ارتباط با ما در

دندانپزشکی و تخفیفات واقعی

کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت این امکان را دارد، که کلیه خدمات دندانپزشکی را تا سقف ۵۰% تخفیف به اعضا خود ارائه دهد.

منتشر شده

images_1674729004.jpg

کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت این امکان را دارد، که کلیه خدمات دندانپزشکی را تا سقف ۵۰% تخفیف به اعضا خود ارائه دهد. سلامت کارت به عنوان بزرگترین مجموعه ی ارائه دهنده ی کارت تخفیف دندان پزشکی با کلینیک های معتبر در سطح استان تهران و البرز همکاری می نماید.

کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت برای تمام عموم مردم به صورت انفرادی و خانوادگی، همچنین برای شرکت‌ ها و سازمان‌ ها قابل ارائه می باشد. خرید کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی به صورت سازمانی و شرکتی شامل تخفیف روی کارت می شود.

خدمات کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت شامل هزینه‌ های درمان دندانپزشکی، زیبایی و آزمایشگاه می‌ باشد.  تعرفه دندانپزشکی در تمامی مراکز طرف قرارداد سلامت کارت در سراسر کلینیک های طرف قرارداد سلامت کارت یکسان می باشد.

کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت چیست؟

همانطور که از اسم کارت تخفیف دندانپزشکی مشخص است با تهیه ی این کارت می توانید خدمات درمانی و زیبایی را با کاهش هزینه دریافت کنید. امروزه به دلیل هزینه های سنگین دندانپزشکی اکثر مردم به دنبال تخفیف دندانپزشکی می باشند با تهیه ی کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت میتوانید هزینه های دندانپزشکی را تا ۵۰ درصد کاهش دهید.

شما می توانید با مراجعه به سایت سلامت کارت از نحوه خرید کارت تخفیف دندانپزشکی مطلع شوید.

چگونه کارت تخفیف دندانپزشکی بخریم؟

با ورود به سایت سلامت کارت، فرم ثبت درخواست مشاوره رایگان کارت تخفیف دندانپزشکی به صورت خودکار برای شما باز شده و می توانید به راحتی درخواست خود را ثبت نمایید. کارشناسان سلامت کارت در کمترین زمان ممکن با شما تماس گرفته و مراحل ثبت نام شما را کامل می کنند. بعد از تکمیل ثبت نام کارت تخفیف بیمه دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت برای شما صادر می شود.

همچنین می توانید از طریق تماس تلفنی با شرکت سلامت کارت نسبت به صدور کارت تخفیف دندانپزشکی اقدام نمایید.

چرا کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت؟

با توجه به افزایش خدمات بی‌ کیفیت تخفیفی از طرف شرکت‌ های مختلف و بروز نارضایتی‌ های فراوان استفاده کنندگان، شرکت سلامت کارت وظیفه ی خود دانسته که یکی از بهترین شرکت‌ های خدمت رسان در زمینه دندانپزشکی، زیبایی و آزمایشگاه باشد.

کارت‌ تخفیف دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت خدمات متنوعی را در زمینه درمان، زیبایی دهان و دندان، آزمایشگاه، پوست و مو ارائه می‌ دهد. این شرکت با کاهش هزینه‌ های درمان موجب افزایش سطح سلامت جامعه می‌شود. این شرکت با دریافت حق بیمه منصفانه تمامی خدمات درمانی، زیبایی دهان و دندان، آزمایشگاه، پوست و مو را تحت پوشش خود قرار می‌ دهد. هدف سلامت کارت کاهش هزینه در عین حال کیفیت بالا در خدمت رسانی می باشد.

سلامت کارت با بیش از ۵ سال خدمت، در زمینه کارت تخفیف دندانپزشکی و دارا بودن بیش از ۱۰۰۰ مشتری راضی، گامی بزرگ در جهت سلامت عمومی جامعه برداشته است و در این راه بر خود می بالد.

تفاوت بین سلامت کارت و بیمه تکمیلی دندانپزشکی

امروزه با افزایش هزینه های دندانپزشکی و عدم پوشش کامل بیمه های تامین اجتماعی و تکمیلی، برای رسیدگی به دندان ها، باید هزینه های بالایی پرداخت نمود. اکثر عموم مردم توان پرداخت هزینه های دندانپزشکی را ندارند و به کشیدن دندان روی می آوردند. بهداشت دهان و دندان جز اساسی ترین نیازهای درمان هر فرد می باشد. از طرفی کشیدن دندان و عدم درمان آن مشکلاتی را در دراز مدت برای دستگاه گوارش ایجاد می کند.

بیمه دندانپزشکی سقف و محدودیت دارد ولی سلامت کارت این طور نیست. شما می توانید با تهیه ی کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت بدون سقف و محدودیت از تمامی خدمات درمانی و زیبایی دهان و دندان استفاده نمایید.

