ارتباط با ما در

فروشگاه طوطی سانان فقط تهران طوطی

در فروشگاه طوطی سانان تهران طوطی هیچ موضوعی مهمتر از سلامت پرنده شما نیست. به همین دلیل ما متنوع ترین مکمل ‌ها و ویتامین انواع طوطی را برای حفظ سلامت پرنده ‌شما از بهترین برندها دارا هستیم که شما همراهان عزیز می توانید از طریق خرید اینترنتی هر آنچه که برای دوست پردار خود لازم دارید از فروشگاه ما با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید.

منتشر شده

فروش اینترنتی طیف وسیعی از مکمل ها و ویتامین های پرندگان در تهران طوطی همراه انواع لوازم مورد نیاز پرندگان.

در فروشگاه طوطی سانان تهران طوطی هیچ موضوعی مهمتر از سلامت پرنده شما نیست. به همین دلیل ما متنوع ترین مکمل ‌ها و ویتامین انواع طوطی را برای حفظ سلامت پرنده ‌شما از بهترین برندها دارا هستیم که شما همراهان عزیز می توانید از طریق خرید اینترنتی هر آنچه که برای دوست پردار خود لازم دارید از فروشگاه ما با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب تهیه کنید.

فروش انواع مکمل و ویتامین پرندگان

مکمل ها بسته به ویژگی نوع و شرایط پرنده انواع گوناگونی را شامل می‌شوند؛ که هر کدام از مکمل ها باید به درستی در اختیار پرنده قرار گیرد. بهترین مولتی ویتامین برای عروس هلندی و سایر پرندگان زینتی به چند دسته تقسیم میشوند:

  • مکمل ویژه پرندگان پرورشی
  • مکمل ویژه پرندگان تخم گذار
  • مکمل ویژه پرندگان زینتی و رنگی
  • مکمل ویژه جفت گیری
  • مکمل ضد استرس پرنده و … می شود.

طوطی شما به چه نوع تغذیه ای نیاز دارد؟

درست همانند ما انسان ها، طوطی ها نیز برای حفظ سلامت کلی خود به طیف گسترده ای از ویتامین ها، مواد معدنی، پروتئین ها و مکمل ها نیاز دارند که بیشتر این مواد مغذی را میتوان در غذاهای گیاهی یافت. مهم است که دوست پردار شما یک رژیم غذایی سالم داشته باشد تا هم رشد خوبی داشته باشد و هم اینکه طول عمر بیشتری را در کنار شما بگذراند.

پرفروش ترین برندهای مکمل پرندگان در تهران طوطی

  1. نکتون: یک برند آلمانی با سابقه پر بار و پر رقابت با برندهای معتبر دنیا است. محصولات خاص و باکیفیت ارائه می دهد. از پرطرفدارترین محصولات مکمل این کمپانی می توان به نکتون A و نکتون S اشاره کرد.
  2. ورسلاگا: یکی از محبوب ترین و غنی ترین محصولات ورسلاگا opti-beard است. شامل: انواع اسید آمینه، ویتامین ها، مواد معدنی و پروبیوتیک ها است. این مکمل باعث رشد بهتر، عملکرد بهتر سیستم گوارش، تقویت و ساختار پرها در پرنده می شود. ورسلاگا یک کمپانی بلژیکی است که جز معروفترین برندهای تولید محصولات پرندگان در دنیاست.
  3. مورنینگ برد: یکی از برترین تولیدکنندگان دارو و مکمل پرندگان در آمریکا است. یکی از محصولات محبوب این برند کلسیم پودری است. اگر پرنده شما به صورت مداوم در مقابل خورشید قرار نگیرد، دچار کاهش سطح کلسیم می شود. چرا که ویتامین D3 که بیشتر آن از طریق خورشید به دست می‌آید، در بدن پرنده تبدیل به کلسیم می گردد. نبود کلسیم باعث ضعف، لرزش بدن و تشنج پرنده می شود.
  4. تابرنیل: یکی دیگر از شرکت های تولیدکننده محصولات دارویی و مکمل غذای پرندگان تابرنیل است. تابرنیل یک شرکت اسپانیایی بسیار معروف و مشهور است. به طوری که تمامی افراد نگهدارنده و پرورش دهنده پرنده، از آماتور تا حرفه ای با این برند آشنا هستند. مکمل های ضد استرس، ضد انگل و AD3e از معروف ترین محصولات این کمپانی به حساب می آیند.
  5. اگزکت: کمپانی اگزکت یا همان کایتی یک شرکت آمریکایی معتبر است که سالهاست، هدف اصلی تولید خود را متمرکز بر روی محصولات حیوانات خانگی کرده است. به دلیل کیفیت بالای محصولات، طرفداران بسیار زیادی در دنیا دارد. از سری محصولات مکمل پرندگان این برند می‌توان به: اگزکت های فَت اشاره کرد. این مکمل به دلیل داشتن چربی بالا بسیار مناسب برای پرندگانی است که نیاز به چربی و رشد بیشتر دارند؛ همانند جوجه های هچ شده.

