ارتباط با ما در

ارزان ترین پکر های تزریق همراه با مانیسیل

ارزان ترین پکرهای تزریق به عنوان قطعات اتصال بین عنصر ساختاری و دستگاه تزریق برای تزریق مواد مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال از بسته‌بندی‌های فولادی یا بسته‌بندی پلاستیکی هنگام آب‌بندی سازه‌های ساختمانی و تعمیر ترک‌ها استفاده می‌شود.

منتشر شده

ارزان ترین پکرهای تزریق به عنوان قطعات اتصال بین عنصر ساختاری و دستگاه تزریق برای تزریق مواد مختلف استفاده می شود. به عنوان مثال از بسته‌بندی‌های فولادی یا بسته‌بندی پلاستیکی هنگام آب‌بندی سازه‌های ساختمانی و تعمیر ترک‌ها استفاده می‌شود. اتصالات سرک یا دکمه ای که در سر بسته تزریق قرار دارند، اتصال به پمپ را تشکیل می دهند. بسته به فشار مورد نیاز، ماهیت عنصر ساختاری و مواد تزریقی، انواع مختلفی از پکرها موجود است. ارزان ترین پکرهای تزریق که به عنوان گردن پرکننده عمل می کنند انواع مختلفی هستند.

بسته به نوع اتصال به عنصر سازه، بین بسته‌کننده‌های گمانه و بسته‌کننده‌های سطحی تمایز وجود دارد . پکرهای گمانه، پکرهای تزریقی استوانه ای شکل هستند. آنها در سوراخ های مته ای که مخصوص این منظور ساخته شده اند نصب می شوند تا به عنوان گردن پرکننده عمل کنند. بسته به روش نصب پکرهای گمانه، بین بسته‌کننده‌های مکانیکی و بسته‌کننده‌های چکشی تمایز قائل می‌شوند. بسته‌کننده‌های سطحی گردن‌های پرکننده‌ای هستند که مستقیماً به ترک متصل می‌شوند . در صورتی که نیاز به فرآیند تزریق غیر مخرب باشد و ساخت گمانه‌ها ممنوع باشد از پکرهای سطحی استفاده می‌شود. ارزان ترین پکرهای تزریق، همه معمولاً به طور استاندارد به اتصالات فشار بالا مجهز هستند آنها همچنین در صورت درخواست با اتصالات کم فشار در دسترس هستند.

ارزان ترین پکرهای تزریق به‌راحتی می‌توانند ترک‌های سازه‌های بتنی را تعمیر کند. به‌علاوه برای آب‌بندی چاله های آسانسور، تونل‌ها و زیرزمین‌های مرطوب نیز استفاده می‌شوند و در سایزهای مختلف در بازار موجود هستند. انجام کار با این پکر تزریق کار آسانی است اما نیاز به مهارت و تمرین دارد و افراد مبتدی به‌خوبی نمی‌توانند این کار را انجام دهند.

ارزان ترین پکرهای تزریق فلزی

ارزان ترین پکرهای تزریق فلزی برای قدرت پرس بسیار بالا مناسب هستند. پکرهای تزریقی ۱۰۱۰ و ۱۰۰۸ فقط می توانند فشار کمتری را به دلیل لاستیک نازک تر جذب کنند. آنها به ویژه برای ترک های کوچک یا جاهایی که حفاری باعث آسیب می شود مناسب هستند، به عنوان مثال روی کاشی و سنگ استفاده می شود.

هر زمان که به دلیل خوردگی بتن نیاز به حفاری عمیق و قدرت پرس بالا باشد باید از این پکرهای تزریقی استفاده شود. تمام پکرهای تزریق دارای نوک سینه های مخروطیNK-nipple هستند که هم برای فشار کم و هم برای عملکرد فشار بالا مناسب هستند. از آنجایی که آنها در هر صورت قبل از فرآیند تزریق باز می شوند، نوک سینه های مخروطی به طور آزاد به هر جعبه از بسته های تزریق اضافه می شوند.

ارزان ترین پکر های تزریق فلزی برای تزریق رزین های پلی اورتان استفاده می شوند. از مزایای این پکرها: ساخته شده از فولاد برای حداکثر استحکام، شیر نوک گریس اجازه می دهد تا شلنگ پمپاژ متصل شود، به سرعت با خاموش شدن مثبت قطع کنید، فشار بالا امکان استفاده قابل اعتماد از PU را فراهم می کند. پکرهای فلزی برای قرار دادن در سوراخ ها طراحی شده اند در ترک ها یا درزهای نشتی سوراخ شده و متعاقباً تزریق می شود. با فوم پلی اورتان منبسط کننده برای جلوگیری از نشت آب استفاده می شود. بسته بندی ها باید فقط یک بار استفاده شوند و می توان آنها را رها کرد .در جای خود قرار می گیرد یا پس از خشک شدن فوم پلی اورتان برداشته می شود.

