ارتباط با ما در

تعویض پروتز چشم در کلینیک بیناسا

پروتز چشم یا همان چشم مصنوعی یکی از انواع پروتزهای اندامی است که در ناحیه چشم مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش می خواهیم نگاهی به پروتز چشم و انواع آن داشته باشیم و سپس یک کلینیک معتبر برای تعویض چشم مصنوعی به شما معرفی کنیم.

منتشر شده

پروتز چشم یا همان چشم مصنوعی یکی از انواع پروتزهای اندامی است که در ناحیه چشم مورد استفاده قرار می گیرد. در این بخش می خواهیم نگاهی به پروتز چشم و انواع آن داشته باشیم و سپس یک کلینیک معتبر برای تعویض چشم مصنوعی به شما معرفی کنیم.

پروتز چشم چیست؟

تاریخچه پروتز چشم به ۵۰۰۰ سال گذشته باز می کنند که به عنوان اولین تجهیزات پزشکی مورد استفاده قرار می گرفت. این پروتزها در افرادی که کاملاً و یا بخشی از چشم خود را از دست داده‌اند مورد استفاده قرار می‌گیرد و فضای خالی ایجاد شده را پوشش می‌دهد. این موضوع باعث می‌شود که شخص درگیر دچار افتادگی پلک نشود. همچنین باید توجه داشت که این افراد با اعتماد به نفس بیشتری نیز می‌توانند در جامعه حضور پیدا کنند

نکته مهم در مورد پروتزهای چشم قابلیت حرکت آن ها می باشد. در صورتی که ایمپلنت های چشمی با ماهیچه های موجود در ناحیه چشم متصل شوند در ناحیه چشم ۷۰ درصد حرکت چشمی را می توان بازیابی کرد. البته باید بدانید که پروتز چشم قابلیت بازگردانی بینایی ندارد و افراد نمی توانند از طریق آن ها ببینند.

images_1715581693_6641b2fda8419.jpg

انواع پروتزهای چشمی

پروتزهای چشمی دارای انواع مختلفی هستند و با توجه مواد تشکیل دهنده آنها و همچنین میزان آسیبی که چشم شخص را درگیر کرده است، به موارد مختلفی دسته بندی می‌شوند. انواع چشم مصنوعی عبارتند از:

  • پروتز چشم اکریلیک
  • اسکلرال شل اکریلیک
  • پروتز چشم اوربیتال
  • چشم مصنوعی آنتی پتوز
  • پروتز چشم اکریلیک حفره دار
  • چشم مصنوعی آکروکامپوزیت

تعویض پروتز چشم در کلینیک بیناسا

یک مکان مناسب برای تعویض و یا حتی سفارش چشم مصنوعی می بایست برخی از ویژگی ها را داشته باشد تا بتوانید با اطمینان بالاتری خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنید. به هنگام انتخاب کلینیک پروتز چشم توجه داشته باشید که این مرکز دارای تاییدیه مجوزهای لازم از وزارت بهداشت را داشته باشد. همچنین با توجه به سابقه کاری و حسن انجام کار، پزشک متخصص فردی ماهر و در عین حال دارای اطلاعات بروزی باشد.

یک مرکز خوب حتماً می‌بایست در حال بروز رسانی خود و بهره گیری از آخرین تکنولوژی‌ها در ساخت پروتز چشم باشد. این کار باعث ارائه خدمات مطلوب‌تری به بیماران خواهد شد. پس حتماً در انتخاب یک مرکز می‌بایست به این نکته نیز توجه داشته باشید.

کلینیک پروتز چشم بیناسا یکی از مراکز معتبر در زمینه چشم مصنوعی می باشد که روزانه اطلاعات خود را در این زمینه آپدیت می کند تا خدمات بهتری را به مشتریان خود ارائه دهد. برای دریافت خدمات تعویض پروتز چشم و یا ساخت چشم مصنوعی می توانید به کلینیک پروتز چشم بیناسا مراجعه کنید و خدمات مورد نظر خود را دریافت کنید.

منبع: بیناسار

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.