ارتباط با ما در

شورتک و شلوارک چه تفاوتی باهم دارند؟

شورت به معنای کوتاه است، در حالی که شلوارک ها را در قسمت پایین بدن خود می پوشید و بلندتر از شورت هستند.

منتشر شده

شورت به معنای کوتاه است، در حالی که شلوارک چیزی است که در قسمت پایین بدن خود می پوشید. و این شورتک فقط تا زانوی شماست (که برعکس شورت است) شورت بسیار کوتاه تر است (در برخی موارد در کشورهای دیگر به آن بیکینی نیز می گویند)

شلوارک چیست؟

شلوارک پوششی راحت برای محیط خانه یا موقعیت های غیررسمی است. در فصل تابستان از این لباس به وفور استفاده می شود. همچنین مدل های متنوع مردانه و زنانه آن را در طرح ها و رنگ های مختلف عرضه کرده است. فصل تابستان و سفر و ساحل لباس خودش را می طلبد. شلوارک یکی از گزینه هایی است که در بین آقایان بسیار محبوب است.  شلوارک هایی که در طرح ها و سایزهای مختلف و در موقعیت های نسبتا متفاوت استفاده می شوند شامل  شلوارک اسپرت،  شلوارک راحت،  شلوارک ساحلی،  شلوارک رسمی و … می باشد.

انواع شلوارک زنانه

همانطور که قبلا ذکر شد، مدل های زیادی از  شلوارک زنانه وجود دارد. برای خرید آنها باید به سبک خود و هدف از خرید آنها توجه کنید، یعنی در چه شرایطی می خواهید از آنها استفاده کنید. باید در نظر داشته باشید که شلوارک لباس زنانه می خواهید یا اسپرت. ورزش میخوای یا رسمی؟

در هنگام خرید باید به نوع کمر شلوارک نیز توجه کرد. چه بخواهید کمر باریک داشته باشید و چه شلوارک کم کمر باشد. باز هم به راحتی و سلیقه شما بستگی دارد. البته شلوارک با کمر بند راحت تر است. در مورد سایز شلوارک، معمولاً باید  شلوارک راحت و اسپرت بزرگتر از  شلوارک رسمی تهیه کنید.

در ایران برای تولید  شلوارک زنانه از پارچه هایی با مواد ملانژ و ویسکوز استفاده می شود. در مورد تاریخچه نوعی  شلوارک به نام برمودا باید اشاره کرد که در زمان جنگ جهانی دوم طراحی شده است. دلیل این طرح به دلیل نداشتن پارچه بود. این نوع  شلوارک تا روی زانو است. در ارتش بریتانیا، این  شلوارک در میان سربازان رایج بود.

جنس انواع شلوارک

شلوارک ها با توجه به کاربردشان به دو دسته معمولی و اسپرت تقسیم می شوند. مدل های معمولی در مواد پنبه ای، پنبه ای و گاهی پلی استر به فروش می رسند و به صورت روزانه مورد استفاده مردم قرار می گیرند. می توانید از این پوشش برای پایین تنه در منزل و برای استراحت یا خواب استفاده کنید. جنس پنبه آن به دلیل لطافتی که دارد در بین مردم محبوبیت بیشتری دارد.

شلوارک نخی یکی از رایج ترین مدل هایی است که به دلیل جنس مناسب و خنکی که دارد مورد استفاده قرار می گیرد. البته معمولا از این گونه در محیط خانه استفاده می شود. اگر به دنبال یک شلوارک مناسب برای مهمانی های غیر رسمی هستید، بهتر است کتان را انتخاب کنید زیرا جنس ضخیم آن زیبایی بیشتری به  شلوارک می بخشد. به عبارتی جنس کتان این شلوار کوتاه استایل و شیک بیشتری نسبت به جنس نخی به شما می دهد.

شورتک زنانه چیست؟

شورتک به طور کلی به معنای شلوار کوتاه است و نوعی لباس است که قسمت پایین بدن انسان را می پوشاند، جنسیت ملاک پوشیدن این لباس نیست و هم آقایان و هم خانم ها از شورتک استفاده می کنند. معمولا خانم ها بیشتر از آقایان از شورتک استفاده می کنند، البته آقایان نیز در فصول گرم سال بخشی از سبد خرید خود را به شورتک مردانه اختصاص می دهند.

