ارتباط با ما در

بهترین شرکت لوله بازکنی تهران و انواع روش های لوله بازکنی؟

یک شرکت برتر در زمینه لوله بازکنی باید دارای ویژگی‌هایی از قبیل تجربه و مهارت کافی در این زمینه، تجهیزات مدرن و به‌روز، خدمات مشتریان عالی باشد.

منتشر شده

images_1714971765_66386475aa742.jfif

ما به لطف خدا و با کمک شما مشتریان عزیز بهترین شرکت در زمینه لوله بازکنی در تهران هستیم چرا که تیم ما از کارکنان با تجربه و ماهر تشکیل شده است که با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش‌های نوین، به رفع گرفتگی لوله‌ ها با سرعت و کارایی بالا می‌ پردازیم. همچنین، ارائه خدماتی از قبیل بازدید فنی رایگان، پشتیبانی ۲۴/۷، و ضمانت کیفیت کار انجام شده و… از دیگر مزایای شرکت ما است. با انتخاب شرکت خدمات فنی برکه، مطمئن باشید که جزء مشتریان دائمی ما میشید.

شرکت برتر در زمینه لوله بازکنی باید دارای چه ویژگی های باشد؟

یک شرکت برتر در زمینه لوله بازکنی باید دارای ویژگی‌هایی از قبیل تجربه و مهارت کافی در این زمینه، تجهیزات مدرن و به‌روز، خدمات مشتریان عالی باشد.

شرکت ما از ویژگی هایی بسیاری برخوردار است، برای ما رضایت مشتری جزء اولویت ماست شرایطی که شرکت ما نسبت به سایر شرکت ها داره از قبیل:

  • پشتیبانی ۲۴ ساعته

  • بازگشت کامل وجه در صورت نارضایتی

  • تضمین باز شدن گرفتگی لوله

  • تضمین یک ساله

  • و …

از مزایای شرکت خدمات فنی برکه است. ما در لوله بازکنی شهرک غرب جزء بهترین شرکت ها در این منطقه و سراسر تهران هستیم.

چطور یک شرکت معتبر لوله بازکنی پیدا کنیم؟

برای پیدا کردن یک شرکت معتبر در زمینه لوله بازکنی، می‌توانید از روش‌های زیر استفاده کنید:

۱. مراجعه به منابع آنلاین: از وب‌سایت‌های مربوط به خدمات لوله بازکنی استفاده کنید و نظرات مشتریان را مطالعه کنید و رتبه آن در نتایج گوگل را بسنجید.

۲. معرفی از دوستان و آشنایان: از افرادی که از خدمات لوله بازکنی استفاده کرده‌اند، سوال کنید و نظرات و تجربیات آنها را جویا شوید.

۳. مقایسه قیمت‌ها و خدمات: قیمت‌ها و خدمات ارائه شده توسط چند شرکت را با یکدیگر مقایسه کنید تا بهترین گزینه را انتخاب کنید.

۵. مشاوره با متخصصان: از نظرات متخصصان در زمینه لوله بازکنی سوال کنید و نظرات آنها را در انتخاب شرکت مناسب در نظر بگیرید. ادامه مطلب را اینجا بیابید

عواقب استفاده از شرکت های لوله بازکنی متفرقه

افرادی که دارای تجربه و تجربه کافی نیستند، ممکن است از ابزارهای نادرست یا روش‌های ناصحیح برای باز کردن لوله‌ها استفاده کنند. این موضوع می‌تواند به آسیب دیدن لوله‌ها، عدم تضمین ضمانت، ارائه فاکتور غیر معتبر، عدم رعایت بهداشت، تخریب سیستم لوله کشی آب و فاضلاب، عدم تشخیص مشکل فعلی، عدم رعایت ایمنی، استفاده از ابزار های نامناسب و…

بنابراین اهمیت انتخاب یک شرکت خوب و تکنسین با تجربه در لوله بازکنی برای انجام این کار بسیار مهم است تا هرگونه مشکلات جدی احتمالی جلوگیری شود، که به مشکلات بزرگ‌ تر و هزینه‌ بیشتر در آینده منجر نشود.

لوله بازکنی چیست؟

لوله بازکنی یک خدماتی است که به منظور پاکسازی لوله‌ ها و رفع گرفتگی از سوی ترکیبات مختلف انجام می‌ شود. تکنیسینان حرفه‌ای لوله بازکن در شهرک غرب یا سرار تهران و کرج با استفاده از ابزارها و تجهیزات خاص، مانند لوله‌های بازکنی با فنر، کمپرسورهوا، هیدروجت، به رفع گرفتگی می‌ پردازند.

