ارتباط با ما در

خبری خوب برای گزینه پیشنهادی وزارت میراث فرهنگی

نماینده مردم آمل در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد:‌ مونسان امتحان پس داده است و فضا برای رای اعتماد آن مثبت است.

منتشر شده

عزت الله یوسفیان ملا درخصوص دستاوردهای علی اصغر مونسان در دو سال مدیریت سازمان میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری اظهار کرد: مونسان فردی امتحان پس داده است و فضا برای رای اعتماد او در مجلس مثبت است و تصور می کنم مشکلی نداشته باشد.

وی همچنین گفت:‌ مشکلات عدیده ای در بخش صنایع دستی داریم و در مازندران،‌گیلان و گلستان که مسئولیت مجمع نمایندگان آنها را بر عهده دارم نگران کمرنگ شدن صنایع دستی همچون حصیر بافی هستیم و برخی از صنایع چوبی هم در حال محو شدن است.

نماینده مردم آمل در مجلس یادآور شد:‌ امیدوار هستم که مونسان بسیاری از آثار و میراث فرهنگی در استانهای شمالی کشور را رونق داده و با ادامه مسئولیت به عنوان وزیر میراث فرهنگی،‌ صنایع دستی و گردشگری فرهنگ بومی ما حیات دوباره بگیرد.

یوسفیان ملا به ظرفیت های طبیعی لاریجان نیز پرداخت و ادامه داد: آب گرم لاریجان و چندین آب معدنی در اطراف قله دماوند در دنیا بی نظیر است. با نگاه ویژه مونسان در ادامه راه شاهد رونق گردشگری خواهیم بود.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.