قد شورتک متفاوت است، برخی از آن ها زیر باسن را پوشش می دهند، بیشتر مدل های زنانه و برخی دیگر تا زیر زانو هستند، چه در مدل های زنانه و چه مردانه. جالب است بدانید که قیمت شورتک از شلوار معمولی بالاتر است، دلیل آن شاید ظرافت دوخت و طراحی آن باشد وگرنه از نظر پارچه استفاده شده، شورت به مقدار کمی پارچه نیاز دارد. برای خرید شورتک راحتی دخترانه و انواع شلوارک زنانه زیبا، ارزان، باکیفیت و پرفروش موجود در فروشگاه های آنلاین لباس زیر زنانه میتوانید به وبسایت های معتبری مانند دادلی استور مراجعه نمایید.

انواع مدل های شورتک زنانه

شورتک نخی زنانه در عین سادگی و راحتی مدل ها و طرح های مختلفی دارد. از انواع  شورتک فانتزی می توان به  شورتک لای،  شورتک خانگی،  شورتک مجلسی و  شورتک اسپرت اشاره کرد که برای داشتن استایلی راحت، اسپرت و مهمانی می توانید در موقعیت های مختلف از آن استفاده کنید.  شورتک نخی زنانه در مدل های بلند و کوتاه بسته به سلیقه خود می توانید از آن در جاهای مختلف استفاده کنید و انتخاب خوبی است.

جنس انواع شورتک

یکی از نکات مهم در انتخاب آن این است که در تعیین و انتخاب آن نقش زیادی دارد پس باید به نوع آن توجه کرد. سعی کنید انتخاب های خود را محدود به دنیای مد نکنید و هر متریال و رنگی را که مطابق سلیقه شماست انتخاب کنید و استایل خود را بسازید. توجه به رنگ شلوارک نخی نیز از نکات مهم در انتخاب آن است. ما در فروشگاه کوهستانی به سلیقه رنگ شما توجه کرده ایم و شورتک نخی زنانه را در رنگ های متنوع عرضه کرده ایم.

امروزه در دنیای مد، تنوع  شورتک زنانه افزایش یافته است و برندهای بزرگ دنیا در این زمینه فعال هستند و انواع  شورتک و  شورتک نخی را تولید می کنند. در این بین فروشگاه کوهستانی یک فروشگاه ایرانی است که انواع لباس و شلوار، تاپ و  شورتک و  شورتک نخی شیک و … را به شما عرضه می کند تا با خیال راحت محصول مورد نیاز خود را خریداری کرده و از پوشیدن آن لذت ببرید.

برای خرید شلوارک و شورتک زنانه چه نکاتی را در نظر بگیریم؟

  • در خرید شورت زنانه حتما به جنس آن توجه کنید، عزیزان باید شورت مورد نظر خود را از بین متریال هایی مانند کتان، جیر، جین، حریر، پلی استر، نخی و … انتخاب کنید پس در هنگام خرید شورت زنانه حتما به جنس آن توجه کنید تا شورت باکیفیت بخرید. این بستگی به سلیقه شما دارد.
  • شما باید با توجه به سایز استایل خود شورت زنانه را انتخاب و خریداری کنید. سایز شلوارک زنانه بر اساس دو فاکتور مهم دور کمر، باسن و کوتاهی یا بلندی مشخص می شود. پس در هنگام خرید حتما به این دو موضوع توجه کنید.
  • عزیزان وقتی می خواهید شلوارک زنانه بخرید به سایز فاق توجه کنید، فاق شورت زنانه سه مدل کوتاه، متوسط ​​و بلند دارد. خانم ها باید بر اساس میزان راحتی که هنگام پوشیدن شورت زنانه دارید، شورت با فاق مناسب بخرید. البته خانم های عزیز فاق بلند در شلوارک عملا فایده ای ندارد و باید سراغ فاق کوتاه و متوسط ​​بروید.
  • حتما به نوع شورت استفاده شده دقت کنید. قبل از خرید مشخص کنید برای چه مناسبت هایی می خواهید از شورت، رسمی، غیررسمی، اسپرت و … استفاده کنید.انتخاب نوع کاربری مورد نظرتان به شما در انتخاب شورت مناسب کمک می کند.
  • به قیمت شلوارک دقت کنید، قیمت این روکش با عواملی مانند: جنس، مدل، نوع بسته شدن، ظاهر و … تعیین می شود، شما عزیزان باید با توجه به بودجه و سلیقه خود شورت مناسب خریداری کنید.

با توجه به نکات ذکر شده می توانید شورت زنانه مورد نظر خود را خریداری کنید.

منبع: dadlistore.ir

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.