ارتباط با ما در

معمای احمدی‌نژاد و مایکل جکسون

مایکل جکسون در ٢٩ اوت ١٩۵٨ متولد شد و در ٢۵ ژوئن ٢٠٠٩ در سن ۵۰ سالگی به خاطر مصرف بیش از حد ماده بیهوشی قوی پروپوفول درگذشت. در گذشت او واکنشی جهانی در پی داشت.او هواداران زیادی در جهان دارد.

منتشر شده

مایکل جکسون
معمای احمدی‌نژاد و مایکل جکسون
مایکل جکسون جنجال های اخلاقی زیادی در کارنامه خود دارد
فرارو- محمود احمدی نژاد ظرفیت بسیار بالایی برای شگفتی سازی دارد. او می‌تواند هر روز با اقدام تازه‌ای افکار عمومی را به حیرت بیاندازد. اقدامات عجیب رییس دولت‌های نهم و دهم مدتی است از طریق توئیتر بروز و ظهور پیدا می‌کند. پس از توئیت‌های بحث برانگیز درباره برخی ورزشکاران و تیم‌های آمریکایی این بار توئیت او درباره ستاره شناخته شده موسیقی پاپ، مایکل جکسون جنجالی شد.
به گزارش فرارو، محمود احمدی نژاد رییس جمهور پیشین کشورمان در اقدامی نا متعارف سالگرد تولد مایکل جکسون خواننده مشهور پاپ را تبریک گفت.
احمدی‌نژاد با آوردن ترانه‌ی «من از مرد درون آینه شروع می کنم، از او می‌خواهم که خود را دگرگون کند»، و استفاده از برچسبی به انگلیسی از حروف اختصاری نام مایکل جکسون (MJ) و تولدت مبارک (HB)، زادروز جکسون را شادباش گفته است.
معمای احمدی‌نژاد و مایکل جکسون
رییس جمهوری پیشین کشورمان مدت هاست توئیت‌هایی متفاوتی مرتبط با آمریکا منتشر می‌کند. در ماه‌های اخیر او بار‌ها دونالد ترامپ را در توئیتر مخاطب قرار داده است. البته با پاسخی از جانب ترامپ روبه رو نشده است.
از طرف دیگر احمدی نژاد برخی اتفاقات مهم ورزشی و هنری آمریکا را نیز پیگیری می‌کند و به آن‌ها واکنش نشان می‌دهد. پیام تبریک به قهرمان لیگ بسکتبال آمریکا، تسلیت درگذشت یک رپر آمریکایی و واکنش به محدودیت پوشش سرنا ویلیامز تنیسور برجسته آمریکایی در مسابقات اوپن فرانسه از این دسته است.
هواداران احمدی نژاد این رفتار‌ها را در راستای دیپلماسی عمومی تفسیر می‌کنند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.