ارتباط با ما در

یک نماینده دیگر به ویروس کرونا مبتلا شد

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس دهم و منتخب مردم این شهر در مجلس یازدهم گفت: بعد از انجام تست ویروس کرونا در اداره بهداشت، کارشناسان این مرکز اعلام کردند که به ویروس کرونا مبتلا شده ام.

منتشر شده

ابوالفضل ابوترابی نماینده مردم نجف آباد در مجلس دهم و منتخب مردم این شهر در مجلس یازدهم  گفت: بعد از انجام تست ویروس کرونا در اداره بهداشت، کارشناسان این مرکز اعلام کردند که به ویروس کرونا مبتلا شده ام.

وی افزود: هم اکنون در قرنطینه به سر می‌برم و در صورت برگزاری جلسات مجازی مجلس و با استفاده از امکانات فراهم شده از سوی هیات رئیسه در این نشست‌های شرکت خواهم کرد.

نماینده مردم نجف آباد در مجلس درباره آخرین وضعیت ابتلای نمایندگان به ویروس کرونا تصریح کرد: پیش از آغاز سال جدید تست کرونا از ۱۰۰ نماینده مجلس گرفته شد که مشخص شد که بیش از ۴۰ نفر مشکوک به ویروس کرونا هستند ولی ۲۳ نماینده هم ویروس کرونا دارند

وی افزود: ظرف چند روز اخیر هم هیات رئیسه مجلس به نمایندگان اعلام کرده که باید همه نمایندگان باقی مانده یعنی ۱۹۰ نفر دیگر هم تست بدهند و پاسخ‌ها را اعلام کنند تا در مورد به حد نصاب رسیدن جلسات علنی مجلس تصمیم‌گیری شود زیرا ممکن است تعداد بالایی از نمایندگان کرونا داشته باشند و عملا نصاب لازم برای برپایی جلسات علنی فراهم نشود.

منبع: فارس

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.