ارتباط با ما در

رشد فزاینده قطعات موبایل فیک صدای تعمیرکاران موبایل را دراورد

طی سالهای اخیر الگوی مصرف علاقه مندان به خرید گوشی موبایل به طور کامل تغییر کرده است. دیگر افراد زیادی نسبت به خرید گوشی موبایل اقدام نکرده و صرفا به دنبال تعمیر گوشی قبلی خود با قیمت اقتصادی هستند همین امر سبب بروز مشکلاتی در بازار شده است.

منتشر شده

طی چند سال گذشته افزایش قیمت ارز تغییرات بسیار زیادی را در الگوی مصرف علاقه مندان به خرید گوشی موبایل ایجاد کرده است. از کاهش تقاضا برای خرید گوشی های پرچم دار و سوق یافتن آنها به سمت خرید گوشی های میان رده گرفته تا تغییر این الگوی مصرف از خرید گوشی نو به سمت تعمیر و استفاده مجدد از گوشی فعلی همگی به دلیل کاهش توان خرید مردم رخ داده است. از طرفی باتوجه به افزایش قیمت خرید قطعات موبایل اصلی شاهد حضور شرکت هایی هستیم که در عرصه تولید قطعات موبایل وارد شده اند تا با تولید قطعات های کپی و حتی فیک بتوانند قطعات مشابه اصلی را با قیمت کمتری در اختیار خریداران قرار دهند و هزینه های تعمیر موبایل را کاهش دهند. رشد فزاینده تولید و عرضه قطعات موبایل های کپی و فیک به حدی بوده است که دیگر داد تعمیرکاران موبایلی که در بازار به دنبال قطعات موبایل اصلی هستند درامده است. در ادامه به بررسی این موضوع پرداخته ایم که چطور میتوان در این بازار که از اجناس فیک و تقلبی لبریز شده است قطعات موبایل اصلی را خریداری نمود.

دلیل افزایش عرضه قطعات موبایل فیک چیست؟

یکی از اصلی ترین دلایلی که اکنون شاهد افزایش عرضه قطعات موبایل فیک در بازار هستیم این است که قطعات موبایل اصلی به حد سرسام آوری گران شده اند به حدی که در حال حاضر اگر قصد خرید ال سی دی آیفون ۱۳ که یکی از محصولات پرطرفدار اپل در ایران به شمار می رود را داشته باشید می بایست حداقل ۱۶ میلیون تومان هزینه کنید. همین امر سبب شده است تا شرکت های تولید قطعات موبایل نسبت به تولید ال سی دی آیفون ۱۳ به صورت های کپی و فیک با قیمتی چند صد هزار تومانی اقدام کنند تا افرادی که مایلند تا ال سی دی شکسته آیفون ۱۳ خود را با هزینه معقول تری تعمیر کنند بتوانند از این نوع ال سی دی استفاده نمایند.

روش شناسایی قطعات فیک از اصلی چیست؟

روش قطعی برای شناسایی قطعات فیک از اصلی قبل از آنکه بر روی گوشی نصب و کارایی آن مورد بررسی قرار گیرد وجود ندارد. بسیاری از قطعات از نظر ظاهری به طور کامل شبیه به قطعه اصلی تولید می شوند و از روی ظاهر شناسایی آنها بجز با تجربه داشتن در این مسیر امکان پذیر نیست.

چه قطعات موبایلی در بازار اصلی و فیک دارند؟

تقریبا تمام قطعاتی که برای تولید یک گوشی موبایل مورد نیاز است در بازار میتوان هم اصلی و هم فیک آنها را یافت. فیک و اصلی بودن قطعات صرفا محدود به یک قطعه خاص و یا یک گوشی و مدل و برند خاصی نیست. همه قطعات برای همه گوشی ها و برندها دارای دو مدل اصلی و فیک هستند.

از کجا قطعه موبایل اصلی بخریم؟

یکی از جمله وبسایت هایی که میتوانید قطعه موبایل اصلی از قبیل ال سی دی موبایل، باتری موبایل، اسکیپر و بازر موبایل، در پشت موبایل و بسیاری دیگر از قطعات و ابزار الات تعمیر موبایل را از آن خریداری نمایید جرمن پارت است. این مجموعه با واردات مستقیم و بدون واسطه قطعات موبایل اصلی میتواند به شما در خرید قطعات موبایل اصلی مورد نیاز برای تعمیر موبایلتان بیشترین کمک را ارائه نماید. کافی است به وب سایت این مجموعه به آدرس https://gpgsm.ir/ سری بزنید تا قطعه یا قطعات موبایل مورد نظر خود را در کمترین زمان ممکن به صورت آنلاین سفارش داده تا از طریق روش های ارسال موجود برای شما ارسال شود و بتوانید موبایل خود را با قطعات اصلی تعمیر کنید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.