ارتباط با ما در

قیمت ایمپلنت آلمانی

قیمت ایمپلنت آلمانی امروزه به علت برند های زیادی که اقدام به طراحی و عرضه ی محصولات خود کرده اند بسیار مناسب و معقول می باشد.

منتشر شده

امروزه ایمپلنت های دندانی توسط برند و کشور های متفاوتی ساخته می شوند که یکی از ایمپلنت های اروپایی معروف و با کیفیت، ایمپلنت آلمانی است. در مقاله قصد داریم به بررسی صفر تا صد ایمپلنت آلمانی به همراه معرفی برندهای محبوب آن آن بپردازیم.

ایمپلنت آلمانی

نگاه کلی به ایمپلنت دندان

امروزه انجام ایمپلنت به جای دندان مصنوعی بسیار رواج پیدا کرده است و قیمت ایمپلنت با توجه به ایجاد فضای رقابتی میان برند های مختلف بسیار مناسب می باشد، افرادی که دندان های خود را بنا به هر دلیلی از دست داده اند می توانند از طریق به کار گیری این شیوه ی جایگزینی به بهترین شکل ممکن جای دندان های خالی خود را پر کنند.

قیمت ایمپلنت بسته به تعدادی که افراد نیاز دارند و برندی که انتخاب می کنند متفاوت است. انجام ایمپلنت به این شکل است که یک میله بسیار کوچک به صورت عمل جراحی در داخل استخوان فک جای گذاری می شود. این میله به استخوان فک جوش می خورد و برای نگه داشتن تاج مصنوعی در دندان آماده می شود. به صورت ساده باید گفت که میله فرو رفته در استخوان فک نقش ریشه ی دندان را بازی می کند. روکش دندانی هم که بر روی میله ی فوق قرار می گیرد نقش تاج دندان را بازی می کند.

در صورتی که می خواهید درباره قیمت ایمپلنت های آلمانی، سوئیسی، کره ای، آمریکایی و … بیشتر بدانید، می توانید از صفحه ( https://markazimplant.com/%d8%a7%db%8c%d9%85%d9%be%d9%84%d9%86%d8%aa/ ) دیدن فرمایید.

ایمپلنت آلمانی یکی از پر طرفدار ترین ایمپلنت های موجود در بازار می باشد. ایمپلنت آلمانی در برند های مختلف موجود است و افراد می توانند اقدام به خرید آن کنند. اکثر ایمپلنت های آلمانی فارغ از برند آن از جنس تیتانیوم هستند. گفتنی است که ایمپلنت های دندانی زیرکونیا نیز وجود دارد.

افرادی که قصد انجام ایمپلنت آلمانی دارند باید بدانند که احتمال موفقیت انجام این کار ۹۸ می باشد. این میزان موفقیت در جایگزینی دندان به شدت قابل توجه می باشد.

به صورت خلاصه وار باید گفت که انجام ایمپلنت آلمانی نیاز به بررسی وضعیت دندان ها و دهان فرد، برنامه ریزی، بی حسی و در برخی موارد بی هوشی، خارج کردن دندان قبلی، سوراخ کردن استخوان فک، قرار دادن ایمپلنت آلمانی، پیوند استخوان فک و ایمپلنت آلمانی، و در آخر قرار دادن اباتمنت دارد.

قیمت ایمپلنت دندانی برند ICX

یکی از بهترین ایمپلنت های آلمانی مربوط به برند ICX می باشد. قیمت ایمپلنت فوق با در نظر گرفتن کیفیت بسیار مناسبی که دارد معقول می باشد. این برند نو ظهور می باشد و در بین برند های ایمپلنت آلمانی در رده ی متوسط و رو به بالا قرار دارد.

از جمله ویژگی های بسیار خارق العاده ای که این ایمپلنت آلمانی از آن برخوردار می باشد عدم شل شدن و یا لقی در قسمت پروتز است. در بسیاری از برند های ایمپلنت شاهد لق شدن قسمت پروتز می باشند که در برند ICX این موضوع کاملا به فراموشی سپرده شده است.

ایمپلنت آلمانی icx

در ارتباط با قیمت ایمپلنت فوق باید گفت که به دلیل وارداتی بودن این محصول نمی توان قیمت دقیق آن را ذکر کرد. به علت عدم ثبات اقتصادی حاکم بر کشور و نوسان شدید قیمت ارز نمی توان ارائه های دقیقی در این مورد کرد.

افراد می توانند برای اطلاع دقیق از قیمت ایمپلنت فوق با کلینیک دندان پزشکی مد نظر خود در ارتباط باشند.

قیمت ایمپلنت آلمانی برند Bego

از جمله دیگر ایمپلنت های دندانی می توان به برند آلمانی Bego اشاره کرد. این برند آلمانی در ساخت آلیاژ هایی که بتواند به راحتی با استخوان فک جوش بخورد عملکرد بسیار خارق العاده ای دارد. در حال حاضر این برند محصولات جدید خود را با طراحی بسیار شیک و مدرن روانه ی بازار کرده است. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که پیدا کردن محصولات جدید این برند در کشور کمی دشوار است.

محصولات قدیمی تر برند Bego راحت تر پیدا می شوند و قیمت مناسبی هم دارند.

ایمپلنت آلمانی بگو

قیمت ایمپلنت فوق با توجه به تعدادی که افراد نیاز دارند منحصر به فرد می باشد. افراد قبل از هر گونه اقدام به خرید می بایست در ابتدا با پزشک معالج خود مشورت نمایند.

قیمت ایمپلنت فوق  هم به دلیل وارداتی بودن وابسته به قیمت ارز می باشد. افراد می توانند از طریق تخفیف هایی که توسط کلینیک های مربوطه بنا به دلیل های مختلف گذاشته می شود استفاده کرده و اقدام به انجام ایمپلنت نمایند.

ایمپلنت دندانی برند DRS

یکی از با کیفیت ترین و بهترین ایمپلنت های آلمانی مربوط به برند DRS می باشد. این برند در دسته ی محصولات گران قیمت قرار می گیرد و از ویژگی ها و کیفیت بسیار خارق العاده ای برخوردار است. این محصول توسط شرکت میزینگر تولید و به بازار عرضه می شود. ایمپلنت آلمانی DRS یکی از سری محصولات اشترومن بوده و در میان ایمپلنت های موجود به عنوان یکی از محصولات با اصالت شناخته می شود.

قیمت این محصول با توجه به کیفیت بسیار بالایی که دارد کمی گران است. نکته ای که باید به آن اشاره کرد این است که استفاده از این ایمپلنت به دلیل کیفیت بسیار بالایی که دارد توصیه می گردد.

در یک جمع بندی کلی باید گفت که استفاده کردن از ایمپلنت آلمانی فارغ از برند آن به دلیل کیفیت و نتیجه ی بسیار فوق العاده ای که دارد ارزشمند است.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.