ارتباط با ما در

«افشای کامل» استورمی دنیلز علیه رئیس‌جمهور آمریکا

رابطه ترامپ با بازیگر فیلم‌های مستهجن کتاب شد

دنیلز در این کتاب به جزئیات کامل و زننده ای از روابط غیراخلاقی خود با ترامپ پرداخته است که بدون شک واکنش کاخ سفید را به دنبال خواهد داشت.

منتشر شده

جامعه ایرانی- رکنا به نقل از گاردین نوشت:«استورمی دنیلز»، بازیگر فیلم‌های مستهجن که با «دونالد ترامپ»، رئیس‌جمهور آمریکا رابطه غیراخلاقی داشته به تازگی از کتاب خود تحت عنوان «افشای کامل» رونمایی کرد.

دنیلز در این کتاب به جزئیات کامل و زننده ای از روابط غیراخلاقی خود با ترامپ پرداخته است که بدون شک واکنش کاخ سفید را به دنبال خواهد داشت.

در این کتاب، او ابتدا به روایت دوران سخت کودکی اش پرداخته و اینکه چگونه در ۹ سالگی هدف تجاوز  جنسی یک مرد میانسال قرار گرفت. در بخش دیگری از این کتاب او نحوه ورود به عرصه بازی در فیلم های مستهجن و آشنایی با ترامپ در سال ۲۰۰۶ را توضیح داده است.

دنیلز در بخشی از این کتاب به تهدید مردی قوی هیکل در سال ۲۰۱۱ اشاره کرده است که هشدار داد روابط غیراخلاقی اش با ترامپ را برملا نکند. او در این کتاب علت ادامه روابطش با ترامپ را تلاش برای حضور در برنامه تلویزیونی معروف «کار آموز» عنوان کرده و اینکه ترامپ هرگز او را به برنامه اش دعوت نکرد.

دنلیز علت اصلی برملا نکردن روابطش با ترامپ در این سال ها را ترس از به خطر افتادن جان خود و دخترش عنوان کرده است. او همچنین در این کتاب از مکالمه تلفنی ترامپ با هیلاری کلینتون در جریان رقابت های انتخاباتی سال ۲۰۰۷ پرده برداشته است.

پیشتر مایکل کوهن، وکیل ترامپ به پرداخت ۱۳۰ هزار دلار حق السکوت به استورمی دنیلز به منظور جلوگیری از افشای رابطه خارج از چارچوبش با رئیس جمهور آمریکا اعتراف کرد.

کتاب «افشای کامل» قرار است از ماه اکتبر وارد بازار شود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.