ارتباط با ما در

معرفی چت روم باران چت

همه ی ما میدانیم که چت روم ها سایت هایی برای برقراری ارتباط با افراد دیگراقسا نقاط جهان هستند.اما باید توجه داشته باشیم که برای عضویت در این چت روم ها برخی قانون های کلی و مخصوص این چت روم ها را باید رعایت کنیم.

منتشر شده

چت روم چیست؟

همه ی ما میدانیم که چت روم ها سایت هایی برای برقراری ارتباط با افراد دیگراقسا نقاط جهان هستند.اما باید توجه داشته باشیم که برای عضویت در این چت روم ها برخی قانون های کلی و مخصوص این چت روم ها را باید رعایت کنیم.
در اینجا ما قصد داریم بخشی از قوانین سایت باران چت را برایتان توضیح دهیم که با توجه به مقایسه های انجام شده کامل ترین و مکمل ترین قوانین بین چت روم هاست .

باران

www.baranchat.fun

همانطور که گفته شده برای عضویت در چت روم ها نیازی به شماره ی تماس و یا ایمیل نمی باشد و همچنین پیشنهاد میکنیم که از رد و بدل کردن این اطلاعات در چت خودداری کرده و تا حد امکان اینکار را نکنید.

زیرا که برخی چت روم ها این عمل را خلاف قوانین دانسته شما را از چت روم اخراج و یا به عبارتی ایپی شما را مسدود کرده و اجازه ی ورود دوباره را نمیدهند.
مورد دیگری که باید رعایت کنید عدم تبلیغ چت روم های دیگر ویا به عبارتی دیگر نباید در چت رومی نام چت روم دیگری را به‌کار ببرید زیرا این عمل تبلیغ محسوب شده و بازهم منجر به اخراج شما میشود.
از عوامل دیگری که باید به ان توجه داشت خودداری از بحث سیاسی و یا توهین به ادیان الهی است که خلاف قوانین چت روم های جمهوری اسلامی است .

به نحوی دیگر هدف ما از عضویت در چت روم ها گذراندن اوقات فراغت است پس پیشنهاد میکنیم برای ساعاتی  از این عمل دوری کنید تا هم اوقات خوشی برای شما و هم برای دوستانتان رقم بخورد.
فضای مجازی  محیطی وسیع و در عین حال پر از انسان هایی با شخصیت ها و اهداف مختلف است پیشنهاد میکنیم از رد و بدل عکس ها و اطلاعات شخصی خود تا حد امکان دوری کنید,

زیرا که در صورت پخش شدن اطلاعات شما چت روم ها مسئولیتی در این قبال نمیپذیرند چون این کار توسط‌خوده شما و با ارداه ی خودتان صورت‌گرفته است.

 

چتروم شیک چت و پرشین چت جزو محبوب ترین چتروم ها نیز میباشند .

پرشین چت

در اخر تمامی چت روم‌ها سعی بر این دارند که دقایقی را برای شادی و تجدید قوای شما  فراهم کنند پس با اگاهی کامل در این مورد با حفظ حریم خصوصی خودتون برید داخل چت رومها و ساعت خوشی برای خودتان رقم بزنید

بهتر از هرکس دیگری میدانیم که برای جوین شدن در اغلب گپ ها و گروه های تلگرامی و یادیگر اپلیکیشن ها.

ابتدا  نیاز به یک شماره موبایل و یا ایمیل برای  ثبت اکانت و عضو شدن در چنین گروه هایی داریم که موجب بروز مشکلاتی چون مزاحمت و یا با شگرد های امروزی موجب  پیدا کردن ایمیل و شماره موبایل شده و مشکلاتی را برایمان به وجود می اورند که حتی گاه مارا مجبور به عوض کردن سیمکارت و یا دیلیت اکانت میکنند .
از مزایای گپ ها و چتروم های اینترنتی میتوان به عدم نیاز به اطلاعات شخصی چون شماره موبایل یا ایمیل اشاره کرد که قسمت اعظمی از مشکلات مارا حل میکند.
چت روم های اینترنتی محدودیتی در قبال ایجاد اکانت ندارند و شما تنها با یک اسم و رمز دلخواه خود میتوانید اکانت های دلخواهتان را ایجاد و با دوستان اینترنتی خود ارتباط برقرار کنید .
از جمله پوئن های مثبت چت روم ها داشتن قابلیت اپلیکیشن هایی چون تلگرام و اینستاگرام به صورت یکجا میباشد.

که می توان به داشتن صفحه شخصی برای به اشتراک گذاشتن نوشته ها و عکس ها و یا ایجاد تعامل با افراد دیگر و و برقراری ارتباط با انها به صورت دسته جمعی و یا فردی میباشد که اصطلاحا صفحه های عمومی و خصوصی نام دارند .
در اکثر اپلیکیشن ها نبود نظارت و قوانین بر رفتار کاربران کام اکثرمان تلخ و اغلب مارا از این تفریح دلزده کرده است اما نظارت بر چت روم ها امکان بروز مشکلاتی چون :

توهین و بی ادبی و یا مزاحمت را تا حد امکان کاهش داده است و با قوانین به جای خود موجب ایجاد رفاه و محیطی سالم شده است .
چتروم های اینترنتی از جمله اولین گروه ها و گپ هایی هستند که در سطح اینترنت شروع به فعالیت کرده اند و همچنان نیز پس از گذشت دهه های متوالی اصالت خود را حفظ کرده و طرفداران خاص خود را دارند .

شاید با چنین توضیحاتی فکر کنید کاربران این چت روم ها فقط محدود به یک رنج سنی هستند  به درد شما نمیخورند اما سخت در اشتباهید چون نه تنها محدود به یک رنج سنی نیستند و از بزرگ و کوچک و نوجوان و جوان در ان یافت میشود.

بلکه فقط محدود به کشور ایران نیستند و از اقسا نقاط جهان  کاربران زیادی را میتوانید در ان پیدا کنید.
امروزه با توجه به افزایش محبوبیت چتروم ها سایت های زیادی شروع به این فعالیت کرده اند و و برخی دیگر نیز از همان دهه های قبل در این عرصه وجود داشته اند.

که همچنان رقابت تنگاتنگی باهم  دارند و روز به روز درحال اپدیت و بهتر شدن هستند.

از جمله سایت های نامدار و قابل توجه در این زمینه میتوان به باران چت و پرشین چت اشاره کرد .

تمام گزینه های لازم برای یک چت روم عالی رتبه را داشته و همواره در جهت جلب رضایت کاربران میکوشند و سعی در ایجاد محیطی باب میل شما دارند .
باران چت و پرشین چت با تاکید بر رعایت قوانین و نظارت شبانه روزی بر روی تخلفات و سرپیچی از قوانین راه این سرگرمی جذاب را برای شما هموار کرده اند و تلاش در این دارند که اوقات خوشی را برای شما فراهم کنند .
وظیفه ما اگاه سازی و معرفی بهترین های این زمینه برای شما در جهت ایجاد خوشی هایی هرچند کوچک میان هیاهوهای جدی زندگی است.

امیدواریم بهره ی لازم را از این اطلاعات هرچند خلاصه اما مفید را برده باشید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.