ارتباط با ما در

عالیشاه به لیست پرسپولیس برمی‌‌گردد؟

امید عالیشاه در ۲ بازی اخیر تیم پرسپولیس سکونشین بوده و امیدوار است در بازی با شهر‌خودرو به فهرست‌ کالدرون بازگردد.

منتشر شده

به گزارش جامعه ایرانی؛ پرسپولیسی‌ها روز جمعه دیدار حساسی را در مقابل شهرخودرو خواهند داشت. تیم یحیی گل‌محمدی با ۱۰ امتیاز بالاتر از پرسپولیس قرار دارد و سرخ‌پوشان برای صعود به صدر، نیاز مبرمی به ۳ امتیاز دیدار با شهرخودرو دارند. این ۲ تیم که لباس اولشان سرخ رنگ است، در‌حالی برابر هم قرار می‌گیرند که از عناصر هجومی پرتعدادی بهره می‌برند اما پرسپولیس با حداقل ۳ غایب در این دیدار حضور خواهد یافت.

فرشاد احمدزاده، شجاع خلیل‌زاده و کمال کامیابی‌نیا ۳ غایب اصلی قرمزها در مشهد خواهند بود و شاید همین موضوع سبب شود تا امید عالیشاه به فهرست بازگردد .عالیشاه که در بازی‌های نخستین لیگ نوزدهم فیکس بود، بازی دربی را از روی نیمکت سپری کرد و در ۲ بازی بعدی به سکو رفت تا از فهرست ۱۸ نفره نیز دور باشد. با این‌حال کریم باقری دستیار ایرانی کالدرون، روز گذشته ابراز امیدواری کرد که امید عالیشاه به لیست سرخ‌ها بازگردد. او در این‌خصوص گفت: «نظر آقای کالدرون این بوده که امید در تمرینات طوری ظاهر شده که از نظر ذهنی و بدنی آماده نیست. به همین خاطر به وی فرصتی را داد تا ریکاوری ذهنی و بدنی داشته باشد.

ان‌شاا… از بازی با شهر خودرو به لیست برمی‌گردد. ما نه تنها به امید بلکه به همه نفرات‌مان احتیاج داریم و امیدوارم امید بعد از ریکاوری خوبی که داشت، آماده و سرحال به ترکیب برگردد .پست تخصصی عالیشاه وینگر‌- هافبک چپ است. جایی که وحید امیری و مهدی ترابی حضور دارند و همین موضوع کار امید برای بازگشت به ترکیب را سخت و سخت‌تر می‌کند. بخصوص‌ این‌که امیری و ترابی در بازی با ماشین‌سازی درخشش خوبی داشتند و شاید انتخاب نخست کالدرون باشند اما به هر حال عالیشاه نیز به عنوان وینگری تکنیکی، می‌تواند روند بازی را در نیمه دوم به نفع پرسپولیس تغییر دهد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.