ارتباط با ما در

در صحن علنی مجلس مصوب شد؛

موافقت نمایندگان با تحقیق وتفحص از سرخابی‌ها

منتشر شده

جامعه ایرانی: نمایندگان مردم در خانه ملت با تقاضای تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال گذشته موافقت کردند.

نمایندگان در نشست علنی امروز (سه شنبه ۲۲ خرداد) مجلس شورای اسلامی با تقاضای تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال گذشته با ۱۷۸ رأی موافق، ۲۶ رأی مخالف و ۵ رأی ممتنع از مجموع ۲۵۴ نماینده حاضر در جلسه موافقت کردند.

محورهای تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان شامل میزان درآمدهای شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال اخیر و محل تامین آن، میزان مصارف و هزینه های شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان در ۱۰ سال اخیر علی الخصوص تیم های تحت پوشش و محل هزینه کرد آن، میزان جریمه های ملی و بین المللی تیم های تحت پوشش شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان و دلایل آنها در ۱۰ سال اخیر، سازوکار نظارتی و راهبردی تیم های تحت پوشش شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان و آیین نامه های اداری و مالی و تغییرات سازمانی و انتصابات ستادی در شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان است.

بر این اساس سید فرید موسوی با اشاره به اینکه امروزه شاهد سوء مدیریت ساختاری در باشگاه های ورزشی استقلال و پرسپولیس هستیم، گفت: این مهم موجب ابهامات عملکردی شده و رویه امور در این باشگاه های غیرشفاف است.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی ضمن اشاره به بدهی ۱۵۰ میلیاردی این باشگاه ها اظهار کرد: این باشگاه ها بنگاه های زیان ده هستند، لذا باید رویه کاری آنها آسیب شناسی شود.

نماینده طراحان تحقیق و تفحص از منابع، مصارف و نظام مدیریت شرکت های فرهنگی ورزشی وابسته به وزارت ورزش و جوانان با اشاره به اینکه شفاف سازی هزینه ها و درآمدهای باشگاه ها ضرورت دارد، تصریح کرد: باید دست مافیا از فوتبال برچیده شود و به سمت مدیریت حرفه ای این ورزش حرکت کنیم.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.