ارتباط با ما در

آشنایی با شرکت های ارائه دهنده خدمات لوله بازکنی در تهران

در شرکت لوله بازکنی یاسان سرویس سعی بر این شده است که با بکار گرفتن نفرات آموزش دیده و ابزار آلات حرفه ای در نقاط مختلف تهران بزرگ، آماده خدمت رسانی به متقاضیان محترم در کم ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت کاری می باشند.

منتشر شده

گرفتگی لوله های فاضلاب را میتوان از عمده ترین مشکلات به وجود آمده در هر ساختمانی که از این انشعابات بهره میبرد نام برد، به طوری که در صورت بروز مشغله ذهنی فراوانی را، راجع به رفع آن برای ساکنین ایجاد خواهد کرد.

این مشکل ممکن است در هر منطقه ای از کلان شهر تهران و همچنین هر زمانی برای شما اتفاق بیفتد و برای حل آن شما نیاز به یک عامل رفع کننده دارید که در کوتاه ترین زمان ممکن و در محل مورد نظر برای انجام فعالیت و رسیدگی به مشکل شما حاضر شود، به همین خاطر شرکت های لوله بازکنی در سراسر تهران وجود دارند که معتبرترین ان شرکت یاسان سرویس (https://yasanservice.ir) است که در صورت نیاز مشتریان به انجام خدمات در این حوزه سریعا آنرا برطرف می کنند.

این شرکت ها با گذشت زمان و افزایش نیاز به خدمات لوله بازکنی در ساختمان ها بر تعدادشان افزوده شده و دارای تجهیزات مختلف (پیشرفته و سنتی) میباشند، به همین منظور مشتریان باید شرکتی را برای انجام امور خدماتی خود برگزینن که از لحاظ ابزار کار پیشرفته و نیروی انسانی با تجربه برخوردار باشند تا با ضمانت کامل مشکل بوجود آمده را برایشان حل کنند.

شرکت خدمات لوله بازکنی یاسان سرویس

خدمات لوله بازکنی در تهران و سایر شهرها با توجه به گسترش و پیچیدگی سیستم لوله کشی، دارای تجهیزات گوناگونی می باشند که در شرایط مختلفی بکار گرفته می شوند و هر کدام دارای کاربرد و طرز عملکرد منحصر به فردی هستند. انسداد لوله های فاضلاب آشپز خانه، حمام و توالت نیز می تواند دلایل مختلفی داشته باشند و به همین منظور شدت گرفتگی آنها با یکدیگر تفاوت هایی خواهند داشت .

برخی از گرفتگی های موجود در لوله کشی فاضلاب را شاید بتوان با انجام روش های سنتی مانند استفاده از بادکش دستی حل نمود، این امکان در شرایطی محقق خواهد شد که گرفتگی موجود سختی کمی داشته باشد و به زبان ساده انسداد لوله جزئی باشد، در غیر این صورت باید به دنبال شرکت های خدمات لوله بازکنی رفته و از تجربه آنها برای رفع مشکل خود استفاده کرد.

تجهیزات کاربردی در رفع گرفتگی لوله

همانطور که گفته شد، در جریان گرفتگی لوله های فاضلاب تجهیزات متنوعی به وجود آمده اند، که هر کدام با پیروی از قوانین فیزیکی موجود، در شرایط مختلف بکار گرفته می شوند و بر پایه همین قوانین فیزیکی اعمال شده در ساختار دستگاه ها، بهترین عملکرد را برای حل مشکل به نمایش خواهند گذاشت.

  • دستگاه فنر را میتوان کاربردی ترین ابزار لوله باز کنی نام برد که هر شرکت خدماتی فعال در این حوزه باید پیشرفته ترین نوع آنرا برای انجام فعالیت های خود داشته باشد. در عملکرد این دستگاه از قانون هوک (قانون فنر) مورد استفاده قرار گرفته، بطوری که طبق تعریف این قانون با افزایش نیروی وارده به فنر موجود، مقدار کششی آن نیز به همان اندازه بیشتر شده و موجب حرکت چرخشی و ارتعاشی(حرکت نوسانی)درون لوله می شود، ارتباط مستقیم این دو نیرو با عوامل گرفتگی آنها را از میان برمیدارد.

