ارتباط با ما در

خرید گولر گازی گری (gree) از بانه با بهترین قیمت

شرکت گری مدل های مختلفی از کولر گازی را تولید و به بازار عرضه می کند. مدل های این شرکت عبارت اند از: اسپلیت دیواری، کاستی، پنجره ای، داکت یا کانالی، ایستاده، مولتی پنل ساده، پرتابل و مولتی پنل پیشرفته.

منتشر شده

شهر بانه به علت قرار گیری در مرز ایران و موقعیت جغرافیایی خاصی که دارد اجناس مختلف را به قیمت پایین تری به فروش می رساند، چرا که بسیاری از هزینه های باربری و گمرک به قیمت اجناس اضافه نشده و تمامی آن ها با بهترین قیمت نسبت به دیگر شهر های ایران به مشتریان عرضه می گردد.

این شهر به دلیل داشتن بازارچه مرزی و طبیعت بکر و دست نخورده به یکی از شهر های توریستی در ایران تبدیل گشته از این رو در صورتی که قصد خرید دارید می توانید با رفتن به بانه علاوه بر خرید محصول مورد نظر خود از طبیعت زیبای این شهر نیز لذت ببرید.

اما اگر شما قادر به رفتن به این شهر مرزی نیستید باید بگوییم که وب سایت ایدی کالا در خدمت شماست. این وب سایت یک فروشگاه اینترنتی لوازم برقی می باشد که محصولات متنوعی را عرضه می کند. یکی از پر فروش ترین محصولاتی که هر روز در سایت ایدی کالا به فروش می رسد خرید کولر گازی گری است. از این رو در ادامه قصد داریم شما را با این مدل از اسپلیت ها آشنا سازیم، بنابراین در صورت تمایل به کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه همراه ما باشید.

خرید کولر گازی گری

شرکت گری مدل های مختلفی از کولر گازی را تولید و به بازار عرضه می کند. مدل های این شرکت عبارت اند از: اسپلیت دیواری، کاستی، پنجره ای، داکت یا کانالی، ایستاده، مولتی پنل ساده، پرتابل و مولتی پنل پیشرفته.

تمامی کولر گازی های شرکت گری مجهز به تکنولوژی نوین اینورتر دی سی هستند، علاوه بر آن محصولات این برند دارای گشتاور بسیار پایین، فناوری کنترل فرکانس بوده و همچنین بهترین عملکرد را در صرفه جویی انرژی و تنظیم دما دارند.

این شرکت با استفاده از کنترل فرکانس پایین در اسپلیت ها باعث کاهش گشتاور شده و از این طریق فناوری دیگر را به وجود می آورند. در ساخت فناوری اینورتر دی سی پردازش های دقیق توسط تولید کنندگانی ماهر انجام گرفته است، علاوه بر آن با محاسبه گری های دقیقی که در ساخت کولر گازی های گری به کار رفته کمپرسور ها دارای ثبات و دقت بالایی می باشند.

در ساخت کولر های گازی شرکت گری از R 410 استفاده کرده اند، این گاز در تکنولوژی اینورتر به کار می رود و هیچگونه آسیبی به محیط زیست و مهم تر از آن لایه اوزون وارد نمی کند. این اقدام شرکت گری گامی نوین در تلاش برای حفظ و نگهداری از محیط زیست است.

gree

کمپانی گری یکی از بزرگترین تولید کنندگان کولر گازی در دنیا می باشد، این شرکت یک کمپانی آمریکایی بوده که محصولاتش در کشور چین مونتاژ می شود. از این رو تمامی اسپلیت های تولید شده در شرکت گری کیفیت بالایی دارند، در واقع با توجه به فروش بالای این شرکت می توانید از کیفیت بالای محصولاتش اطمینان حاصل کنید. علاوه بر آن این شرکت آزمایشات مختلفی در شرایط آب و هوای متفاوتی بر روی محصولات خود انجام داده و نتایج این آزمایشات کیفیت و کارایی محصولات این شرکت را تضمین کرده است.

