ارتباط با ما در

موسسه حفاظتی مراقبتی چیست ؟

وجود موسسات و شرکت حفاظتی مراقبتی در اکثر کشورهای جهان یک امر رایج است ، آنها در کنار نیروهای پلیس به برقراری نظم و امنیت در کشور کمک می کنند در این میان یاری رسان نیروهای برقرار کننده امنیت و نظم می باشند.

منتشر شده

امروزه امنیت در بسیاری از جهات زندگی انسان ها وجود داشته و دامنه وسیعی از آن را در بر میگیرد. تامین امنیت از این جهت دارای اهمیت است که رفاه و رشد اجتماعی و اقتصادی را بهمراه خواهد داشت ، موضوعی که جوامع مختلف برای آن تلاش می نمایند. در این قسمت می خواهیم در رابطه با موسسات و شرکت های ارائه دهنده خدمات حفاظتی صحبت کنیم ، اینکه یک موسسه حفاظتی مراقبتی چیست و چه خدماتی را ارائه می دهند؟

وجود موسسات و شرکت حفاظتی مراقبتی در اکثر کشورهای جهان یک امر رایج است ، آنها در کنار نیروهای پلیس به برقراری نظم و امنیت در کشور کمک می کنند در این میان یاری رسان نیروهای برقرار کننده امنیت و نظم می باشند. در ادامه با این موسسات بیشتر آشنا خواهیم شد

موسسه حفاظتی مراقبتی چه اهمیتی برای ایجاد امنیت در جامعه دارد؟

بعد از پاسخ به پرسش موسسه حفاظتی مراقبتی چیست بهرت از به اهمیت وجود آن پی ببریم . وجود بخش خصوصی در بسیاری از خدمات موجب افزایش کیفیت و نیز گسترش و تنوع می شود. در زمینه تامین امنیت و نظم نیز همانطور که در بالا اشاره شد ، بسیاری از کشورها شرایط را برای فعالیت شرکت ها و موسسات حفاظتی فراهم نموده اند.

در کشور ما نیز چند سالی است زمینه برای فعالیت این موسسات به صورت غیر انتفاعی فراهم شده است. آنها ابتدا فرایند اخذ مجوز لازم را طی نموده سپس اقدام به جذب و استخدام در موسسه حفاظتی مراقبتی خود می نمایند.

خدمات حفاظتی و حراستی آنها دارای تنوع می باشد از شهرک های مسکونی گرفته تا شهرک های صنعتی ، اماکن تجاری ، برج های لوکس ، محلات و دیگر مناطقی که نیازمند وجود تیم و یا نفرات حفاظتی می باشند.

آشنایی با انواع خدمات یک موسسه حفاظتی :

نگهبان محله

شاید ایده جالب و درستی باشد که تامین امنیت محلات ( علاوه بر حفظ جایگاه پلیس و ضرورت اقدام به موقع حین وقوع جرم توسط آنها ) را توسط ساکنین خود آن مناطق انجام دهیم.

نگهبان محله طرح جدیدی است که توسط موسسه حفاظتی مراقبتی در قالب ایجاد ایست بازرسی ، گشت شبانه روزی و اقدام به موقع توسط نیروهای مستقر در آنجا صورت می پذیرد.

 

وظایف نگهبان محله به این صورت است که که در هر کوچه بن بست و در هر شیفت یک نفر پلیس یار در کانکس در ورودی کوچه مستقر می باشد که ۱۲ساعت به صورت هوشیار و بیدار ورود و خروج راکنترل و با گشت زنی امنیت ساکنین کوچه را برقرار نموده و بعد از پایان شیفت کاری خویش به مدت ۲۴ساعت استراحت می نماید.

لابی من

ایجاد نظم و نظارت بر اجرای درست فرآیندها نیز از مواردی است که در برج های لوکس و مجتمع های مسکونی توسط یک موسسه حفاظتی مراقبتی ارائه می شود.

یک لابی من شخصی است که معمولا در بخش ورودی یک برج مستقر می شود . او ورود و خروج افراد مختلف را تحت نظارت داشته و نیز افراد مختلف را در صورت نیاز راهنمایی می نماید.

همچنین با توجه به وظیفه نظارت بر اجرای درست بسیاری از فرایند های خدماتی و تاسیساتی می بایست آموزش های لازم را دیده و در این زمینه خصوصیات مرتبط مانند نظم و انضباط کاری ، روابط عمومی مناسب ، آمادگی جسمانی و ذهنی خوب را داشته باشد.

حفاظت از شهرک های صنعتی

صنایع تولیدی و کارخانه های جزو مهمترین مولد های رشد و توسعه هر کشوری محسوب می شوند. آنها در کنار ایجاد رشد اقتصادی در موضوع اشتغال آفرینی نیز نقش پررنگی داشته و از این رو توجه به آنها و ایجاد زیر ساخت مناسب از مهم ترین اقدامات اولیه برای تقویت آن می باشد.

شهرک های صنعتی مکان هایی هستند که به منظور متمرکز نمودن این صنایع و ارائه خدمات مرتبط به آنها ایجاد شده است. حفاظت از شهرک های صنعتی نیز یکی از مهم ترین گزینه ها برای ایجاد و تشویق سرمایه گذاران به این مناطق است.

از این رو موسسات حفاظتی با ارائه خدماتی مانند نگهبانی شهرک ، ایجاد پست های ایست بازرسی ، گشت مداوم و موارد از این دست علاوه بر ایجاد نظم و امنیت ، از سرمایه های اقتصادی کارخانه داران و صاحبان صنایع در این مناطق حفاظت می نمایند.

حفاظت از شهرک های مسکونی

تمرکز جوامع در مناطق شهرنشینی در قالب ساختمان های چند طبقه و چند واحدی راه کاری است که خانواده ها و افراد زیادی را در یک منطقه متمرکز نموده است. سکونت در این مناطق با وجود حفاظت و حراست درست می تواند سقفی امن را برای ساکنین فراهم آورد.

با توجه به ساختار یک پارچه مجتمع های مسکونی موجود در این مناطق ، می توان حفاظت از شهرک های مسکونی را به یک موسسه حفاظتی مراقبتی سپرد تا با ایجاد نگهبانی ، گشت زنی مداوم و اقدام به موقع به هنگام وقع جرم ، امنیت و آرامش لازم را فراهم آورد.

 

چگونه می توانیم خدمات موسسه حفاظتی را دریافت نماییم.

در صورتی که خدمات مختلف مانند نگهبانی شهرک صنعتی ، کنترل و برقراری نظم در شهرک مسکونی ، استخدام لابی من برای مجتمع مسکونی و موارد مختلف از این دست را بخواهید موسسه حفاظتی مراقبتی ناتپ زیر نظر ناجا می تواند یک انتخاب درست  هوشمندانه تلقی گردد.

ناتپ با نیروهای آماده ، تجربه چند ساله و خدمات گسترده آماده عقد قرارداد و ارائه طیف وسیع و متنوع از خدمات حفاظتی می باشد. برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره رایگان می توانید از طریق راههای ارتباطی زیر با کارشناسان تماس بر قرار نمایید.

شماره تماس :: ۵ الی ۰۲۱۲۲۳۶۰۹۷۱

وب سایت : https://natep.ir/

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.