ارتباط با ما در

چه کسی به جای گل محمدی سرمربی پرسپولیس می‌شود؟

روز گذشته، بازیکنان پرسپولیس هم، تمرینات تیم را تعطیل کردند و با اعتصاب خود نشان دادند شرایط به هیچ وجه در پرسپولیس عادی نیست، موضوعی که اگر این روزها دامن‌گیر قهرمان لیگ شده، باید دانست سال‌ها یقه دیگر تیم دولتی، یعنی استقلال را گرفته است.

منتشر شده

محمد آیتی: چند روزی است که خبر فسخ یک طرفه قرارداد یحیی گل محمدی در پایگاه‌های خبری و فضای مجازی دست به دست می‌شود، اما از قرار معلوم گل محمدی در سفر است و فسخ قرارداد، نیاز به حضور فیزیکی او در هیات فوتبال تهران دارد.

برخی‌ها گل محمدی را یک مربی همیشه معترض می‌دانند و اعتقاد دارند او به واسطه همین اعتراضات و انتقادات است که توانسته فضا را به نفع تیم و خودش تغییر دهد. از این‌رو شاید این قهر او، آن هم در شرایط حساس فعلی، یک روش برای گرفتن حق خود و بازیکنانش باشد.

به نظر می‌رسد کار فعلی گل محمدی، بسیار شبیه به کار علیرضا بیرانوند در شروع لیگ باشد که سر و صداهایی که به تبع آن ایجاد شد، خواسته بیرانوند را تامین کرد.

هرچند باشگاه پرسپولیس باید آپشن‌های قرارداد گل محمدی که افتخارات قابل ملاحظه‌ای را برای این تیم رقم زده است، پرداخت کند، اما باید توجه داشت که این نوع قهرها و برگشت‌های احتمالی باعث کاهش اعتبار یک مربی حرفه‌ای و البته محبوب خواهد شد.

این روزها، پرسپولیس شرایط به نسبت خوبی در جدول لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا دارد، هرچند خیلی از تیم‌ها به واسطه اشتباهات داوری که به نفع سرخپوشان تهرانی بوده است، اعتراضات شدیدی دارند.

روز گذشته، بازیکنان پرسپولیس هم، تمرینات تیم را تعطیل کردند و با اعتصاب خود نشان دادند شرایط به هیچ وجه در پرسپولیس عادی نیست، موضوعی که اگر این روزها دامن‌گیر قهرمان لیگ شده، باید دانست سال‌ها یقه دیگر تیم دولتی، یعنی استقلال را گرفته است.

گفته می‌شود یکی از دلایل ناراحتی یحیی گل محمدی از مدیریت باشگاه، عدم تمدید قرارداد او برای فصل آینده است که از شواهد این‌طور پیداست که این مربی موفق به خاطر موضع‌گیری‌های سیاسی‌اش در سال گذشته، احتمالاً به مانند برخی چهره‌های برجسته فوتبال، در آینده، خیلی جایی در سطح اول فوتبال کشور نخواهد داشت.

حال پرسش این است که اگر یحیی گل محمدی رفتنی باشد، چه کسی جانشین او در پرسپولیس خواهد شد؟ از آن‌جایی که مربی‌های با نام و نشان در این موقع سال، مشغول فعالیت هستند، شاید دم دست‌ترین فرد، افشین پیروانی باشد. او که در این سال‌ها سرپرست پرسپولیس بوده، زمانی کوتاه سرمربی سرخپوشان تهرانی بود که در آن ایام با نتایج فوق‌العاده ضعیفش، با انتقاد هواداران روبرو و از سمت خود کنار رفت.

منبع: نشان تجارت

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.