ارتباط با ما در

مدیرکل خانه ایثارگران کل کشور:

انتخابات مظهر اراده ملت و اقتدار کشور است/ بصیرت ملت فتنه دشمنان را باطل می‌کند

محمد یزدان‌پرست حضور گسترده ملت پای صندوق‌های رای را عامل مهم و بزرگی در جهت شکست دشمنان دانست.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ دکتر محمد یزدان‌پرست طی بیانیه‌ای ضمن دعوت از ملت شریف و شهیدپرور ایران اسلامی برای حضور در روز انتخابات مجلس شورای اسلامی پای صندوق های رای، این مسئله مهم را عامل مهمی در جهت ناکان ماندن دشمنان نظام و انقلاب اسلامی کشورمان عنوان و اعلام کرد: انقلاب اسلامی ایران از بدو تشکیل به رهبری معمار بزرگ آن امام خمینی در طول ۴۱ سال گذشته همیشه از پیچ و خم حوادث و توطئه‌های دشمنان با سربلندی عبور کرده و توانستند در این میان حقانیت خود را به جهانیان به اثبات برساند و بگوید که این جنبش انسانی،اخلاقی و دینی به رهبری امام خمینی و ادامه رهبری آن به دست مرید برحقش حضرت آیت الله خامنه‌ای جنبشی جهانی است و محدود به مرزهای ایران اسلامی نیست و هر کجا ندای مظلومی فریاد شود این انقلاب در آنجا حضور دارد.

مدیرکل خانه ایثارگران کل کشور در ادامه افزود: این تفکر هرگز با اندیشه استکبار جهان و قدرت‌های زورگو همخوانی نداشته و نخواهد داشت. آیا ملت‌های مظلوم جهان همیشه باید برده این کشورها و یا افراد زورگو یا بقول سردار دلها شهید سپهبد قاسم سلیمانی، افراد غمارباز و شرابخوارباشند؟ (خیر) انسان‌های آزاده نیز هرگز زیر بار چنین خفتی نخواهند رفت.

این مقام مسوول گفت: رهبر کبیر انقلاب در گام دوم انقلاب مارا نصیحت به بصیرت، آگاهی و شناسایی خطوط مرزهای سیاسی با دشمنان نمودند و از تعامل با منافقان و کسانی که خود را با وعده‌های خام دوست انقلاب نشان می دهند برحذر دانستند.

مدیرکل خانه ایثارگران کل کشور گفت: نگاه به داخل کشور و پتانسیل‌های جوانان انقلابی و کسانیکه که علاقه‌ای به ارزش‌های انقلابی و دفاع مقدس همانند ایثارگران دارند مرکز توجه در گام دوم انقلاب است.

در پایان این بیانیه‌ آمده است: انتخابات نیز یکی دیگر از نکاتی است که دشمن می‌خواهد از آنجا به انقلاب و کسانیکه به اصول انسانی، اخلاقی، دینی در کشور علاقه‌ای دارند ضربه بزنند، لذا ایثارگران کشور وظیفه خود می‌داند که با حضور پر رنگ همانند هشت سال دفاع مقدس در انتخابات حضور موثر داشته باشند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.