ارتباط با ما در

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت اعلام کرد؛

عدم آمادگی جایگاه‌ها برای اجباری شدن استفاده از کارت سوخت

بیژن حاج محمدرضا تاکید کرد: جایگاه‌های جدید مجهز به سامانه کارت سوخت نیستند وسامانه‌های جایگاه‌ها همچنان مشابه قبل است و هیچ تغییری در آن حاصل نشده و بروز نشده‌اند همچنین صددرصد دستگاه‌ها قدیمی بوده و آمادگی پذیرش کارت سوخت را ندارند.

منتشر شده

جامعه ایرانی – رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت گفت: در حال حاضر صددرصد دستگاه‌ها قدیمی بوده و آمادگی پذیرش کارت سوخت را ندارند، جایگاه‌های جدید نیز مجهز به سامانه کارت سوخت نیستند.

بیژن حاج محمدرضا درباره آمادگی جایگاه‌های سوخت برای اجباری شدن استفاده از کارت اظهار داشت: سامانه‌های جایگاه‌ها همچنان مشابه قبل است و هیچ تغییری در آن حاصل نشده و بروز نشده‌اند.

وی افزود: دستگاه‌هایی که اکنون در جایگاه‌ها موجود است در سال ۸۶ نصب شده در حالی که باید روزآمد شوند، اما قطعه ندارند.

رئیس اتحادیه جایگاه داران سوخت تصریح کرد: تلمبه‌هایی که اکنون در جایگاه‌ها فعال هستند در هر طرف یک شماره را نشان می‌دهند و متاسفانه طی ۱۱ سال گذشته روزآمد نشده‌اند.

وی تاکید کرد: اکنون که بنزین آزاد است و نیازی به استفاده از کارت نیست اگر نتوان از یک تلمبه استفاه کرد می‌توانیم سراغ یک تلمبه دیگر برویم اما وقتی در مجموعه تلمبه‌ها اجبار به استفاده از کارت سوخت باشد، ممکن است مشکل بوجود بیاید.

حاج محمدرضا در ادامه گفت: در هر جایگاه حداقل ۹ تلمبه وجود دارد که ۶ تلمبه مربوط به بنزین و ۳ تلمبه سوپر است، اکثریت قریب به اتفاق جایگاه‌ها هم دو طرفه هستند یعنی ۱۲ نازل بنزین وجود دارد وقتی بروز نشده و قطعه نداشته باشند، فشار وارد شده و پاسخگویی لازم را نخواهند داشت.

وی یادآور شد: وقتی اجبار به کارت سوخت باشد باید تمام تلمبه‌ها به‌روز باشند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.