بیمه های تکمیلی هزینه ها را ماهیانه دریافت می کنند. سلامت کارت به صورت سالانه حق عضویت دریافت می کند و هزینه ی تهیه ی آن بسیار کمتر از بیمه های تکمیلی می باشد.

درصد کاهش هزینه های دندانپزشکی توسط بیمه های تکمیلی دندانپزشکی بسیار ناچیز است و با ۵۰%درصد کاهش واقعی هزینه های سلامت کارت قابل مقایسه نیست.

بیمه دندانپزشکی تنها خدمات درمانی را تحت پوشش قرار می دهد. کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت تمامی خدماتی که سایر بیمه ها پوشش نمی دهند را تحت پوشش خود قرار می دهد.

خدمات کارت تخفیف دندانپزشکی شامل درمان و زیبایی دهان و دندان، جراحی های زیبایی، آزمایشگاه، پوست و مو می باشد.

images_1674729287.jpg

بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی

منظور از بهترین کارت تخفیف دندانپزشکی این است که شما بتوانید با داشتن آن به راحتی از همه ی خدمات دندانپزشکی بدون سقف و محدودیت استفاده نمایید. با داشتن کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت هزینه های دندانپزشکی را تا ۵۰ درصد کاهش دهید. بالاترین کیفیت و بهترین خدمات درمانی و زیبایی را از کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت بخواهید.

شرکت سلامت کارت یکی از ارائه دهندگان کارت تخفیف دندانپزشکی است که دارای مراکز درمانی بسیاری در استان های تهران و البرز می باشد. یکی از معتبرترین شرکت هایی که بیمه نامه معتبر کارت تخفیف دندانپزشکی و زیبایی را ارائه می دهد، شرکت سلامت کارت می باشد.

کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت تضمین کننده بهترین قیمت، کیفیت و استفاده از مواد درجه یک در حوزه دندانپزشکی و زیبایی می باشد. کارت تخفیف دندانپزشکی و زیبایی سلامت کارت این تضمین را به شما می دهد تا از بهترین کیفیت و نازلترین ترین قیمت برخوردار شوید.

مزایای کارت تخفیف دندانپزشکی

  • دریافت ۵۰% تخفیف واقعی نسبت به تعرفه های مصوب دندانپزشکی
  • طرف قرارداد با مراکز معتبر و کلینیک های تخصصی با پراکندگی جغرافیای مناسب در استان های تهران و البرز
  • ارائه ی خدمات سالانه و بدون سقف و محدودیت
  • پشتیبانی قبل و بعد از مراجعه به مطب
  • دریافت کلیه ی خدمات درمانی و زیبایی از قبیل لمینت و کامپوزیت دندان، ارتودنسی، کاشت دندان و ایمپلنت، درمان ریشه و عصب کشی، اصلاح طرح لبخند، زیبایی پوست و مو، آزمایشگاه و…
  • پزشکان معتمد طرف قرارداد کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت تعهد دارند از مواد درجه یک در درمان و زیبایی دندان، پوست و مو استفاده کنند.
  • مشاهده ی تعرفه و تخفیف های دندانپزشکی ۱۴۰۱ در داخل وب سایت
  • رعایت استانداردهای بهداشتی
  • تخفیف روی کارت برای سازمان و شرکت ها

سلامت کارت با داشتن بیش از ۱۰۰ مرکز دندانپزشکی فعال و مدرن در سطح استان تهران و البرز آماده ارائه ی خدمات با بهترین کیفیت به شما همشهریان عزیز می باشد. همچنین این شرکت طرف قرارداد مراکز زیبایی پوست و مو و آزمایشگاه می باشد. تمامی خدمات زیبایی پوست و مو و آزمایشگاه با ۳۰% تخفیف همراه بوده، برای مشاهده ی تعرفه پزشکان در سال ۱۴۰۱ به وب سایت سلامت کارت مراجعه نمایید.

images_1674729240.jpg

تعرفه دندانپزشکی با کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت

سالانه تعرفه ی دندانپزشکی با نرخ مصوب وزارت بهداشت اعلام و اجرا می شود، این تعرفه ها دقیق و منطقی می باشند. تعرفه ی دندان پزشکی بدون تخفیف و با تخفیف در سایت سلامت کارت وجود دارد.

وجود تعرفه واقعی وزارت بهداشت و ۵۰ درصد تخفیف واقعی در وب سایت سلامت کارت تعهد این شرکت به هموطنان خود می باشد. کارت تخفیف دندانپزشکی سلامت کارت، برای رفع نیاز افراد به دریافت خدمات ارزان ولی با کیفیت درمانی ایجاد شده است.

کارت‌ تخفیف سلامت کارت خدمات متنوع دندانپزشکی، آزمایشگاه تشخیص طبی و زیبایی را ارائه می‌ دهد. با تهیه ی کارت تخفیف سلامت کارت هزینه های درمانی خود و خانواده تان را کاهش دهید و سلامتی را به آغوش خانواده خود بازگردانید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.