ارتباط با ما در

ثبت نام و خرید و فروش فیش حج تمتع آزاد ۱۴۰۳

اعزام زائران به حج تمتع از اواخر اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می شود و برای اعزام می بایست اقدام به خرید فیش حج نمایید. در این مقاله می خواهیم نحوه خرید و فروش فیش حج تمتع آزاد ۱۴۰۳ را برای شما شرح دهیم با ما همراه باشید.

منتشر شده

اگر در حال مطالعه این متن هستید قطعا قصد تشرف به خانه خدا را دارید و نمی دانید چگونه می توان فیش آزاد خریداری کرد. برای عزیمت به مکه مکرمه می بایست ودیعه مورد نیاز در وجه سازمان حج واریز شود. اعزام زائران به حج تمتع از اواخر اردیبهشت ۱۴۰۳ آغاز می شود و برای اعزام می بایست اقدام به خرید فیش حج نمایید. در این مقاله می خواهیم نحوه خرید و فروش فیش حج تمتع آزاد ۱۴۰۳ را برای شما شرح دهیم با ما همراه باشید.

شما عزیزان برای دریافت مشاوره رایگان می توانید با شماره ۰۹۱۹۵۹۱۵۷۰۳ تماس بگیرید و با مشاورین خرید و فروش فیش حج به طور مستقیم در ارتباط باشید.

مشاوره خرید و فروش فیش حج

شما می توانید به سایت fishehaj.org مراجعه کنید و درباره فیش حج ۱۴۰۳ اطلاعات لازم را دریافت کنید. این مجموعه در سراسر کشور فعال می باشد و می توانید برای خرید و فروش فیش حج در تمامی استان ها با شماره های مربوطه تماس بگیرید.

فیش حج را چگونه بخریم؟

با توجه به اینکه در سال های اخیر رفتن به مکه کمی سخت شده است و عربستان قوانین خاصی وضع کرده است. این شرایط بر روی کشور ایران نیز تاثیر گذاشته و برای تشرف به مکه می بایست حتما فیش حج تهیه کنید. قیمت فیش حج تمتع آزاد می بایست به صورت رسمی و از طریق دفاتر زیارتی مورد تایید سازمان حج و به روز باشد. برای این که بتوانید فیش حج ۱۴۰۳ را خریداری کنید در ابتدا می بایست با شماره های درج شده در سایت fishehaj.org تماس بگیرید و مشاوره لازم را دریافت کنید.

آیا می‌توان فیش حج را وکالتی خرید؟

از آنجاییکه سازمان حج و زیارت برای نقل و انتقال فیش حج به صورت وکالتی قانون و دستورالعمل خاصی ارائه نکرده، هرگز به صورت وکالتی اقدام به خرید این فیش نکنید و در ابتدا به طور کاملا اطلاعات لازم در مورد خرید فیش حج را دریافت کنید.

images_1714372912_662f4130e06a7.jpg

فروش فیش حج به چه صورت انجام می‌شود؟

قیمت حج تمتع آزاد به عوامل مختلفی بستگی دارد. البته برای فروش فیش حج لازم است که فروشنده و خریدار این فیش در دفاتر زیارتی دارای مجوز حاضر شوند. ضمنا بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر، از مشاوره رایگان این مجموعه بهره مند شوید تا درگیر کلاهبرداری ها نشوید.

اعزام زائران خانه خدا در سال‌های آینده برای فیش‌های چه سالی خواهد بود؟

در کمال تاسف باید گفت به دلیل عدم امکان زیارت و بسته بودن مسیر در سال‌های گذشته، تعیین زائران بعدی مکه مکرمه بر اساس تاریخ فیش‌های حج ممکن نیست. اما کارشناسان متخصص در سامانه فیش حج همواره در این زمینه به افراد مشاوره رایگان می‌دهند.

نحوه استعلام گرفتن از اولویت فیش حج عمره چگونه است؟

برای مشخص شدن اولویت فیش خود، امکان استعلام از طریق فیش بانکی میسر شده است. با ورود به سامانه بانک های مورد نظر می‌توانید بر روی لینک‌های بانک‌های ملی یا ملت کلیک کنید و از اولویت فیش حج واجب یا عمره خود مطلع شوید.

