ارتباط با ما در

نگران شکستن ال سی دی موبایل خود نباشید

هزینه ی تعمیر گلس شکسته موبایل به مراتب از تعویض آن کمتر است. استفاده از انواع دستگاه های استاندارد تعویض گلس ریسک شکستگی ال سی دی در زمان تعویض را به حداقل می رساند.

منتشر شده

هزینه ی تعمیر گلس شکسته موبایل به مراتب از تعویض آن کمتر است. استفاده از انواع دستگاه های استاندارد تعویض گلس ریسک شکستگی ال سی دی در زمان تعویض را به حداقل می رساند. گوشی های لبه اج edge، سامسونگ، آیفون و…  به دلیل کیفیت و ظرافت بالا در ساختار نیازمند دقت بالا در زمان تعویض گلس ال سی دی می باشند. دستگاه های ست تعویض گلس ال سی دی سپراتور، لمینیتور و بابل کلینر مجموعه ی ال سی دی شاپ برای این گوشی ها طراحی و ساخته شده است.

در چه شرایطی نیاز به تعویض گلس ال سی دی موبایل است؟

زمانی که در تعمیرات ال سی دی موبایل از تعویض گلس شکسته گوشی موبایل صحبت می‌ شود، منظور تعویض کردن لایه شیشه‌ ای است که خود شرکت سازنده بر روی ال سی دی گوشی پرس کرده است. صفحه نمایش گوشی علاوه بر تاچ و ال سی دی قطعات جانبی نظیر فریم، گلس یا شیشه محافظ نیز دارد که روی LCD نصب می شود.

گوشی های هوشمند آیفون، سامسونگ و شیائومی یه دلیل ظرافتی که در طراحی دارند در مقابل ضربه آسیب پذیر هستند و این موضوع خود بسیار نگران کننده است زیرا ممکن است آسیب صفحه نمایش، هزینه بالایی داشته باشد.

زمانی که گلس یا شیشه گوشی دچار شکستگی و ترک شود عملکرد صفحه نمایش گوشی تغییری نمی کند و همچنان می توان با گوشی کار کرد و تاچ گوشی از کار نمی افتد در چنین شرایطی گلس ال سی دی موبایل شکسته است.

آموزش و نحوه ی تعویض گلس شکسته

ابزارهای تعویض گلس شامل دستگاه سپراتور یا جدا کننده گلس، بابل کلینر یا حباب گیر، فلت زن، لمینیتور یا پرس زن ال سی دی، کلین روم می باشند.

شما می توانید انواع دستگاه های اورجینال تعویض گلس ال سی دی موبایل را با مناسب ترین و بهترین قیمت از شرکت تولیدی ال سی دی شاپ تهیه نمایید. دستگاه های تعویض و تعمیر ال سی دی در شرکت ال سی دی شاپ تولید می شوند، بدون هیچ واسطه ای و صرفا از طریق همین مجموعه در اختیار شما عزیزان در سراسر ایران قرار می گیرند.

واحد خدمات پس از فروش دستگاه های تعمیر و تعویض ال سی دی واقع در تهران، خیابان جمهوری، بعد از شیخ هادی، کوچه لاله، بن بست تلفن خانه، پلاک ۸، طبقه دوم، واحد ۴ می باشد. تمامی دستگاه های تولیدی این شرکت به مدت ۳ سال دارای گارانتی می باشند.

گارانتی طلایی و نقره ای دستگاه های تولیدی در ال سی دی شاپ

تمامی دستگاه های تولیدی شرکت ال سی دی شاپ نظیر سپراتور، فلت زن، لمینیتور یا گلس زن، حباب گیر، کلین روم دارای گارانتی طلایی و نقره ای ۳ ساله می باشند. آموزش نحوه ی کار با این دستگاه ها در کارگاه های آموزشی شرکت ال سی دی شاپ به صورت کامل و جامع انجام می شود. آموزش کار با دستگاه های تعویض ال سی دی برای تعمیر کارانی که دستگاه های تولیدی این شرکت را تهیه می کنند به صورت رایگان انجام می شود.

گارانتی دستگاه های ست تعویض گلس ال سی دی

  • گارانتی طلایی دستگاه ها در سال اول شامل تعمیر و تعویض قطعات به صورت کاملا رایگان می باشد.
  • گارانتی نقره ای در سال دوم و سوم شامل تعمیر قطعات به صورت رایگان می باشد و تنها هزینه ی تعویض قطعه گرفته می شود.
  • همچنین در صورتی که در ماه اول دستگاه دچار مشکل و خرابی شد این شرکت دستگاه را به صورت رایگان با یک دستگاه نو تعویض می کند.

