ارتباط با ما در

خرید قسطی موکت با آیریس موکت

موکت علاوه بر منزل، در ادارات، شرکت ها، هتل ها، ورودی ساختمان، فروشگاه ها و یا حتی در نمایشگاه ها نیز به چشم می خورد. شاید این کفپوش جزو شیک ترین گزینه ها نباشد اما قطعا جزو پرکاربردترین و محبوب ترین کف پوش ها در میان مردم است. برای خرید قسطی این کفپوش با آیریس موکت همراه باشید.

منتشر شده

همگی با موکت اشنایی دارید و تعریف این کفپوش قدیمی خارج از حوصله شماست. همه ی افراد در طول سال حداقل یکبار به فکر خرید موکت افتاده اند. این کفپوش قدمت طولانی دارد و به همین دلیل تنوع بسیار زیادی نیز دارد. موکت علاوه بر منزل، در ادارات، شرکت ها، هتل ها، ورودی ساختمان، فروشگاه ها و یا حتی در نمایشگاه ها نیز به چشم می خورد. شاید این کفپوش جزو شیک ترین گزینه ها نباشد اما قطعا جزو پرکاربردترین و محبوب ترین کف پوش ها در میان مردم است. چرا که هم از نظر قیمت و هم از نظر کیفیت کاملا به صرفه محسوب می شود.

کفپوشی که بهترین گزینه برای فصول سرد سال و فضاهای خاص مانند اتاق کودک و… به شمار می آید. کف پوشی که امروزه شاهد تنوع بالایی از لحاظ نوع، طرح و رنگ از آن در بازار هستیم. در نتیجه پیدا کردن موکتی که سازگار با سلیقه و نوع زندگی کاربر باشد کار سختی نیست. با این حال، باز هم نکاتی وجود دارند که آگاه بودن از آنها هنگام خرید باعث می شود خریدی هوشمندانه و باکیفیت تر داشته باشیم. نکاتی که در این بخش ما به شما گوشزد می کنیم.

خرید قسطی موکت

قیمت های عجیب و غریب این روزها مردم را به سمت خرید قسطی پیش برده است. اگر سری به بازار قیمت انواع موکت زده باشید متوجه شده اید که موکت از ارزان ترین گزینه تا گران ترین مدل در بازار وجود دارد. اما برای خرید این کفپوش زیبا می توانید یک محصول گران را قسطی بخرید. ایریس موکت این شرایط را برای مشتریان خود فراهم کرده است که بتوانید با کم ترین هزینه موکت خارجی مورد نیاز خود را خریداری کنید.

images_1714210983_662cc8a735835.jpg

چرا موکت در میان مردم محبوب تر است؟

گرم بودن موکت: اگر جزء افرادی هستید که از قدم گذاشتن بر روی کفپوش سرد بیزارید؛ انتخاب موکت می تواند انتخاب مناسبی برای شما باشد. موکت به دلیل بافت و تراکمی که در آن وجود دارد؛ می تواند گرمای لازم را به کف خانه ببخشد.

طرح های متنوع: موکت های جدید تنوع بسیار زیادی دارند و طرح های جذابی در آن ها استفاده شده است. بنابراین وجود یک موکت با طرح جذاب می تواند جذابیت محیط خانه را افزایش دهد.

ایمنی بالاتر: با استفاده از موکت، ایمنی افراد به ویژه افراد سالمند و افراد آسیب پذیر؛ بیشتر تامین می شود. به دلیل اینکه؛ موکت، خطر سر خوردن و آسیب دیدن افراد را کاهش می دهد. این در حالی است که در کفپوش های دیگر احتمال سر خوردن افراد بسیار بالا می باشد.

قیمت ارزان تر: موکت نسبت به نمونه های دیگر کفپوش، قیمت ارزان تری دارد. حتی مدل های جدید و مدرن موکت نیز با قیمت مناسبی تولید می شوند و به دست مشتریان می رسند. بنابراین برای افرادی که بودجه کمتری دارند، انتخاب مناسب و بهینه تری می باشد.

