ارتباط با ما در

کاهش ۵۰ درصدی تعرفه های دندانپزشکی

همه ساله وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی تعرفه و هزینه ی دندانپزشکی ۱۴۰۱ به صورت مبلغ پایه اعلام می کند. یعنی در کلینیک های خصوصی و تخصصی قیمت می تواند از این مبلغ شروع شود. این سازمان نه تنها تعرفه های دندانپزشکی سال جاری بلکه تعرفه کلیه خدمات درمانی اعلام می کند. پیش‌ تر دولت با افزایش ۱۹.۵ درصدی تعرفه‌ های خدمات تشخیصی درمانی بخش دولتی و ۲۴ درصدی خدمات بخش خصوصی در سال ۱۴۰۱ موافقت کرده بود.

منتشر شده

همه ساله وزارت بهداشت و سازمان نظام پزشکی تعرفه و هزینه ی دندانپزشکی ۱۴۰۱ به صورت مبلغ پایه اعلام می کند. یعنی در کلینیک های خصوصی و تخصصی قیمت می تواند از این مبلغ شروع شود. این سازمان نه تنها تعرفه های دندانپزشکی سال جاری بلکه تعرفه کلیه خدمات درمانی اعلام می کند. پیش‌ تر دولت با افزایش ۱۹.۵ درصدی تعرفه‌ های خدمات تشخیصی درمانی بخش دولتی و ۲۴ درصدی خدمات بخش خصوصی در سال ۱۴۰۱ موافقت کرده بود.

با تهیه ی کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت هزینه های درمان و زیبایی دندانپزشکی را تا ۵۰ درصد کاهش دهید.

هزینه های درمان ممکن است در مراکز دولتی یکسان باشد اما لزوما قرار نیست در بخش های خصوصی و تخصصی هزینه ها به این شکل عنوان شود و همواره هزینه ی درمان در این مراکز بیشتر است.

به طور کلی بنا به دلایل زیر هزینه ی دندانپزشکی در شهرها و کلینیک های مختلف متفاوت است.

  • داشتن تخصص و فوق تخصص هزینه ی خدمات درمانی را بیشتر می کند. در مراکزی که به جای دندانپزشک عمومی متخصصین مشغول ارائه خدمات هستند تعرفه دندانپزشکی بیشتر است.
  • مواد مصرفی و کیفیت آن اغلب موجب افزایش نرخ خدمات در دندانپزشکی می شود. بیشتر مواد مصرفی وارداتی و هزینه ی آن ها تابع نوسانات ارزی می باشد.
  • موقعیت جغرافیایی مطب می تواند در هزینه درمان دندانپزشکی تاثیر گذار باشد. مراکزی که اجاره ی زیاد می پردازند، خدمات عالی ارائه می دهند و امکانات بیشتری دارند هزینه بیشتری برای درمان می گیرند.
  • بیشتر مراکز دندانپزشکی با بیمه ها و بیمه های تکمیلی طرف قرارداد نیستند.

اکثر خدمات دندانپزشکی و زیبایی شامل خدمات درمانی بیمه نبوده و افراد می بایست هزینه های زیادی را برای دریافت خدمات زیبایی و دندانپزشکی پرداخت کنند. به همین دلیل تنها تعداد محدودی از قشر جامعه به درمان دندانپزشکی و زیبایی می پردازندبیشترین خدمات مورد نیاز دندانپزشکی در جامعه شامل عصب کشی، پر کردن دندان، روکش، کامپوزیت، کشیدن دندان و… می باشد. هزینه های انجام هر یک از این خدمات بسیار بالا بوده و افراد متوسط و ضعیف جامعه به ناچار اقدام به کشیدن دندان می کنند.

کشیدن دندان باعث مشکل در تغذیه و سلامت عمومی جامعه می شود. از دست دادن دندان باعث ناتوانی در غذا خوردن به ویژه غذاهای سفت می شود اغلب افراد به سوپ، آش و غذاهای نرم روی می آورند و رفته رفته تغذیه کل جامعه تغییر می کند.

جویدن ناقص باعث مشکل بلع ناقص، گرفتاری معده، روده و در نهایت کاهش طول عمر می شود.

کاهش هزینه درمان تا ۵۰ درصد با کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی سلامت کارت

با توجه به هزینه های بالا و عدم پوشش کامل بیمه، استفاده از بیمه برای خدمات دندانپزشکی بلااستفاده می باشد. از این رو شرکت های خصوصی تلاش نمودند تا با ایجاد ارتباط با پزشکان و کلینیک ها، خدمات درمانی را با کاهش هزینه ارائه دهند.

شرکت های متعددی در زمینه ی کارت تخفیف دندانپزشکی فعالیت می کنند که نکته مهم در انتخاب شرکت خدمات دهنده، پزشکان طرف قرارداد، تعهد تعرفه تعیین شده و عدم محدودیت در سقف استفاده از کارت تخفیف دندانپزشکی و زیبایی می باشد.