تجهیزات و دستگاه های لازم برای تعویض گلس ال سی دی موبایل

در مرکز ال سی دی شاپ، برای تعمیر و تعویض ال سی دی از دستگاه های سپراتور، فلت زن، لمینیتور، بابل کلینر یا حباب گیر و کلین روم استفاده می شود. مزیت این دستگاه ها در ایرانی بودن آن ها می باشد که قابل مقایسه با مدل های چینی موجود در بازار نیست. دستگاه های سپراتور، لمینیتور، بابل کلینر و کلین روم چینی کیفیت و قدرت لازم برای تعمیر بعضی از گوشی ها نظیر گوشی های لبه منحنی اج Edge را ندارند.

۱ – دستگاه جداکننده یا سپراتور ال سی دی شاپ

گوشی های لبه اج به دلیل منحنی شکل بودن برای جداسازی در دستگاه سپراتور نیاز به قدرت و حرارت بیشتری دارند. سپراتور های چینی قدرت و حرارت سپراتور ایرانی را ندارند. دستگاه سپراتور ال سی دی شاپ با داشتن سطح ۷ تا ۱۲ اینچی که داخل آن المنت با کنترل گرمای معین تعبیه شده است اقدام به گرم کردن ال سی دی می کند. موتور وکیوم با داشتن سوراخ های تعبیه شده روی سپراتور، ال سی دی را به سطح این دستگاه ساکشن می کند. در آخر برای گوشی های لبه منحنی ایج تعمیرکار می تواند با سیم فولادی که روی دو دسته نصب شده اقدام به جداسازی گلس و ال سی دی کند تا مشکلی برای ال سی دی گوشی به وجود نیاید.

۲ – دستگاه پرس ال سی دی یا لمینیتور ال سی دی شاپ

لمینیتور با ایجاد محیط خلاء در محفظه ی پرس، مانع از آلودگی چسب OCA و سایر قسمت های ال سی دی به پرز، غبار و سایر آلودگی های محیطی می شود. پنل کاربری لمینیتور به زبان فارسی و تنظیمات آن بسیار آسان بوده که باعث افزایش کنترل پذیری تعمیرکاران موبایل بر اجزای مختلف ال سی دی موبایل می شود.

دستگاه لمینیتور یا پرس زن با قدرت فشار پایین قابل انجام است که هیچ مشکلی برای ال سی دی ایجاد نمی کند. لمینیتور این شرکت قابلیت تعمیر انواع ال سی دی های موبایل تا ۱۲ اینچ را دارا می باشد. پمپ باد بیرونی دسترسی و سرویس دوره ای را بسیار آسان می سازد. لمینیتور ال سی دی شاپ، امکان تعویض و تعمیر با کیفیت ال سی دی گوشی را برای متخصصین تعمیر ال سی دی انواع موبایل، تبلت، اسمارت واچ را فراهم کرده است.

۳ – دستگاه بابل کلینر یا از بین برنده حباب های موجود ال سی دی

 ممکن است پس تعمیر ال سی دی در تعمیرگاه های غیر مجاز بعد از گذشت دو ماه در زیر آن حباب ایجاد شود در این صورت نیاز به تعویض دوباره ی ال سی دی می باشد. دستگاه های بابل کلینر ال سی دی شاپ با ایجاد فضای خلا ظرف مدت ۵ دقیقه فشار هوای گرم مولکولی ایجاد می کند. با قرار دادن ال سی دی از قبل لمینیت شده به داخل دستگاه بابل کلینر بین مولکول های چسب فشار ایجاد می شود در نتیجه تمامی قسمت هایی که به طور کامل لمینیت نشده اند به هم می چسبند. دستگاه بابل کلینر قابلیت حباب گیری ال سی دی تا ۱۲ اینچ را دارد در نتیجه برای تعمیر ال سی دی تبلت نیز می توان از از این دستگاه استفاده نمود.

دستگاه های بابل کلینر یا حباب زدای وارداتی چینی به شکل مربع هستند که به دلیل فشار هوای زیاد در داخل این دستگاه، گوشه های ال سی دی دچار ترک می شوند. دستگاه بابل کلینر یا حباب گیر تولیدی ال سی دی شاپ به صورت استوانه ای می باشد، که سبب می شود ال سی دی مسطح و لبه اج edge دچار شکستگی و ترک نشود.

تعمیرات ال سی دی موبایل از اهمیت و حساسیت بالایی برخوردار است. برای تعویض ال سی دی بهتر است از سری لوازم و تجهیزات خاص استفاده نماید تا کیفیت کار به مراتب بالاتر برود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.