انواع روش های لوله بازکنی

استفاده از دستگاه فنر زنی

یکی از روش‌ های پر کاربرد در لوله بازکنی استفاده از دستگاه فنرزنی است به این صورت که فنر به وسیله ی دستگاه فنرزنی به داخل لوله فرستاده میشود تا مواد مسدود‌ کننده را باز و آنها را از داخل لوله خارج کند. در این روش با فشردن و گرداندن فنر داخل لوله، مواد مسدود شده مانند چربی‌ ها، زباله‌ ها و یا اشیای کوچک داخل لوله را آزاد کرده و از لوله خارج میکند. این فنرها با استفاده از دستگاه‌ های برقی مخصوص انجام میشود.برای ادامه مطلب به اینجا

استفاده از تراکم هوا یا پمپ باد

از انواع مختلف روش‌ های لوله بازکنی استفاده از پمپ باد است که در این روش‌ با فشار باد به داخل لوله‌ ها، هوای لوله تحت فشار قرار میگیرد و مواد مسدود‌ کننده را از لوله به چاه یا فاضلاب شهری منتقل میکند.

استفاده از دستگاه‌ واترجت یا پمپ آب با فشار بالا

واترجت یک روش موثر برای بازکردن مسدودی لوله ها است که در این روش از طریق فشار آب به داخل لوله های گرفته شده، چربی ها رسوبات و سایر موادی که در لوله گیر کرده را از طریق فشار آب برطرف میکند.

استفاده از دستگاه‌ پمپ ساکشن یا پمپ خلاء

روش دیگر استفاده از پمپ ساکشن است که همانطور که از اسمش مشخصه با خلاء مواد و هوای لوله را به بیرون کشیده و باعث باز شدن لوله میشود.

بهترین روش برای بازکردن گرفتگی لوله ها بستگی به نوع مسدودی دارد اما کم هزینه ترین روش استفاده از دستگاه فنرزنی است. ما در خدمات لوله بازکنی نیاوران از انواع روش ها استفاده میکنیم.

مراحل فنر زنی توسط متخصصان لوله بازکنی

. تشخیص نوع گرفتگی:

اولین گام در انجام هرگونه گرفتگی لوله‌ها، تشخیص نوع گرفتگی است. متخصصان ما با استفاده از اطلاعات مشتری و دانش و تجربه فنی خود مشکلات و نوع گرفتگی لوله را تشخیص میدهند. این مسائل باعث میشود که متخصصان ما اطلاعات لازم را دریافت کنند تا بتواند بهترین راه حل را ارائه دهند.

۲. استفاده از دستگاه مخصوص باز کردن لوله:

پس از تشخیص نوع گرفتگی، متخصصان لوله بازکنی ما نیاز به ابزارهای مخصوص لوله بازکنی دارند. این ابزارها شامل فنرهای مخصوص با طول‌ها و قطرهای مختلف و ابزارهای کمک کننده دیگر می‌ شوند. این ابزارها برای باز کردن موارد سخت نوع گرفتگی کمک می‌کنند.

۳.انتخاب بهترین مسیر برای فنر زدن:

یکی دیگر از گام‌ های مهم در فرآیند فنر زنی تعیین مسیر مناسب برای ارسال فنر به داخل لوله است. متخصصان لوله بازکنی شهرک غرب با استفاده از دستگاه‌ های مخصوص لوله بازکنی مثل دستگاه لوله بازکن، و یا پمپ تراکم هوا…، مسیر مناسب را برای ارسال فنر به داخل لوله تعیین میکنند. این کار برای این انجام میشه که فنر به سمت محل گرفتگی لوله ها بره نه جای دیگه!

۴. انجام فنر زنی با دستگاه مخصوص لوله بازکنی:

پس از مشخص شدن مسیر مناسب، متخصصان لوله بازکنی شهرک غرب فنر را به داخل لوله می فرستد و با حرکت‌های تخصصی و آرام آن را به در جهت لوله حرکت می‌ دهند. این فرآیند به کمک ابزارهای مخصوص باز کردن لوله و با دقت انجام می‌ شود تا هرگونه آسیب به لوله جلوگیری شود.

۵. استفاده از وسایل شستشو لوله پس از باز شدن گرفتگی:

در مرحله فنر زنی، متخصص لوله بازکن در حین کار از تاید و یا ریکا برای شستشو مسیر رفت و برگشت لوله استفاده میکنند که این کار باعث میشود که لجن ها و چربی و حتی رسوب داخل مسیر لوله شستشو شوند که لوله ها به صورت کامل از چربی ها و موارد دیگر تمیز شده و از ایجاد بوی بد به داخل منزل جلوگیری شود.

۶. تست پایانی:

در پایان، متخصص لوله بازکنی شرکت ما، چندین بار آب را باز کرده و به داخل لوله گرفته شده می فرستند تا مطمعا شوند که مسیر لوله باز شده و مشتری میتواند از این پس با خیال راحت از آن استفاده کند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.