خود نماید.

محصولات شوینده ی تولید شده در کارخانه نیهاد همگی دارای نام تجاری معتبر و قابل اطمینانی می باشند. نیهاد عنوانی است که در واقع برند بهترین محصولات شوینده بهداشتی در بازار فروش عمده کشور می باشد. عمده محصولات شوینده تولید شده در کارخانه نیهاد شامل پودرها و مایع های ظرفشویی و دستشویی و شیشه شوی است. این محصولات رقم قابل توجهی از محصولات شوینده عرضه شده در بازار فروش عمده را به خود اختصاص داده اند. کارخانه محصولات شوینده نیهاد فروش عمده محصولات خود را بر اساس پیشرفتی که در زمینه ی کیفی داشته و تناسب مرغوبیت کالا با کیفیت به دست آورده است.

محصولات برند نیهاد نسبت به رقبا چه مزیت‌هایی دارند؟

برای توسعه برند نیهاد مراحل مختلفی را طی کرده‌ایم. همانطور که می‌دانید، بازار حوزه شوینده در ایران به شدت رقابتی است. برندهای بسیار قوی داخلی و بین المللی در این حوزه فعال هستند. آرمان تجارت هومان(هماوش) هم به عنوان یک شرکت بین المللی همواره نشان داده با ورود به هر حوزه‌ای از بازار با تحقیق، توسعه و تولید محصولات باکیفیت پس از مدتی کوتاه، لیدر بازار در آن بخش شده است. ایران نیز به عنوان یکی از کشورهای مقصد آرمان تجارت هومان(هماوش) در گروه محصولات بهداشت خانگی انتخاب شده است. با توجه به سابقه این شرکت در بازار ایران در سال‌های گذشته، از شرکت هماوش انتظار می‌رود پس از مدتی فعالیت در حوزه شوینده لیدر این بخش از بازار شود.

فعالیت‌های مارکتینگی برند همزمان با ساخت کارخانه به منظور توسعه برند نیهاد آغاز شد. یک برند، برای موفقیت در بازار باید با دقت گوش به حرف‌های مشتریان بدهد و از این طریق به نیازهای آن‌ها پی ببرد. پس از شناسایی نیازها با همکاری تیم R&D راهکارهای متعددی برای رفع خواسته مشتریان ارائه کند، که این موضوع با دقت هر چه تمام‌تر برای برند نیهاد انجام شده است.

با اینکه برندهای متعددی در حوزه شوینده فعالیت می‌کنند اما طبق تحقیقات مشخص شد هنوز نیازهای بی‌پاسخی وجود دارد و همچنان مصرف کنندگان امید به بهبود محصولات دارندطی چند سال اخیر نیز در ایران لانچ برند موفق در حوزه شوینده نداشته‌ایم. پس فضا برای حضور برند جدید فراهم است.

لکه‌بری قوی‌تر، سفیدکنندگی بیشتر، محافظت از الیاف پارچه و رایحه ‌بهتر، نیازهایی هستند که طبق تحقیقات مخاطبان به آن‌ها اشاره کردند. برای ارائه محصولاتی با این ویژگی‌ها، با دقت برروی فرمولاسیون، اسانس‌ها و آنزیم‌ها کار شد و ترکیب بهینه از این موارد را با کمک تیم R&D بوجود آوردیم. در مراحل آزمون محصول، ترکیب مورد نظر توانست نیازهای مصرف کنندگان را بهتر از رقبا برآورده کند. ادعای محصولات پودر و مایع لباسشویی نیهاد ، تاثیر بر ۱۸۷ نوع لکه و از بین بردن آن‌هاست. برای رسیدن به این نتیجه با محصولات نیهاد بیش از۳۰۰۰ بار شستشو انجام دادیم. این مراحل همراه با مصرف کنندگان انجام شده و مصرف کنندگان نیز شاهد عملکرد خوب محصولات بوده‌اند. برای انتخاب رایحه که اولویت دوم مصرف کنندگان است نیز مراحل مختلفی را طی کردیم.

شرکت آرمان تجارت هومان (هماوش) با راه اندازی بزرگترین خط تولید مواد شوینده دسترسی شما عزیزان به مواد شوینده مرغوب را آسان تر کرده است.
جهت اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.