ارتباط با ما در

مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران طی یادداشتی اعلام کرد؛

ایرانیان از آرمان‌های امام راحل و انقلاب اسلامی عقب‌نشینی نمی‌کنند

اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران با انتشار یادداشتی به مناسبت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تاکید کرد: ایرانیان با حضور میلیونی خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ثابت می‌کنند که مصمم و محکم‌تر از گذشته، با تحمل همه مشکلات، یکصدا در مقابل اتحاد جهانی علیه نظام اسلامی ایستاده‌اند.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ متن یادداشت اکبر حیدریان مدیرکل خانه ایثارگران استان تهران به شرح زیر است:

«باسمه تعالی

در ایام فجر انقلاب اسلامی و در آستانه چهل و دومین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی قرار داریم.

انقلابی که در چهل و یک سال پیش به رهبری امام خمینی (ره) و با وحدت کلمه با حضور حداکثری مردم در صحنه بدون برخورد مسلحانه به پیروزی رسید و نام شاه و نظام شاهنشاهی را به تاریخ سپرد و ننگ نظام شاه پرستی را از چهره ایران زدود و مردم یک صدا خواستار نظام جمهوری اسلامی شدند.

حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی‌ها، قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و بعد از پیروزی، نشان از حضور دائمی مردم در صحنه و پشتیبانی انقلاب بود.

سنتی که از روزهای اول انقلاب حتی قبل از پیروزی گذاشته شد، حضور میلیونی مردم در راهپیمایی های حمایتی از نظام اسلامی و یا تصمیم های نظام بود.

هنوز انقلاب اسلامی به پیروزی نرسیده بود، زمانی که رهبری انقلاب، جناب مهندس بازرگان را به عنوان نخست وزیر انتخاب فرمود، رای اعتماد به مهندس بازرگان به مردم واگذار و مردم ایران در سراسر کشور با حضور میلیونی خود صحه بر انتخاب نخست وزیر دولت انقلاب گذاشتند.
مردم با حضور خود در راهپیمایی میلیونی به نخست وزیر منصوب رهبر انقلاب اسلامی رای اعتماد دادند.

این سنت حسنه در نظام اسلامی باقی ماند و در موقع نیاز مردم به خیابان‌ها آمده و با حمایت از رهبری انقلاب و تایید نظام اسلامی با حضور خود در صحنه از تصمیم نظام حمایت می‌کردند.

برپایی راهپیمایی عظیم مردم انقلابی ایران در اولین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ۲۲ بهمن سال ۱۳۵۸ و عظمت و شکوه آن، مُهر تاییدی بود بر تثبیت انقلاب اسلامی. مردم انقلابی ایران سنت حسنه‌ای را بنا نهادند و همه ساله در سالروز انقلاب اسلامی با حضور میلیونی خود به جهان نشان می‌دهند که به انقلاب اسلامی خود پایبندند و تحت هر شرایط تحمیلی از جمله جنگ، تحریم و فشار حداکثری قدرتهای ستمگر و زورگو، از پای ننشسته و در همه نوع هوای برفی و بارانی و آفتابی حتی در روزهای جنگ تحمیلی استکبار جهانی و دوران دفاع مقدس و بمب‌باران شهرها، این سنت حسنه پا بر جا ماند و مردم یوم الله ۲۲ بهمن را با حضور حداکثری خود جشن گرفته و همه ساله با تایید انقلاب اسلامی، جشن پیروزی را باشکوه‌تر از سال قبل برگزار کرده و می‌کنند.

در سال ۱۳۹۸ مردم انقلاب ایران اسلامی نیز در حالی برای چهل و یکمین بار به خیابان‌ها سرازیر خواهند شد و پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیرند که دشمنان انقلاب به خیال خود برنامه‌ریزی کرده بودند که نظام اسلامی چهل سالگی خود را نخواهد دید. دشمنان پس از ناامید شدن از این خیالات واهی خود که در سال قبل برای ایران اسلامی نقشه کشیده بودند! امسال با اتحادی نامبارک برای ایران اسلامی، جنگ احزاب راه انداخته‌اند و همه کفر جهانی در برابر ایران اسلامی به صورت متحد صف کشیده‌اند و هر یک به نحوی برای براندازی نظامی الهی برنامه‌ریزی می‌کنند، این بار نه با جنگ نظامی رو در رو، بلکه با تحریم اقتصادی و همه جانبه و آوردن فشار اقتصادی به جامعه اسلامی! به امید واهی که مردم ایران تحت فشار اقتصادی از نظام خود دست برداشته و چراغ سبزی به دشمنان قسم خورده نشان بدهد، غافل از اینکه مردم مسلمان ایران پیرو آیینی هستند که پیامبر عظیم‌الشان آن فشار حداکثری اقتصادی و اجتماعی را در سخت‌ترین فشار ممکن تحمل و در جنگ نابرابر همه کفر در برابر اسلام (غزوه احزاب) به پیروزی رسید و همه کفر را که روزی در مقابل او صف کشیده بودند با مودت اسلامی جذب خود کرد.

و مسلمانان نه تنها در برابر همه ستمها تسلیم نشدند بلکه ستمگران را هم با اخلاق حسنه به اردوگاه خود راه دادند. حال این پیروزی برای ایرانی‌هایی که پرچم نظام پیروی از چنین پیامبری را برافراشته‌اند، دور نیست، به شرطی که وحدت کلمه و اتحاد و همبستگی را که رمز پیروزی است در نظر گرفته و به یاد داشته باشند که پیروزی بر تحریم مشرکان در شعب ابی‌طالب و در جنگ احزاب یکپارچگی و وحدت امت و پیروی و اطاعت کامل از پبامبر (ص) به عنوان رییس حکومت بود.

امروز هم با چنین موقعیتی آماده برگزاری یک راهپیمایی عظیم هستیم که حضور میلیونی و عمومی مردم ایران مقابله با همه کفری است که در مقابل ایران اسلامی ایستاده‌اند.

امروز بایستی با حضور خود در چهل ویکمین سال انقلاب اسلامی با پیروی از رهبر فرزانه انقلاب اسلامی ثابت کنیم همچون اولین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، ایرانیان مصمم تر و محکم‌تر از گذشته، با تحمل همه مشکلات، یکصدا در مقابل اتحاد جهانی علیه نظام اسلامی ایستاده‌اند و از آرمان‌های امام امت و انقلاب اسلامی که حاصل خون هزاران شهید انقلاب اسلامی است عقب نشینی نخواهند کرد و از این امتحان سربلند بیرون خواهند آمد.»

انتهای پیام/

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.