 آیا فیش حج را می‌توان از سایر استان‌ها خرید؟

جواب این سوال خیر است. قیمت حج تمتع آزاد را باید به روز به دست آورد. اما به شرطی که خریدار فیش در استان محل سکونت فروشنده فیش مدارک مالکیتی یا سکونتی داشته باشد، می‌تواند اقدام به خرید فیش حج نماید. با این حال بهتر است برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید.

برای فروش فیش حج افراد فوت شده چه مدارکی لازم است؟

قیمت حج تمتع آزاد به طور رسمی نرخ گذاری می‌شود. برای فروش فیش حج فرد متوفی، اصل فیش به همراه برگه انحصار ورثه و برگه مالیات بر ارث باید ارائه شود. ضمنا تمام وراث فرد نیز باید در دفترخانه رسمی حاضر شوند. البته در صورتی که یکی از وراث وکالت از سایرین داشته باشد، نیاز به حضور همه وراث نمی‌باشد و امکان خرید فیش بعد از مشخص شدن قیمت حج تمتع آزاد فراهم است.

امکان تهیه چند فیش حج برای یک فرد میسر است؟

پاسخ خیر است. فقط تهیه یک عدد فیش حج برای هر کد ملی امکان پذیر است. البته به صورت وکالتی هم این کار را انجام می‌دهند که اگر وکالت دهنده فوت کند، وکالت داده شده ابطال می‌شود.

چند مرتبه می‌توان اقدام به انتقال فیش حج واجب کرد؟

به طور کلی فقط می‌توان دو بار فیش حج واجب را انتقال داد. در مرتبه اول امکان انتقال فیش به سایر افراد میسر است. اما در مرتبه دوم انتقال فیش به خانواده و وابستگان درجه ۱ امکان پذیر است. ضمنا لازم به ذکر است که در دومین مرتبه انتقال تاییدیه سازمان حج و زیارت ضروری می‌باشد.

images_1714372924_662f413ce9d6c.jpg

قیمت حج تمتع آزاد چقدر است؟

قیمت حج تمتع آزاد با در نظر گرفتن تاریخ ثبت نام فیش متغیر می‌باشد. به این صورت که اختلاف حتی یک ماه در تاریخ ثبت نام فیش، بر قیمت فروش آن تاثیر می‌گذارد. البته قیمت فیش حج واجب با توافق بین خریدار و فروشنده و به نرخ روز می‌باشد که در هر استان متفاوت می‌باشد.

لازم به ذکر است که قیمت حج تمتع آزاد سال ۱۳۸۶ متفاوت از بقیه سالهاست. به همین شکل قیمت ودیعه حج عمره سال ۱۳۹۰ نیز با بقیه سال‌ها فرق دارد. البته قیمت فیش به عواملی، چون قیمت دلار، استان و زمان اعزام حجاج و قیمت سازمان حج و زیارت بستگی دارد که می‌تواند باعث بالا رفتن یا پایین آمدن قیمت آن شود.

چگونه می‌توان فیش حج را از سازمان حج و زیارت تهیه کرد؟

قیمت حج تمتع آزاد با خرید فیش از سازمان حج و زیارت متفاوت است. خرید از سازمان حج در زمان اعلام این سازمان که به صورت عمومی اطلاع رسانی می‌شود، امکان پذیر است. به این صورت که افراد اقدام به ثبت نام و واریز ودیعه می‌کنند. سازمان حج و زیارت هم با برگزاری قرعه کشی، اولویت افراد را برای تشرف به خانه خدا مشخص می‌کند.

برای دریافت مشاوره رایگان در مورد قیمت حج تمتع آزاد به کجا مراجعه کنیم؟

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت حج تمتع آزاد، همواره می‌توانید به سایت سازمان حج و یا دفتر‌های زیارتی دارای مجوز این سازمان مراجعه و مشاوره بگیرید. ضمنا برای دریافت اطلاعات به روز و دقیق در خصوص قیمت حج تمتع آزاد می‌توانید عبارت ” www.fishehaj.org” را در اینترنت سرچ کنید و از مشاوره رایگان کارشناسان در تمام استان‌های کشور بهره‌مند شوید.

منبع: fishehaj.org

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.