پکر آلومینیومی

 

 

بسته‌کننده‌های تزریق مکانیکی آلومینیوم در هزینه شما صرفه‌جویی می‌کنند. بسته‌بندی تزریقی آلومینیومی که بر اساس بسته‌بندی فولادی قدرتمند، آزمایش‌شده و اثبات‌شده مدل‌سازی شده است، یک جایگزین اقتصادی است و انتخاب مناسب و خوبی برای بسیاری از کاربردهای تزریق استاندارد محسوب می‌شود. بسته بندی آلومینیومی به اندازه بسته بندی فولادی کاملاً قوی نیست و در انواع بسته بندی های برنجی موجود نیست. در نتیجه، بسته‌کننده‌های تزریق آلومینیوم جایگزین اقتصادی برای اکثر سناریوهای تزریق استاندارد هستند. آنها وسعت کمتری دارند و حمل و نقل آنها بسیار سبک تر است و حمل و نقل آنها مقرون به صرفه تر است.

بهتر است بسته‌بندی‌های جدید را در کنار بسته‌بندان مستقر در محل کار امتحان کنید. برای متخصصان تزریق همیشه ایده خوبی است که انواع بسته بندی را در اختیار داشته باشد. کاربردهای تزریق کرک می تواند چالش برانگیز باشد. بسترهای بد خراب و ترک های بسیار سفت و درزهای سرد باید همیشه با یک پکر تزریقی با ابعاد و طراحی مناسب تزریق شوند.

بسته‌بندی‌های AL-Type برای نیازهای معمول تزریق روزانه و شرایط استاندارد بسیار خوب عمل می‌کنند. با این حال، برای موقعیت های چالش برانگیزتر، توصیه می شود برخی از بسته بندی های بسیار با کیفیت را در دسترس داشته باشید. بسته بندی آلومینیومی اقتصادی ترین جایگزین در بین بسته بندی های نوع فلزی است و می تواند مقدار قابل توجهی از پول شما را نسبت به کارهای بزرگتر صرفه جویی کند.

انواع پکرهای تزریق در مانیسیل

پکرهایی که برای تزریق ماده پرکننده مانند رزین اپوکسی تزریق و نیز رزین پلی یورتان به بتن به کار می‌روند، دو نوع دارند. ارزان ترین پکرهای تزریق معمولا در دو مدل پلاستیکی و فلزی در بازار مصالح ساختمانی موجود هستند. این پکرها همچنین در اندازه‌ها و طول و قطر متفاوتی ساخته و عرضه می‌شوند. این اندازه به طور معمول بر حسب ابعاد ترک و نیز فشار مورد نیاز انتخاب می‌شوند. خرید پکر فلزی جهت تزریق رزین اپوکسی و رزین پلی یورتان بیشتر برای ترمیم ترک‌های غیرسطحی و عمیق انجام می‌شود.

ارزان ترین پکرهای تزریق بر اساس شرایط و نوع کاربرد متنوع هستند و هر یک کاربرد خاصی دارند یکی از روش‌های مقرون به صرفه برای ترمیم این ترک‌ها، استفاده از پکر فلزی تزریق است. فروش پکر فلزی تزریق اپوکسی و پلی یورتان به مهندسان سازه کمک می‌کند تا این ترک‌ها را با استفاده از تزریق مواد پرکننده گوناگون ترمیم کنند. از بهترین انواع پکرهای باکیفیت می‌توان به پکرهای ترک اشاره کرد. برای خرید پکر آلومینیومی تزریق ترک می‌توانید از فروشگاه‌های آنلاین و غیرحضوری سراسر کشور محصول موردنظر خود را تهیه کنید. اما توجه داشته باشید که هر فروشگاهی به شما کیفیت و قیمت مناسب و تضمین شده ارائه نمی‌دهد. شما می‌توانید برای یک خرید مطمئن همین حالا وارد سایت مانیسیل شوید و پکر مورد نظر خود را با بهترین کیفیت و قیمت در کمترین زمان ممکن تهیه کنید. کارشناسان مانیسیل آماده راهنمایی شما عزیزان در زمینه خرید انواع پکر تزریق هستند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.