بهترین کیفیت نگهداری از طوطی با خرید لوازم پرنده از فروشگاه تهران طوطی

به بازی و سرگرم کردن دوست پردار خود اهمیت دهید!!! این تصوری اشتباه در مورد پرندگان خانگی است که فقط به تغذیه آنها باید توجه شود. همانطور که شما برای تنها نبودن و یک ساعت سرگرم شدن حیوان خانگی می خرید، حیوان خانگی شما نیز نیاز به سرگرمی دارد. و باید گفت پرندگان مخصوصا طوطی ها جزو حیواناتی هستند باهوش که توانایی تشخیص خلق و خوی ها را دارند و هر کاری که لازم است، انجام می دهند تا بخشی از خانواده صاحب خود شوند.

پس مهم است که زمانی را به بازی و ایجاد سرگرمی برای پرنده خود اختصاص دهید. در کنار این موضوع طوطی شما به فضا و قفسی برای نگهداری نیاز دارد که بتواند در آن به راحتی پرهای خود را باز کند و به جلو و عقب برود. همچنین اسباب بازی های مختلف را در اختیارشان قرار دهید تا هر استعداد نهفته ای دارند، شکوفا شود.

بهترین کار برای تحقق این امر خرید وسایل لازم برای طوطی از فروشگاه لوازم پرندگان و طوطی سانان است. همچنین امروزه با پیشرفت تکنولوژی، وجود فروشگاه‌های آنلاینی نظیر فروشگاه تهران طوطی گزینه مناسبی برای خرید راحت و آسان تر است. لوازم مورد نیاز برای طوطی سانان شامل:

  1. قفس طوطی
  2. آشیانه چوبی
  3. استند بازی
  4. ترازو
  5. ظرف آب و دانه خوری
  6. تامین نور مناسب
  7. اسباب بازی های بی خطر
  8. قفس مسافرت پرنده می شود.

لوازم طوطی سانان به دو بخش اصلی و جانبی تقسیم می شوند:

لوازم اصلی که شامل:

موادغذایی، سرلاک، پلت، دانه، مکمل ها و پروبیوتیک ها جزو موارد ضروی هستند است. اما قسمت مهم دیگر لوازم جانبی به شمار می آید مواردی چون: قفس، استند، کیف حمل پرنده، ظروف غذا و آب، اسباب بازی، نور و ترازو است.

فروشگاه اینترنتی تهران طوطی به منظور تسهیل در امر خرید و ارائه ی خدمات به شهروندان عزیز و صرفه جویی در زمان و در نهایت کاهش حمل و نقل های درون شهری سعی بر این داشته تا کالاهای مربوط به طوطی سانان را با بهترین کیفیت و همچنین قیمتی کاملا مناسب و رقابتی در اختیار کاربران خود قرار دهد تا از این رو موجبات جلب رضایت و خرسندی شما دوستان و همراهان را بدست آورد، همچنین ارسال سریع و پرداخت آسان از مزیت های این فروشگاه است.

بنابراین با توجه به مطلبی که ارائه شد، شما مشتریان عزیز می توانید در کنار خرید حضوری، خرید آنلاین نیز داشته باشید چون تهران طوطی به تمام اقسا نقاط کشور حتی دور افتاده ترین مکان های ایران ارسال دارد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.