چه موکت هایی را می توانید قسطی بخرید؟

زمانی که شما برای خرید موکت اقدام می‌کنید، با انواع گوناگونی از این کالا روبرو می‌شوید و اگر اطلاعات مناسبی از آن‌ها نداشته باشید، نمی‌توانید انتخاب درستی را بر اساس نیازتان تهیه کنید. از همین جهت در ادامه انواع این کفپوش را به شما معرفی می‌کنیم تا در صورت مواجه با هر یک از انواع آن بدانید که برای چه محیط و شرایطی مناسب هستند.

موکت‌های پرز بلند: اگر به دنبال موکتی هستید که با استفاده از آن کف محیط خانه خود را گرم و نرم کنید، ما به شما مدل پرز بلند آن را پیشنهاد می‌دهیم. این نوع از موکت به سبب پرزهایی که دارد، شبیه به فرش دست بافت است که می‌تواند محیط خانه را در مناطق سردسیر به خوبی گرم کند.

موکت کبریتی: نوع کبریتی را می‌توان یکی از انواع قدیمی در نظر گرفت که امروزه نیز از آن‌ها استفاده می‌شود. شما می‌توانید از این موکت برای محیطی که نمی‌خواهید برای کفپوش آن هزینه‌ی زیادی کنید، مناسب به نظر می‌رسد. البته لازم است که بدانید بافت این نوع کمی زبر به نظر می رسد.

images_1714211022_662cc8ce999c6.jpg

موکت‌های طرح دار: اگر تصمیم دارید برای کفپوش اتاق فرزند خود از موکت استفاده کنید، ما به شما نوع طرحدار این محصول را پیشنهاد می‌دهیم. تا به حال طرح و انواع گوناگونی از این موکت وارد بازار شده است که به شما اجازه می‌دهد به راحتی انتخابی مناسب با محیط و دکوراسیون داشته باشید.

موکت پشمی: یکی از لوکس و مدرن ترین انواع موکت را می‌توان نوع پشمی در نظر گرفت. قیمت موکت پشمی در مقایسه با دیگر انواع بیشتر خواهد بود؛ اما بدون شک یک انتخاب مناسب محسوب می‌شوند، همچنین افرادی که آلرژی دارند می‌توانند بدون کوچکترین نگرانی از این مدل استفاده کنند، چرا که هیچ ماده مصنوعی و خارجی در تولید آن دخالت نداشته است.

موکت قسطی از کجا بخریم؟

موکت ها با هر نوع سبک مبلمان و دکوری کاملا هماهنگ هستند و از لحاظ تجملی نیز در سطح بالایی هستند. موکت ثابت سراسری، رنگ و بافت و نقش را به اتاق های شما می آورد. به علاوه، بافت موکت عایق حرارت و صوت است. به همین دلیل در مکان های پر سر و صدا و سرد استفاده از موکت بسیار مناسب است. هم موکت و هم فرش، به خاطر بافت ملموس و لطیفی که دارند، باعث تلطیف خطوط راست و معماری هندسی اتاق می شوند. از آنجایی که موکت ها در بافت، رنگ و طرح های متنوع در دسترس هستند، هماهنگ کردن آنها با انواع دکوراسیون نیز به راحتی صورت می گیرد.

اگر قصد خرید قسطی موکت را دارید پیشنهاد می کنیم به فکر خرید موکت باکیفیت باشید که حداقل ارزش خرید داشته باشد. در میان موکت های برند ایرانی پالاز موکت جزو گزینه های مناسب برای خرید است که حتی به خارج از کشور نیز ارسال می شود. اما با توجه به مکان استفاده شما می توانید موکت خارجی و باکیفیت خود را نیز از آیریس موکت خریداری کنید.

منبع: آیریس موکت

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.