ارتباط با ما در

«جواهری حسن‌زاده» در مِت گالا

«جواهری حسن‌زاده» پیش از حضور در مِت‌گالا، برای معرفی محصولات، توانایی‌ها و نوآوری‌های خود در عرصه صنعت جواهرات در نود و پنجمین دوره اسکار، جشنواره فیلم ونیز و جشنواره کن نیز شرکت داشته است.

منتشر شده

مراسم مِت‌گالا Met Gala 2023  دوشنبه اول می (۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲) در شهر نیویورک برگزار شد. این مراسم در حالی پایان یافت که خوآن اسمالزJoan Smalls سوپر مدل مطرح بین‌المللی، برند «جواهری حسن‌زاده» را برای حضور در مراسم، جمع خبرنگاران و عکاسان برگزید.

خوآن اسمالز  Joan Smalls سوپر مدل پورتوریکویی انتخاب برندهای معتبری مثل Gucci، Fendi .Chanel، Calvin Klein، Givenchy،  Roberto Cavalli ، Lacoste ، Gap،  Mercedes-Benz ، Hugo Boss ، Benetton ، Tom Ford ،  Victoria’s Secret بوده و روی جلد و صفحات مجلات مد بین‌المللی مطرحی چون Vogue, GQ, Elle, Vanity Fair, Harper’s Bazaar, Glamour, V ،W  و… نیز قرار گرفته است. خوآن اسمالز  برای مراسم مِت‌گالا ۲۰۲۳ برند «جواهری حسن‌زاده» را برای حضور در بین عکاسان و چهره‌های مطرح بین‌المللی صنعت مد و فشن برگزید.

مِت‌گالا Met Gala یک رویداد معتبر سالانه برای هنرمندان و طراحان دنیای مد و فشن است که هر ساله در اولین دوشنبه ماه می برگزار می‌شود. اولین مت‌گالا در سال ۱۹۴۸ با هدف جمع‌آوری کمک‌های مالی برای موسسه لباس‌های موزه هنر متروپولیتن برگزار شد. دایانا وریلند یکی از تاثیرگذارترین افرادی بود که سبب شد مت‌گالا شکلی کاملا جدید به خود بگیرد پس از فوت دایانا وریلند، آنا وینتور، سردبیر ووگ، مجری مراسم و سپس به سمت رئیس هیئت مدیره انتخاب شد و تا امروز این وظیفه بر عهده اوست. اکنون مِت‌گالا به عنوان بزرگترین شب مد در دنیا شناخته می‌شود. مهمانان سرشناس و سلبریتی‌هایی که در مهمانی حضور پیدا می‌کنند تمام تلاش خود را می‌کنند تا حضوری پر رنگ و به‌یادماندنی در این شب داشته باشند و این مسئله باعث می‌شود این مراسم تبدیل به فرصتی طلایی برای فعالان حوزه مد و فشن از سراسر دنیا شود. مِت‌گالا هرساله قبل از شروع نمایشگاه بهاری موسسه لباس برگزار و معمولا موضوع این نمایشگاه به عنوان تِم برگزاری مراسم اعلام می‌شود و مهمانان بایستی با رعایت این تِم در مهمانی حاضر شوند. تم امسال، قدردانی از میراث طراح معروف، کارل لاگرفلد Karl Lagerfeld ، طراح معروف برندهایChanel   و Fendi است. کیم کارداشیان، ریحانا، جینفر لوپز، سرنا ولیامز، مارگوت رابی، پنه‌لوپه کروز و… از مهمانان مطرح امسال هستند.

«جواهری حسن‌زاده» پیش از حضور در مِت‌گالا، برای معرفی محصولات، توانایی‌ها و نوآوری‌های خود در عرصه صنعت جواهرات در نود و پنجمین دوره اسکار، جشنواره فیلم ونیز و جشنواره کن نیز شرکت داشته است. لیلا حاتمی، بازیگر و داور مطرح ایرانی در جشنواره ونیز و جاسمین ساندرس مدل آلمانی-آمریکایی، سارا سامپایو مدل پرتغالی، الینا بایکووا مدل اوکراینی، استلا ماکسول مدل بلژیکی، تریسی الیس و کاترین پرز بلاگرهای مطرح جواهر، آنا سوفی مدل آلمانی، گریس الیزابت مدل آمریکایی، پاتریشیا گلوریا کنترراس بازیگر و مدل مکزیکی – ایتالیایی و… این برند را برای پوشش و حضور بر روی فرش قرمز این جشنواره‌ها انتخاب کرده‌اند.

«جواهری حسن‌زاده»، با حدود یک سده سابقه از مهم‌ترین و معتبرترین نام‌های تجاری در صنعت جواهر و طلا به شمار می‌رود. بازار بزرگ تهران در ایران و شهر لندن در کشور انگلستان، مراکز فعال این جواهری در فروش و ارائه خدمت به مشتریان وفادار خود هستند.

 

اینستاگرام:

@hassanzadeh_jewelry

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.