ارتباط با ما در

با کمک ایران در پاکستان نمایشگاه قرآن راه اندازی خواهد شد

رفعت مسعود، سفیر پاکستان در ایران با اشاره به تجربیات ایران در زمینه های نمایشگاهی، از راه اندازی نمایشگاه قرآن در پاکستان با کمک ایران خبر داد.

منتشر شده

رفعت مسعود، سفیر پاکستان در ایران با اشاره به اینکه پاکستان به عنوان مهمان ویژه بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن انتخاب شده است، گفت: حضور در بیست و هفتمین نمایشگاه بین المللی قرآن جمهوری اسلامی ایران یکی از افتخارات است. از اینکه توانستیم به خوبی در این برنامه حاضر شویم خرسندیم. از آنجایی که پاکستان به عنوان مهمان ویژه در نمایشگاه بیست و هفتمین انتخاب شده است از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و سازمان فرهنگ و ارتباطات جمهوری اسلامی ایران تشکر می‌کنم.

سفیر پاکستان در ایران با تأکید بر اینکه تجربیات ایران در برپایی نمایشگاه بسیار زیاد است، افزود: از آنجایی که همکاری خوبی بین کشورهای پاکستان و جمهوری اسلامی ایران انجام شده است تعامل خوبی بر اساس تجربه‌های قرآنی و نمایشگاهی شکل خواهیم داد.

وی افزود: باید به همین صورت نمایش فعالیت‌های قرآنی را با کمک جمهوری اسلامی ایران به پاکستان منتقل کنیم. برنامه‌های دینی و مذهبی زیادی در ایران انجام می‌شود که باید مورد استفاده قرار بگیرد و به زودی با کمک ایران در کشور پاکستان شاهد برپایی نمایشگاهی با موضوع قرآن خواهیم بود.

سفیر پاکستان تصریح کرد: دین و قرآن باید یک راه و مشعل برای ما باشد و باید با عمل احکام اسلام و آموزه‌های قرآن یک الگو و مشعل حتی برای مخالفان اسلام باشیم. اگر در مسیر قرآن و اسلام گام برداریم، قادر خواهیم بود که همه مشکلات و چالش‌ها را حل کنیم.

رفعت مسعود در ادامه گفت: کشور پاکستان یک کشور اسلامی است و برای مردم اهمیت قرآن و سنت و اسلام بسیار زیاد است. برای بانوان و کودکان و همه مردم ادارات و برنامه‌های آکادمیک در طول سال برنامه‌های قرآنی در پاکستان اجرا می‌شود.

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.