ارتباط با ما در

قیمت تور قشم هم اکنون چقدر است؟

قشم از سالیان دور به بازارهای ارزان و اجناس با کیفیت مشهور بوده است، اما در چند دهه اخیر بعد گردشگری و توریستی آن نیز مطرح شده و صنعت گردشگری در آن رو به گسترش است.

منتشر شده

جزیره قشم به عنوان یکی از جزایر استان هرمزگان، بزرگترین جزیره ایران در خلیج فارس بوده و در تنگه هرمز قرار دارد. قشم از سالیان دور به بازارهای ارزان و اجناس با کیفیت مشهور بوده است، اما در چند دهه اخیر بعد گردشگری و توریستی آن نیز مطرح شده و صنعت گردشگری در آن رو به گسترش است.

در خصوص توسعه صنعت گردشگری در این منطقه نمی توان نقش جنگل های حرا، غارهای خربس، تنگه چاهکوه، دره ستارگان، جزایر ناز و سیمین، غار نمکدان و دلفین های آبی خلیج فارس را نادیده گرفت.

یکی از مهم ترین سوالاتی که همواره در خصوص یک مقصد گردشگری مطرح می گردد، هزینه ‌های مربوط به ثبت نام در تورهای آن منطقه است، چرا که قیمت یک تور با تور دیگر در ایام مختلف سال و با توجه به امکانات فراهم شده متفاوت بوده و بنابراین نمی‌ توان یک قیمت ثابت در این خصوص را ارائه نمود. در ادامه قیمت تور قشم با توجه به شرایط مختلف را تشریح می کنیم تا در صورتی که شما عزیزان قصد دارید به تازگی با استفاده از تور قشم به این جزیره زیبا سفر کنید بتوانید با اطلاعات بیشتری در این زمینه نسبت به خرید تور قشم مورد نظر خود از میان تور های مختلفی که به مقصد این جزیره وجود دارند اقدام نمایید.

 

تور قشم ارزان

 

قیمت تور قشم زمینی

تور قشم زمینی به معنای مسافرت به جزیره قشم با استفاده از وسایل نقلیه زمینی یعنی اتوبوس و قطار است. تور قشم به وسیله اتوبوس چندان متداول نبوده و محبوبیت قابل توجهی نیز ندارد، چرا که صرفا تعداد محدودی از موسسات جنوبی کشور از اتوبوس برای اجرای تورهای پراکنده در این منطقه استفاده می کنند. اما در این خصوص می‌ توان به محبوبیت تور زمینی قشم با قطار اشاره نمود که از نقاط مختلف کشور به سمت جنوب و استان هرمزگان در حرکت هستند.

زمانی که از قیمت تور قشم زمینی سخن می‌گوییم به این معنا نیست که هزینه تور گردشگری صرفاً با توجه به قیمت بلیط قطار سنجیده می شود، بلکه در این خصوص باید به نوع اقامتگاه و میزان خدماتی که در طور مسیر و در مقصد به مسافرین ارائه می گردد نیز توجه نمایید؛ همچنین مدت زمان اقامت شما در این مسافرت نیز حائز اهمیت بوده و بر قیمت نهایی تور قشم زمینی تأثیرگذار خواهد بود.

انواع قطار در تور زمینی قشم

اصولاً قطارها به دو قطار ساده و یا قطار سریع ‌السیر تقسیم‌ می شوند. قطارهای سریع السیر در مدت زمان کمتری شما را به مقصد مورد نظر می‌ رسانند، با این حال مشمول پرداخت هزینه بیشتری شده و قیمت تور قشم با قطار را افزایش می دهند. شما می توانید با توجه به جمعیت خانواده و یا جمع دوستان خود، از تورهای زمینی با قطار و کوپه های چهار تخته و شش تخته استفاده کنید.