لوله بازکنی با فنر و پمپ

  • از دیگر قوانین کاربردی که در حوزه تجهیزات لوله بازکنی استفاده می شود، قانون فشار هوا است که در دستگاه تراکم هوا برای از بین بردن انسداد هایی مانند گیر کردن اشیاء ریز و درشت درون لوله بکار گرفته می شود. فشار هوا نیرویی است که هوا را بر واحدی از زمین و با حجم زیاد وارد می کند، دستگاه تراکم نیز با جمع آوری هوا درون مخزن خود و رها کردن آن قادر است برخی گرفتگی های لوله فاضلاب را برطرف کند. باید به این نکته توجه داشت که در گرفتگی هایی که عوامل آن با برخورد فشار هوا خاصیت پخش شوندگی دارند و موجب انسداد بیشتر می شوند (مانند شن و ماسه و خاک) در استفاده از دستگاه تراکم خودداری کرد .
  • واترجت به وسیله فشار آب خروجی از شلنگ موجود در آن، توانایی از بین بردن گرفتگی هایی را دارد که از جنس رسوب های سنگین و یا گیر کردن اشیاء درون لوله به وجود می آیند. فشار آب موجود در این دستگاه ها دارای میزان خروجی مختلفی است که در شرایط مختلف و بر مبنای شدت گرفتگی تنظیم می شود و در اکثر مواقع مشکل گرفتگی لوله فاضلاب را برای افراد حل خواهد کرد.

عوامل ایجاد گرفتگی لوله فاضلاب خانگی و صنعتی

در بحث عامل گرفتی لوله های فاضلاب میتوان به موارد مختلفی اشاره کرد که در پی بی توجهی افراد ناشی و یا انباشت رسوبات درون لوله ها با گذر زمان به وجود می آیند. گاهی ممکن است در اثر بی توجهی اشیاء را درون فاضلاب حمام و سینک آشپزخانه یا توالت افتاده و به قسمت های داخلی سیستم لوله کشی نفوذ کنند و باعث ایجاد گرفتگی شوند. برای پیشگری از این اتفاقات ناخواسته راه هایی وجود دارد برای مثال بهره گیری از محافظ یا همان توری در ورودی فاضلاب حمام و سینک ظرفشویی که مانع ورود اشیاء به درون لوله کشی خواهند شد.

رسوبات نیز نقش پررنگی در انسداد لوله های فاضلاب دارند که شاید برطرف کردن آنها سخت تر از بقیه عوامل مسدود کننده باشند، رسوبات روغنی که به دلیل شستشوی ظروف چرب در سیستم انشعابات آشپز خانه به وجود می آیند و یا رسوباتی که در چرک آب عبوری از لوله کشی حمام وجود دارند ، از پر دردسر ترین نوع رسوب گذاری های موجود می باشند که موجب گرفتگی های شدید در سیستم لوله کشی فاضلاب خواهند شد.

اشنایی با شرکت لوله بازکنی یاسان سرویس

شرکت لوله بازکنی یاسان سرویس (https://yasanservice.ir) برای انجام فعالیت های خدماتی همراه با بهره گیری از تجهیزات و عوامل انسانی مجرب میتواند، بهترین ضمانت را برای انجام خدمات موجود در این زمینه برای مشتریان خود ارائه دهد. بطور کلی گرفتگی لوله فاضلاب در هر مکان مسکونی، یکی از مشکلاتی است که به وفور اتفاق می افتد و ساکنین آن را دچار سردرگمی میکند، به همین جهت ما در این شرکت تلاش میکنیم که در سریع ترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت خدمات خود را به شما ارائه دهیم.

در شرکت لوله بازکنی یاسان سرویس سعی بر این شده است که با بکار گرفتن نفرات آموزش دیده و ابزار آلات حرفه ای در نقاط مختلف تهران بزرگ، آماده خدمت رسانی به متقاضیان محترم در کم ترین زمان ممکن و بهترین کیفیت کاری می باشند.

شبانه روزی بودن خدمات یکی دیگر از ویژگی های شرکت است که باید به آن اشاره کرد.اساسا گرفتگی لوله های فاضلاب به دلیل مشکلات فراوانی که برای ساکنین به هنگام ایجاد شدن به بار می آورند، نیاز به رسیدگی فوری خواهند داشت و باید در لحظه ایجاد مشکل آنرا از بین برد به همین جهت امکان ارائه این خدمات بصورت شبانه روزی برای شرکت  امری شدنی است و در هر زمانی که مشتری نیاز پیدا کند تکنسین های ما خود را برای خدمت رسانی به محل مورد نظر خواهند رساند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.