ارتباط با ما در

جکوزی مناسب برای حمام شما

هیچ فردی نیست که نخواهد بعد از یک روز سخت و طاقت فرسای کاری، دقایقی را در یک جکوزی با فشار اب داغ سپری کرده و خستگی کار را از بین ببرد.

منتشر شده

images_1708506532_65d5bda4c9dc3.pngهیچ فردی نیست که نخواهد بعد از یک روز سخت و طاقت فرسای کاری، دقایقی را در یک جکوزی با فشار اب داغ سپری کرده و خستگی کار را از بین ببرد. ما در این مقاله بر آن شدیم تا انواع جکوزی ها رو با هم بررسی کنیم و کمک کنیم تا شما بتوانید بهترین انتخاب را داشته باشید.

جکوزی ها در دو مدل بیرونی out door و جکوزی داخلی دسته بندی می شوند. جکوزی های out door معمولا در ۳ و ۴ نفره به بالا استفاده می شوند. مدل های داخلی اکثرا تک نفره هستند و بزرگترین سایز آنها ۱۸۰ در ۸۰ می باشد. نکته ای که باید در استفاده از جکوزی های out door مدنظر داشته باشید این است که جکوزی نباید به مدت طولانی در معرض نور مستقیم خورشید باشد چون زرد می شود. ارتباطی هم به متریال مورد استفاده فایبرگلاس یا اکریلیک هم ندارد.

آپشن های جکوزی

مورد استفاده ترین اپشن برای جکوزی ، جت های دور می باشد. که شامل جت زیرکمر، جت کف پا، و جت های کناری می باشند. اکثر مشتریان فقط از جت های دور استفاده می کنند. اما جت از کف نیز برای جکوزی ها استفاده می شوند. معمولا برای اضافه کردن جت های کف، موتور جکوزی را ارتقا می دهند. در حالت پیش فرض برای جکوزی های تک نفره، از موتور های ۱ اسب استفاده می شود. اما اگر جت کف اضافه شود، موتور به ۱.۲ اسب ارتقا پیدا خواهد کرد.

همچنین امکان اضافه کردن موتور بلوئر یا هواساز به جای جت کف وجود دارد. اما بلوئر در اصل موتور حباب ساز است و کاربرد ماساژ ندارد. این مورد را توجه داشته باشید.

برای مشتریانی که می خواهند در مصرف اب صرفه جویی کنند، قطعه ای به نام هیتر روی موتور نصب می شود. هیتر اب را گرم نمی کند، فقط در دمای اولیه نگه می دارد. ولی به هر صورت در صرفه جویی مصرف آب موثر است.

دستگاه های تصفیه، مانند ازن، دستگاه پلیر، چراغ ۷ رنگ به دو صورت تک چراغ و یا هالوژن نواری و … نیز قابلیت نصب بر روی جکوزی را دارا هستند.

images_1708506550_65d5bdb63cfc5.png

نصب و امنیت جکوزی

جهت خرید انواع برند های جکوزی، می توانید به فروشگاه هفت سی مراجعه کرده و تجربه خریدی ارزان و باکیفیت را داشته

باشید.

عده ای از مشتریان، نگرانی در مورد تامین امنیت برقی جکوزی دارند. به همین علت، برای مشتریانی که خانه های قدیمی دارند و همچنین مشتریانی که درخواست نصب چراغ هالوژن دارند، توصیه می کنیم که حتما کلید محافظ جان را خریداری کرده و روی تابلو برق اصلی منزل نصب کنند.

جهت فعالسازی گارانتی جکوزی ها، باید از هر کارخانه ای که محصول را خریداری کرده اید، از نصاب های مورد اطمینان

همان کارخانه حتما استفاده کنید. در غیر اینصورت گارانتی ۵ ساله محصول ابطال و کلیه عواقب خطرات بعدی بر عهده مشتری

می باشد.

گارانتی بدنه و شاسی جکوزی ها برای تمامی شرکت ها ۵ ساله می باشد. و گارانتی موتور و قطعات الکترونیکی برای تمامی

کارخانه ها، ۲ سال می باشد.

برای مشاهده مدل ها، می توانید از پیج اینستاگرام فروشگاه هفت سی بازدید نمائید.

جهت ثبت دیدگاه کلیک کنید

دیدگاه ثبت کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ادامه مطالعه

 

از دست ندهید

Copyright © 2018 JamehIrani. تمامی حقوق این پایگاه مطابق قانون متعلق به جامعه ایرانی است. استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.