ارتباط با ما در

آشنایی با انواع پرده اداری

انتخاب پارچه هایی مناسب و خوش رنگ برای انواع پرده اداری به کارفرمایان کمک می ‌کند که به‌ راحتی بتوانند دکوراسیون داخلی محیط کار خود را تغییر دهند.

منتشر شده

پرده از بخش ‌های جدایی ناپذیری از دکوراسیون داخلی ساختمان پرده ها هستند که برای محیط های اداری، منازل مسکونی و … مورد استفاده قرار می گیرند. در واقع کارفرمایان با استفاده از پرده های مناسب آرامش و اطمینان خاطر را برای کارکنان خود فراهم می آورند.

انتخاب پارچه هایی مناسب و خوش رنگ برای انواع پرده اداری به کارفرمایان کمک می ‌کند که به‌ راحتی بتوانند دکوراسیون داخلی محیط کار خود را تغییر دهند. با توجه به این ‌که پرده‌ ها عایق مناسبی برای صدا و نور هستند، بنابراین جلوی کاهش بهره‌وری و کارایی کارکنان گرفته خواهد شد.

از طرفی نصب پرده در دفتر کار و ادارات کمک می‌ کند که شما نور وارد شده بر محیط را کنترل کنید، حال اگر نمی‌ دانید که به خرید کدام یک از پرده‌ های اداری بپردازید بهتر است ادامه مطالب با ما همراه باشید.

دلایل نصب پرده اداری

با توجه به این ‌که پرده اداری دو عملکرد اصلی را دارا هستند در درجه اول باعث می ‌شوند که نور زیادی به محیط مورد نظر وارد نشود و در مرحله دوم جنبه‌ تزئیناتی دارد که باعث احساس راحتی کارمندان خواهد شد.

نصب پرده ‌های اداری عایق کامل گرما و سرما هستند، بنابراین پوشش مناسبی در برابر هوا بشمار می ‌روند؛ چرا که به گرم کردن یا خنک کردن محیط اداره کمک بسیار زیادی می‌ کند.

پرده هایی که مورد استفاده قرار می ‌گیرند حریم خصوصی کارکنان را کاملا حفظ خواهند کرد، در این‌ میان پرده های بسیاری به بازار ارائه‌ شده است که می ‌توانید به خرید هر کدام از آن‌ ها بپردازید.

پرده اداری لوکس

انواع پرده اداری

همان طور که گفته شد پرده‌ ها می‌ توانند تاثیرات بسیاری بر روی دکوراسیون داخلی محیط شرکت ایجاد کنند که روحیه کارکنان را برای عملکرد بهتر بالا می‌ برد و می‌ توانید انواع مدل ‌های مختلفی از پرده ‌های کرکره، پرده‌ شید، پرده زبرا، پرده لوردراپه و … را برای شرکت خود انتخاب نمایید.

پرده‌ های لوردراپه به پرده ‌های عمودی گفته می ‌شود که اسلاید آن را به‌ صورت عمودی نصب خواهند کرد و برای کنار زدن پرده آن ‌ها را به‌ صورت افقی جمع می‌ کنند.

این نوع از پرده ‌ها را بیشتر برای اداره‌ ای بکار می ‌برند که از پنجره‌ های وسیعی برخوردار هستند و می ‌توانند با کالیته رنگی که دارند حس خاصی را به فضا ببخشند، همچنین کارفرمایان به‌ راحتی می ‌توانند بر روی پرده‌ های لوردراپه تصاویر دلخواه خود را هک کنند.

در واقع قیمت لوردراپه اداری با توجه به متریالی که برای آن بکار می‌ برند و حک تصویر دلخواه با تفاوت کاملا متفاوت می باشد.

از طرفی پرده کرکره ‌های چوبی که از تنوع زیادی برخوردار هستند را با چوب طبیعی و مصنوعی وارد بازار می کند که یکی از قدیمی‌ ترین مدل پرده کرکره‌ ای می ‌باشد.

از طرفی علاوه‌ بر پرده کرکره‌ ای چوبی، پرده کرکره فلزی هم با طرح های مختلفی به بازار عرضه شده ‌اند که می‌ توانید آن‌ ها را برای جاهای مختلفی بکار ببرید. از خصوصیات این پرده می توان همسانی آن را با محیط نام برد که دارای ظاهری رسمی و مدرن هستند.

پرده شید رول از دیگر پرده‌ هایی است که کاربرد مناسبی برای پنجره‌ های وسیع دارد و هنگام پایین آوردن آن صفحه شفاف و زیبایی نشان داده می ‌شود. با توجه به این ‌که پرده‌ های شید کاملا یکدست هستند قابلیت ست شدن با دکوراسیون داخلی محیط اداری را دارا هستند و می‌ توان تصاویر دلخواه خود را هم بر روی آن‌ ها چاپ کرد.

پرده اداری شید_لوکس دکور

قیمت شید اداری

پرده های شید اداری از طرفداران زیادی برخوردار هستند و می ‌توان آن ‌ها را به ‌جای پرده‌ های سنتی در محیط‌ های اداری بکار برد. در واقع زمانی‌ که شما به خرید این پرده‌ ها می ‌پردازید باید نکات مختلفی را مدنظر قرار دهید که از میان آن‌ ها می‌ توان قیمت شید اداری را نام برد.

پرده شید اداری با توجه به انواعی که دارد از قیمت‌ های متفاوتی برخوردار است، بنابراین شما اگر قصد دارید پرده‌ های شید را برای محیط اداری خود انتخاب کنید باید در مرحله اول تعیین نمایید که قصد دارید نوع ساده یا طرحدارآن را خریداری کنید، چرا که پرده های طرحدار برای تزیین دیوارها مورد استفاده قرار می ‌گیرند که از طرح و رنگ‌ های متفاوتی هم برخوردار هستند.

البته به این نکته دقت داشته باشید که خرید عمده هم می‌ تواند بر روی قیمت پرده‌ های شید اداری تأثیر بگذارد، حتی خرید مستقیم از کارخانه در هزینه ‌های شما کاهش ایجاد خواهد کرد.

قیمت لوردراپه اداری

پرده‌ های لوردراپه همان طور که گفته شد پرده‌ های عمودی هستند که آن را می‌ توان در ساختمان‌ های اداری و تجاری مورد استفاده قرار داد، اما با توجه به این‌ که لوردراپه از قدیمی‌ ترین انواع پرده بشمار می ‌رود، ممکن است قیمت‌ مقرون‌ به ‌صرفه ‌ای داشته باشند، اما موارد زیادی وجود دارد که می ‌تواند بر روی قیمت لوردراپه اداری تاثیر بگذارد.

به عنوان مثال اگر شما قصد دارید تصویری را بر روی پرده‌ های لوردراپه ایجاد کنید، بهتر است قبل‌ از هر کاری هزینه انجام این کار را در نظر داشته باشید.

در واقع تمامی پرده‌ ها بر اساس متراژی که مورد استفاده قرار می‌ گیرد قیمت‌ گذاری خواهند شد، البته این نکته را فراموش نکنید که جنس پارچه ای که برای پرده استفاده می ‌شود بر روی قیمت آن ها تاثیر می گذارد.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.