شرکت پرتو سلامت خاورمیانه این افتخار را دارد تا بهترین کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی و زیبایی را با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار شما عزیزان قرار دهد. برای اطلاع از نحوه ی تهیه ی کارت تخفیف کلیک کنید.

کشیدن دندان و رازهایی که نمی دانیم

از دست رفتن استخوان صورت و فک به دنبال کشیدن دندان، اغلب در بیماران و جامعه ی دندانپزشکی مورد غفلت قرار می گیرد. اثرات کشیدن دندان منجر به از دست رفتن استخوان فک بالا و پایین می گردد و در ادامه افتادگی چهره و پیری زودرس را در پی دارد. این واقعیت اساساً به دلیل آگاهی اندک نسبت به رابطه ی بین دندان و استخوان فک نادیده گرفته می شود.

جایگزینی دندان های از دست رفته با دندان مصنوعی، بریج ها یا پل ها و روکش ها به منظور احیای جویدن است. این شیوه درمان توجهی به شرایط استخوان فک و جلوگیری از تحلیل آن در آینده ندارد.

 رابطه بین دندان ها و استخوان های فک و صورت چیست؟

تکامل استخوان فک همزمان با تکامل جوانه های دندانی در دوران جنینی آغاز می شود. فک در غیاب دندان های شیری یا دائمی تکامل پیدا نمی کند. ارتباط تنگاتنگ بین استخوان و دندان ها در تمام طول عمر ادامه دارد. حفظ حجم مناسب و تراکم ایده آل استخوانی به شدت به وجود دندان ها وابسته است. بنابر تحقیقات علمی، در سال اول بعد از کشیدن دندان، ۲۵ درصد استخوان ناحیه تحلیل می رود و این روند تحلیلی در سال های بعد ادامه دارد.

مردم عادی اغلب آگاهی کافی از عوارض تحلیل ادامه دار استخوان ناشی از کشیدن دندان بر زیبایی، ظاهر و عملکرد صورت ندارند. متقاضیان کشیدن دندان نمیدانند که تحلیل استخوان در تمام طول دوره بی دندانی ادامه داشته و حتی با داشتن دندان مصنوعی متحرک این تحلیل شدیدتر خواهد شد. دندانپزشکان هم در این بین متوجه بازسازی دندان از دست رفته بوده و توجهی به استخوان ندارند.

وظیفه دندانپزشکان این است که عوارض کشیدن دندان ها را برای مردم توضیح دهند و راه حل های مناسب جهت جایگزینی دندان ها ارائه دهند.

کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت

تعهد ۵۰ درصدی کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت، تضمین شده می باشد. امکان مشاهده تعرفه ی مهر و امضا شده هر یک از پزشکان و کلینیک های تخصصی در استان های مختلف نظیر تهران، کرج، اصفهان، همدان و… در وب سایت سلامت کارت وجود دارد.

بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی

بهترین کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی، کارتی است که تمام خدمات دندانپزشکی و زیبایی را پوشش دهد. کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت این تضمین را به شما می دهد تا از بالاترین کیفیت و نازلترین ترین قیمت برخوردار شوید.

در صورت بروز هرگونه پرسش با مرکز پشتیبانی ۲۴ ساعته سلامت کارت تماس حاصل نمایید تا کارشناسان و مشاوران کارت تخفیف سلامت کارت شما را راهنمایی کنند.

خدمات دندانپزشکی سلامت کارت

خدمات کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت به سه دسته تقسیم می شوند.

  • خدمات درمانی

شامل درمان پوسیدگی دندان، جرم‌گیری، عفونت دندان و لثه، عفونت ریشه، دندان درد و… می شود.

  • خدمات زیبایی

این خدمات همانطور که از نامش پیداست مربوط به زیبایی دهان و دندان می باشد مثل بلیچینگ، اصلاح طرح لبخند، لمینت، کامپوزیت و…

  • خدمات ترمیمی

خدمات ترمیمی شامل عصب‌ کشی، درمان ریشه، پر کردن دندان و… می باشد.

خدمات زیبایی سلامت کارت

با توجه به میل باطنی انسان نسبت به جوان بودن امروزه شاهد به وجود آمدن بسیاری از کلینیک های زیبایی در سطح شهر های مختلف هستیم. به دلیل بالا رفتن هزینه های مربوط به خدمات زیبایی و عدم پوشش بیمه، تنها قشری از جامعه توانایی پرداخت هزینه های زیبایی را دارند. با کارت تخفیف بیمه زیبایی سلامت کارت از تخفیف ۳۰ درصدی در زمینه زیبایی پوست و مو برخوردار شوید.

تعرفه کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت

تعرفه خرید سلامت کارت برای یک سال در مقایسه با رقیبان از قیمت معقولی برخوردار بوده و در قبال خرید این کارت از تخفیف ۳۰ تا ۵۰ درصدی زیبایی پوست و دندانپزشکی در تمامی مراکز تحت پوشش در استان تهران، البرز و… بهرمند شوید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.