کولر گازی ۱۸۰۰۰ گری

همانطور که در بالا گفته شد گری از جمله برندهای معتبری است که در زمینه تولید کولر های گازی فعالیت می کند. این شرکت در دهه ۹۰ میلادی کار خود را آغاز کرده و امروزه طرفداران بسیار زیادی در سراسر دنیا دارد.

یکی از محبوب ترین محصولات این شرکت کولر گازی ۱۸۰۰۰ گری می باشد. این نوع از اسپلیت های شرکت گری برای آب و هوای معتدل بسیار مناسب است، درون این کولر گازی ها کمپرسور هایی پرتوان و کم صدا تعیبه شده، به همین علت نیز می تواند بهترین گزینه برای استفاده در آپارتمان ها باشد. اسپلیت های ۱۸۰۰۰ گری بسیار با دوام بوده و طول عمر بالایی دارند.

در ساخت کولرگازی ۱۸۰۰۰ گری فناوری دی سی اینورتر به کار رفته، به همین علت نیز دقت کمپرسور در این اسپلیت بسیار بالا می باشد. علاوه بر آن فناوری دی سی اینورتر در این مدل باعث کاهش مصرف انرژی می گردد. نکته جالبی که درمورد سیستم اینورتر وجود دارد این است که سیستم اینورتر در صورتی که دمای محیط به حالت مطلوبی رسیده باشد به صورت خودکار دور موتور را پایین می آورد. از این رو دیگر نیازی به راه اندازی مجدد دستگاه نخواهید داشت و همانطور که می دانید هنگام راه اندازی دستگاه میزان استفاده از برق به بالاترین حد خود می رسد.

 

کولر گازی ۱۲۰۰۰گری

یکی دیگر از مدل های محبوب کولر گازی های شرکت گری اسپلیت های ۱۲۰۰۰ می باشند. این دستگاه نیز مجهز به سیستم اینورتر است و مصرف انرژی را تا ۶۰ درصد کاهش می دهد، در واقع باید بگوییم این مسئله مهم ترین و بهترین مزیت سیستم اینورتر است.

این نوع اسپلیت معمولا برای مکان هایی با مساحت کم استفاده می گردد، و از آن جایی که مجهز به سیستم دی سی اینورتر است هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نمی کند. کولرگازی ۱۲۰۰۰ گری با استفاده از فن بولووری بسیار قوی که دارد می تواند باد را تا ۱۵ متر پرتاپ کند و این مسئله باعث ایجاد فضایی خنک می گردد. توجه داشته باشید در صورت استفاده از این نوع اسپلیت حتما فیلتر های یونیت داخلی را به صورت مرتب تمیز کنید چرا که بر روی کاهش قدرت پرتاب باد تاثیر گذار است.

کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری

کولر گازی ۲۴۰۰۰ گری یکی از مدل های قدرتمند این شرکت می باشد، این نوع از اسپلیت ها توانایی بسیار بالایی در خنک کنندگی هوا دارند و می توان از آن ها در محیط هایی با مساحت زیاد استفاده کرد.

اسپلیت ۲۴۰۰۰ شرکت گری مانند تمامی مدل های این شرکت مجهز به سیستم دی سی اینورتر بوده و از گاز مبرد R 410A استفاده می کند. همانطور که در بالا نیز گفته شد گاز مبرد R 410A هیچگونه آسیبی به محیط زیست وارد نکرده و این مسئله نشان دهنده اهمیت شرکت گری به محیط زیست می باشد. کولر گازی ۲۴۰۰۰ شرکت گری به صورت کاملا بهینه ای از انرژی استفاده کرده و گرید مصرف انرژی آن A است.

این مدل از کولر گازی های برند گری قابلیت تنظیم دما از منفی ۱۸ درجه سانتی گراد تا مثبت ۵۵ درجه سانتی گراد را نیز دارا می باشند.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.