ارتباط با ما در

طرز تهیه شیرینی ساق عروس مازندرانی، شیرینی قرابیه تبریز، شیرینی پادرازی قزوینی

شیرینی یکی از تنقلات خوشمزه در دنیا می باشد. همان طور که می دانید شیرینی پزی یک نوع هنر می باشد که خانم های خانه در مهمانی های مختلف آن را تهیه می کنند.

منتشر شده

شیرینی یکی از تنقلات خوشمزه در دنیا می باشد. همان طور که می دانید شیرینی پزی یک نوع هنر می باشد که خانم های خانه در مهمانی های مختلف آن را تهیه می کنند. پخت شیرینی های سنتی یا همان شیرینی خشک در بین ایرانی ها در ایام عید نوروز یک کار متداول می باشد که از قدیم بین مردم رسم بوده و زمانی که بوی خوش شیرینی های سنتی ایرانی در اسفند ماه در خانه می پیچید نوید بخش بهار و نوروز می باشد. پخت شیرینی در ایران به زمان باستان بر می گردد و در زمان گذشته کیکی به نام لاویس در زمان امپراطوری در ایران تهیه می شده که هم اکنون در سراسر دنیا شناخته شده است. هر شهری در ایران شیرینی سنتی مخصوص به خودش را دارد که سوغات آن شهر محسوب می شود و شما می توانید در دورهمی و عید این شیرینی ها را به راحتی در منزل تهیه کنید. اما امروز تصمیم گرفتیم سه نوع از بهترین و محبوب تری شیرینی ها که عبارت است از شیرینی ساق عروس، شیرینی قرابیه، شیرینی پادرازی آموزش دهیم همراه ما باشید.

طرز تهیه شیرینی ساق عروس

شیرینی ساق عروس از دسته شیرینی ها بسیار خوشمزه و سنتی ایرانی می باشد که در منطقه مازندران بیشتر تهیه می شود. این شیرینی بسیار راحت بوده و با روغن جامد و پودر قند تهیه می شود. در رسپی این شیرینی سعی کردیم مواد را هم با پیمانه و هم گرم برای شما بیاوریم که به راحتی بتوانید این شیرینی خوشمزه را در منزل تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور کامل شیرینی ساق عروس به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

 

طرز تهیه شیرینی قرابیه

شیرینی قرابیه تبریزی یکی از معروف ترین شیرینی ها می باشد که می توانید در ایام عید و یا برای دورهمی و یا میان وعده خوشمزه آن را در منزل تهیه کنید. شیرینی قرابیه با سفیده تخم مرغ و بادام وپسته تهیه می شود و می توان گفت یکی از شیرینی مجلسی در تبریز است که شکا با چند قلم مواد می توانید در منزل آن را تهیه کنید و با زرده های باقی مانده شیرینی های دیگر تهیه مانند نان چای قزوین تهیه کنید. اما برای مشاهده دستور شیرینی قرابیه به سایت پارسی دی مراجعه کنید.

طرز تهیه شیرینی پادرازی قزوین

شیرینی پادرازی یکی از شیرینی های سنتی استان قزوین می باشد که در سه طعم مختلف تهیه می شود. قزوین یکی از استان های می باشد که مهد شیرینی های سنتی است و بیشتر شیرینی های در این شهر تهیه می شود. شیرینی پادرازی یکی از آن شیرینی است که می توانید به راحتی آن را در منزل برای شب عید در طعم های مختلف مانند زعفرانی یا ساده و یا کاکائویی پخت کنید. اما برای مشاهده دستور شیرینی پادرازی به سایت سلام دنیا مراجعه کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.