 

قیمت تور قشم هوایی

 

قیمت تور قشم هوایی

تور هوایی متداول‌ ترین شیوه‌ مسافرت به جزایر جنوبی به خصوص از نیمه شمالی کشور است. هزینه پروازهای هوایی هر چند در مقایسه با بلیط قطار بیشتر است، با این حال آسایش قابل توجهی را در یک مسافرت به دنبال خواهد داشت و خستگی ناشی از مسافت موجود از مبدا تا مقصد را به شدت تقلیل می دهد. بنابراین پیشنهاد می کنیم اگر توانایی مالی خرید تور قشم هوایی را دارید، از این شیوه برای مسافرت به جزیره قشم استفاده نمایید.

قیمت تور قشم هوایی نیز با توجه به نوع آژانس مسافربری، نوع اقامتگاه تعیین شده، امکاناتی که ارائه می گردد و همچنین مدت زمان تعیین شده برای تور قشم متفاوت خواهد بود. در این خصوص نباید قیمت تور قشم در برخی از ایام سال را نادیده گرفت، چرا که در ایام خلوت، قیمت تور قشم به شدت کاهش یافته و در ایام شلوغ سال، همچون ایام نوروز، قیمت تورها نیز افزایش می یابد. با توجه به کاهش میزان مسافران جزیره قشم در فصل تابستان و افزایش حراجی های موجود در این جزیره، می توانید یک سفر مقرون ‌به ‌صرفه در فصل تابستان به جزیره قشم را تجربه کنید.

 

تور قشم ارزان

 

تور قشم ارزان

تورهای ارزان قیمت همواره در دو دسته مجزا قابل دسته‌ بندی هستند. برخی از تورها به علت ایام به خصوصی از سال با کاهش قیمت مواجه می شوند و برخی دیگر نیز به عنوان تورهای لحظه آخری عرضه شده و برای جبران هزینه های انجام شده توسط موسسات گردشگری با قیمت کمتری ارائه می گردند.

بسیاری از مسافران، تفاوت این دو نوع تور گردشگری با یکدیگر را نمی دانند، با این حال بهتر است بدانید که تور قشم ارزان ممکن است یک تور لحظه آخری نباشد اما به دلایل مختلف با قیمت کمتری عرضه شود.

یکی از مهم ترین دلایل عرضه‌ تور قشم ارزان، مسافرت به این جزیره در ماه‌ ها و روزهای گرم سال است، چرا که در روزهای گرم، میزان مسافران به این منطقه کاهش یافته و اغلب پروازها و قطارها بلیط های خود را با قیمت کمتری عرضه می‌کنند.

در مقابل می‌ توان به کاهش هزینه‌ های مربوط به اقامت نیز اشاره نمود. همانگونه که در مبحث قبل بیان کردیم، کاهش هزینه های مربوط به خرید در جزیره قشم، به علت افزایش میزان حراجی ها، باعث می شود یک مسافرت مقرون به صرفه به این جزیره را در ایام گرم سال و به خصوص فصل تابستان تجربه کنید.

 

تور قشم لحظه آخری

 

تور قشم لحظه آخری

اگر برای مسافرت به جزیره قشم با محدودیت زمانی مواجه نیستید، می توانید از تورهای لحظه آخری استفاده نموده و کاهش شدید قیمت تورهای مربوطه را مشاهده کنید. این شیوه مسافرت به جزیره قشم برای افرادی که با تعطیلات محدود و یا مرخصی های سالانه مواجه هستند مناسب نبوده و ممکن است فرصت لازم جهت مسافرت به این جزیره با قیمت ارزان را به دست نیاورند.

تور قشم لحظه آخر ممکن است در قالب یک تور هوایی و یا تور زمینی عرضه شود. این تورها عموما بر روی وب سایت های گردشگری قرار گرفته و در اختیار افرادی که سریع تر از دیگران آن ها را خریداری کنند قرار می گیرند. بخش مربوط به تور قشم سایت لحظه آخر نیز در برخی از ایام سال، تورهای ارزان و لحظه آخری را ارائه می کند و کاربرانی که تمایل داشته باشند تا سفری ارزان تر از همیشه را به قشم داشته باشند می توانند از این پیشنهادات برای انجام سفر خود به قشم بهره ببرند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.